Gå til innhold

Åssen tjene penger uten sommerjobb?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du mener uten å ha en fast sommerjobb? Hvis ikke hadde spørsmålet ditt blitt ganske så "hvordan kan jeg tjene penger mens jeg sitter på ræva og gjør ingenting?".

 

Du kan jo kanskje høre med familie eller noe om du kan gjøre noe forefallende arbeid for dem, og dermed få et par slanter?.

Lenke til kommentar

kan jo prøve på sånn der hvitvasking av penger for den russiske mafian :)

 

da får du inn et beløp på kontoen din å sender det videre til et annet kontonr og det er alt, og du får 10% av beløpet. så får du 100 000 inn så sender du 90 000 videre å har tjent 10 000 på noen minutter.

 

lurt å passe seg for snuten da, da de ikke er så glad i det og gjør du ikke jobben med å sende pengene videre blir du nok kverket ganske fort av mafian.

 

:tease:

Lenke til kommentar
Jeg tjente på 3 måneder 7000,- ved å kjøpe Soft gun våpen fra Hong Kong og selge de her for en større sum. Raskt, smertefritt og lett. Bruk kreativiteten, hva ønsker folk?

8924682[/snapback]

hvilket butikk i hongkong/asia selger billig plast softgun ?

Jeg vet bare om de seriøse aktørene som uncompany + div.

Lenke til kommentar
Om sommeren er det ofte manko på vaskehjelp etc. på spisesteder. Hør med dem. Jobba som vaske- og ryddehjelp da jeg var 14 på et brasserie. Tror lønna var på noe over 50-lappen i timen dog.. men det er mange år sida da

8985187[/snapback]

og

Her i området er det flere borettslag som skulle beise husene, var flere som leide inn folk som fikk 20 000 for 5-7 dagers jobb.

8985203[/snapback]

Er begge jobber som en sommerjobb så der tjener man ikke penger forann PC skjermen, emn det som går ann å gjøre er å imortere fra billig butikker i hong kong/ASIA (ting som er etterspurt) og selge det dyrere på QXL.no og finn.no det eneste du må "jobbe" med da som ikke er forann skjermen er fram og tilbake til postkontoret :p'

 

http://guiders.tk/ er svaret

8972635[/snapback]

NEI, NEI og NEI tror ikke den funker nei ......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...