Gå til innhold

Nytt om Tekken 6: Fått Offisiell Nettside


Henry9

Anbefalte innlegg

Tekken 6

common_head_image.jpg

Tekken6: http://www.tekken-official.jp/tk6ac/index.html

Siden er på Kina så skjønner ingen tingen jeg :hrm:

 

Alle Karakterene: -> Det kan være flere men trur ikke det..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
På siden er det foreløbig syv karakterer som er "avslørt", hvorav tre er nye: Leo, Safina og Miguel. Fire gamle karakterer er også offentlig-gjort på siden, det er: Jin, Kazuya, Heihachi og Yoshimitsu som har fått et rått, nytt utseende.

De har kanskje ikke fått profil på Tekken 6 siden, men disse har blitt vist på screenshots fra spillet

Anna Williams

Armor King

Asuka Kazama

Baek Doo San

Bruce Irvin

Bryan Fury

Christie Monteiro

Craig Marduk

Devil Jin

Eddy Gordo

Feng Wei

Forrest Law

Ganryu

Heihachi Mishima

Hwoarang

Jack-5

Jin Kazama ---> http://www.tekken-official.jp/tk6ac/charac...tile/05_jin.jpg

Julia Chang

Kazuya Mishima

King

Kuma

Lee Chaolan

Lei Wulong

Lili

Ling Xiaoyu

Nina Williams

Paul Phoenix

Raven

Sergei Dragunov

Steve Fox

Wang Jinrei

Yoshimitsu ---> http://www.tekken-official.jp/tk6ac/charac...oshimitsu_l.jpg

 

Beta Testingen/Info, Bilder osv:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken6playstation3.jpg

 

 

Beta til Tekken har endelig kommet ut, som betyr mer ny info og flere bilder.

 

Info:

Nye Karakterer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
-Så langt har få fått sett 3 nye karakterer (This does not include the two new characters introduced in Tekken 5 DR for PSP and PS3.)

Leo, Zafina, og Miguel

-At least one more new character will be introduced, perhaps even more.

Customization:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Customization in Tekken 6 appears to be far greater than that of the previous game. It will really be a game in itself just to dress up and change each character in the game you wish to use. This allows you to truely have your own unique individual character. People can recognize your character just by it's appearance, rather than your alias. There is not too much to say about customization, we have all seen it before and this is just a big upgrade in customization from the previous game.

GamePlay:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
They have added destructable walls/floors which is always a great addition to 3D fighters. Beat your opponent through a glass floor and watch as they slam in to the ground of the bottom floor. I know one of my favorite parts of Dead or Alive is knocking people around the stage. Something about kicking someone in the face off of a bridge gives me a happy feeling inside.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The game has added a unique weapon attack for each character. I do not know that much about this yet, but as we had seen in the trailer characters like Bryan have a gun.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
There is a new thing called Rage. From what I gather, when your life is lower you will gain the Rage ability. Your hands apparently catch on fire and your damage is increased. This is a minor addition in my opinion, but could be what is needed for a 'Come Back!'

tk604.jpg

Generelt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
This game looks to be promising as most Tekken games are. This is one of my favorite franchises and the story really sucks me in. So far I am not to interested in any of the new characters with the exception of Miguel. I really hope we get more new characters, especially one with a really unique fighting style. The new additions like weapon attacks, rage, and stage levels are nice but nothing ground breaking.

 

This game as of now is only confirmed for PS3. With Virtua Fighter 5 porting to Xbox360 there are rumors afloat of this game also porting to Xbox360. With the high chances of Tekken 6 going online, much like Tekken 5:DR just recently had added. It would be a great addition to port it to 360 and tap in to the vast Xbox Live userbase. Just because the arcade is built around the PS3's hardware, I feel that doesn't debunk the possibility of Tekken 6 being capable of being ported.

Photo:

 

"Banene":

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tk626.jpg

tk627.jpg

tk628.jpg

tk629.jpg

tk630.jpg

Bilde "film":

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tk633.jpg

tk635.jpg

Diverse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken_6-271951.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken_6-271953.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken_6-271957.jpg
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken_6-271961.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
t6qe0.png

Grafikk:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken_6-271963.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tekken_6-271971.jpg

Bildene fra 3djuegos.com hadde finere bilder :cool:

 

 

PS: Dette Innlegge blir oppdatert flere ganger

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner det ikke, vil det ikke være ganske "enkelt" å lage ubergrafikk i spill som Tekken, DoA? De er vel ikke final alle disse stillbildene, grafikken kunne vært milevis bedre...

 

Undres på om våpen blir bra i Tekken. Tror jeg heller spiller Soul Calibur da.

Lenke til kommentar

Spør du meg er det lite forskjeller her og f.eks DOA4 som kom til 360, ihvertfall ikkje så mye som man kunne tro. Men så er det også bilder detter her da. DOA4 ser forøvrig veldig pent ut på HDTV.

 

Men siden eg kom inn igjen i sjangeren med DOA4 skal eg nok ta turen innom Tekken universet etter gammelt :wee:

 

Blir kansje ein heldig vinner av ein PS3 på ebay i natt :)

Lenke til kommentar

Tekken har da alltid hatt god grafikk syns eg.

 

Men grunnen til at eg rett og slett holdt på å spy av denne sjangeren har opphav i Tekken 1-3 som eg spillte ihjel på PS1 :p Men det blri for mye, og eg rørte vel ikkje noen slosespill etter det. Før eg fikk kastet DOA4 opp i henda for noen mnd. siden. Hatet det egentlig. Veldig. Men så blei det litt multiplayer med ein kamerat som da hadde spillet spillet mye. Eg knuste han sånn ca hardt. Så måtte eg bare fullføre spillet med alle karakterene.

 

Og vips så er eg klar for litt meir slossing :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Irriterer meg at siden bare er på Japansk, De jobber sikkert med en Engelsk. (Edit: Eller det gjør de nok ikke, ingen av de andre spilla har det på Engelsk ) Har lyst å lese det som står der!

 

I Traileren helt på slutten, Så ser man Bryan Fury ta fram den Pistol greia si så Pang Pang Pang

 

Noen som skjønte hva dette er:

BASIC SYSTEM NEW SYSTEM:

system_image01.jpg

post-128586-1183458764_thumb.jpg

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...