Gå til innhold

Neeeeei hva skal jeg spile nå (Trenger nytt RPG)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neeeeeeeeeeei!!!!! Jeg har spilt spillene mine så mye at jeg ikke klarer og spille de mer trenger et nytt RPG spill(Helst Gothic/KOTOR, Vampire:Masquerade Bloodlines likt.)

Ting som jeg liker i RPG spill.

-Dialog- masse dialog hvor hva jeg sier går ut over handlingen.

-Fri verden- Er alltid fint og kunne gå på oppdagelses ferd.

-Historie- Hva er et RPG uten historie.

-Kamp system- Egentlig hva som helst uten Turbasert(Japansk Rollespill like) eller D & D.

Har spilt:

Alle Gothic spillene

Elder Scrolls 3 og 4.

Kotor 1 og 2

Vampire Masquerade Bloodlines kommer ikke på flere i min egen desperasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fallout 1 og 2 kan ikke anbefales nok, har du ikke spilt det har du gått glipp av noe av det beste RPG sjangeren har å by på. (Selv om det er turbasert, men det fungerer utmerket)

Skrevet
-Dialog- masse dialog hvor hva jeg sier går ut over handlingen.

-Fri verden- Er alltid fint og kunne gå på oppdagelses ferd.

-Historie- Hva er et RPG uten historie.

-Kamp system- Egentlig hva som helst uten Turbasert(Japansk Rollespill like) eller D & D.

Baldur's Gate høres perfekt ut for deg.

Skrevet

Vet at du skriver "Kamp system- Egentlig hva som helst uten Turbasert(Japansk Rollespill like) eller D & D." men Baldurs Gate I og II er perfekt på alle andre måter

Skrevet

Jeg mener at kampsystemet ligner de i JRPG spill......

Har vaanligvis suttet meg bom afsti de spillene siden jeg ikke er noe glad i kampsystemene og aldri setter meg inn in de.

Skrevet

Jade Empire har nettopp kommet til PC, det kan du jo sjekke ut. Laget av mye av de samme folka som sto bak KOTOR; selv synes jeg ikke det er fullt så bra, men absolutt verdt en gjennomspilling likevel. Kampsystemet er enda mindre turbasert enn KOTOR.

Skrevet

Har spilt både morrowind og Jade Empire.

JAde Empire var veldig bra men ikke like bra som KOTOR var litt lineært synes jeg.

Skrevet (endret)

Hadde samme problemet før jul men i etter juleferien var det problemet mirakuløs borte.

Edit: Dette med og ikke ha noen spill og spille når man er Spilloman er et alvorlig problem jeg vurderer og starte egen Støttegruppe SUS(Spillere Uten Spill).

Endret av Zollid
Skrevet

Henger me gpå Anathema og anbefaler at du spiller Fallout 1/2. Grafikken er ikke helt moderne, og det tar litt tid før det blir skikkelig gøy, men de spillene er fantastiske.

Prøv å spille eneren i et par timer, så skal du se at du ikke kommer deg bort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...