Gå til innhold

Steam får stor sommeroppdatering (PC)


Anbefalte innlegg

Eg veit MiSP. Eg klagar ikkje på dei som er utvikla av selskap, Valve sjølv osv. Men når ein utviklar som Garry plutseleg vert "oppkjøpt" av Valve, og dei nye versjonane hans av spelet kostar pengar, då får eg eit lite hjartesukk..

9085345[/snapback]

Garry's Mod er jo ikke et spill. Og Garry må jeg si egentlig er et spesialtilfelle... Men jeg er enig med deg i at det virker litt rart at han blir kjøpt opp. But then again, det er slik det foregår i den verdenen.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

For å gi et eksempel på at Steam har gode tilbud: Jeg skal nå kjøpe den nye "id super pack", altså samtlige id software-spill på Steam. Skal man kjøpe hvert spill for seg, koster det over 1 200 norske kroner. Hva koster hele pakken? rett over 360,-. :blink: Jeg mener, du sparer over 870 kroner på dette. Hele pakken koster bare 30 % av alle spillene hver for seg.

 

Jeg gjentar: Du får

 

Commander Keen

DOOM 3

DOOM 3 Resurrection of Evil

DOOM II

Final DOOM

Heretic: Shadow of the Serpent Riders

HeXen

HeXen II

HeXen: Deathkings of the Dark Citadel

Master Levels for Doom II

QUAKE

QUAKE II

QUAKE II Mission Pack: Ground Zero

QUAKE II Mission Pack: The Reckoning

Quake III Arena

QUAKE III: Team Arena

QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon

QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity

Return to Castle Wolfenstein

Spear of Destiny

Ultimate DOOM

Wolfenstein 3D

 

for smålige 360 kroner. Det er ikke så lenge siden DOOM 3 alene kostet så mye.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
For å gi et eksempel på at Steam har gode tilbud: Jeg skal nå kjøpe den nye "id super pack", altså samtlige id software-spill på Steam. Skal man kjøpe hvert spill for seg, koster det over 1 200 norske kroner. Hva koster hele pakken? rett over 360,-. :blink: Jeg mener, du sparer over 870 kroner på dette. Hele pakken koster bare 30 % av alle spillene hver for seg.

9208684[/snapback]

Kjøpte denne pakken i dag, 360 spenn for så mange gode spill er et knalltilbud. Har uansett spilt alle disse spillene før, så det er jo nesten på tide at jeg faktisk betaler for dem.

 

Vedr. Steam Community så later en beta til å være rett rundt hjørnet, da den egentlig skulle kommet 2. august. http://developer.valvesoftware.com/wiki/The_Steam_Community

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Har uansett spilt alle disse spillene før, så det er jo nesten på tide at jeg faktisk betaler for dem.

9211907[/snapback]

Var det jeg også tenkte. :wee: Nå venter jeg bare på at eldre spill som MDK2 og Giants: Citizen Kabuto skal komme.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
For å gi et eksempel på at Steam har gode tilbud: Jeg skal nå kjøpe den nye "id super pack", altså samtlige id software-spill på Steam. Skal man kjøpe hvert spill for seg, koster det over 1 200 norske kroner. Hva koster hele pakken? rett over 360,-. :blink: Jeg mener, du sparer over 870 kroner på dette. Hele pakken koster bare 30 % av alle spillene hver for seg.

 

Jeg gjentar: Du får

 

Commander Keen

DOOM 3

DOOM 3 Resurrection of Evil

DOOM II

Final DOOM

Heretic: Shadow of the Serpent Riders

HeXen

HeXen II

HeXen: Deathkings of the Dark Citadel

Master Levels for Doom II

QUAKE

QUAKE II

QUAKE II Mission Pack: Ground Zero

QUAKE II Mission Pack: The Reckoning

Quake III Arena

QUAKE III: Team Arena

QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon

QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity

Return to Castle Wolfenstein

Spear of Destiny

Ultimate DOOM

Wolfenstein 3D

 

for smålige 360 kroner. Det er ikke så lenge siden DOOM 3 alene kostet så mye.

9208684[/snapback]

 

Blir det et kjøp mon tro :hmm:

Lenke til kommentar
En av de aller koseligste tingene med Steam er at du slipper alt som har med kopibeskyttelse å gjøre. Ta for eksempel TrackMania United - enten kjøper du det i butikken til NOK 250,- (billigste) pluss frakt og sliter med StarForce, eller så kjøper du det fra Steam til NOK 240,- og får det levert rett til harddisken (fraktfritt, så klart) uten noen form for diabolsk kopibeskyttelse.

 

Steam har nok noe de også, men såvidt jeg har skjønt går det bare på at du må starte spillet opp "gjennom" Steam, altså at Steam må kjøre og du må være tilkoblet nettet for å spille. For "de fleste" nå i bredbåndsalderen er ikke det noe problem.

8915627[/snapback]

 

Såvidt jeg vet så er ikke det tilfellet, de har el sagt noe sånn som at "man ikke har noen tradisjonell starforce-driver" men om jeg ikke husker feil er også steamvarianten beskyttet av starforce.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...