OBERST Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Lurte på om det er en mulighet å bytte ingame nick. Har så og si samme navn som en kompis og vil gjerne få byttet, kompisen min ser det kan gå ved at han reporter meg ved å fake nicke (noe som kan funke) så kommer det opp velg navn når jeg logger. Noen som har peil på dette?
MrSifter Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Har selv et forferdelig nick "Normrsifter" og alle kaller meg "Norm". Har prøvd å skifte ved å kontakte GM, men de vil ikke skifte så lenge det ikke er noe som bryter med lover og regler el. Tror ikke fake nicking er gyldig grunn, det er tross alt ikke fjortissadmins på en eller annen random CS server vi snakker om
Heart Break Kid Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Har selv et forferdelig nick "Normrsifter" og alle kaller meg "Norm".Har prøvd å skifte ved å kontakte GM, men de vil ikke skifte så lenge det ikke er noe som bryter med lover og regler el. Tror ikke fake nicking er gyldig grunn, det er tross alt ikke fjortissadmins på en eller annen random CS server vi snakker om 8907730[/snapback] Det er bare å sende en GM ticket, kameraten min gjorde det her om dagen, null stress, han het ikke noe som var imot reglene heller.
OBERST Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Herlig, Hvilken ticket skal jeg bruke? Må kompisen min sende eller jeg?
MrLee Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Er det kompisen din som skal bytte eller du? Du sender selvsagt og ber pent og høffelig om du kan få endret nicket ditt.
stekri88 Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg undersøkte dette for ikke så lenge siden og da sa blizz at de ikke ville bytte navn på en char bare fordi noen er missfornøyd med det :S Men om du MÅ bytte navn kan du lage en char med samme navn på en annen server så få den transfera dit (så du får byttet navn) så transfere tilbake. koster rundt 25$ per transfer trur jeg.
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Funka fett med gnomen min som het Fjøsnissan de ville ikke skiftehele så de fjerna bare Ø'en :S
psyches Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Funka ikke i det hele tatt med meg! Jeg sa at fyren min som het "Hansn" (forkortelse for Hansen) var et banneord på norsk. Men neida, de kunne ikke bytte
Mynotir Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg undersøkte dette for ikke så lenge siden og da sa blizz at de ikke ville bytte navn på en char bare fordi noen er missfornøyd med det :S Men om du MÅ bytte navn kan du lage en char med samme navn på en annen server så få den transfera dit (så du får byttet navn) så transfere tilbake. koster rundt 25$ per transfer trur jeg. 8908109[/snapback] og 3 måneder mellom hver gang du får lov å transfere... Så prisen er 20 euro og tre måneder på en annen server. Endret 20. juni 2007 av Mynotir
v-gard Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg undersøkte dette for ikke så lenge siden og da sa blizz at de ikke ville bytte navn på en char bare fordi noen er missfornøyd med det :S Men om du MÅ bytte navn kan du lage en char med samme navn på en annen server så få den transfera dit (så du får byttet navn) så transfere tilbake. koster rundt 25$ per transfer trur jeg. 8908109[/snapback] Det var det en på Stormrage som gjorde hørte jeg :!:
wise™ Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Noen som har god nok fantasi til å finne på noe som er offensivt med navnet "Firesmash"? (ikke spør om bakgrunnen til navnet, ikke jeg som lagde den)
MrRexor Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Noen som har god nok fantasi til å finne på noe som er offensivt med navnet "Firesmash"? (ikke spør om bakgrunnen til navnet, ikke jeg som lagde den) 8908930[/snapback] Offtopic: Den var vel litt i drøyeste laget Offtopic? Hold deg til det trådstarter spørr om. til trådstarter: Lurte på om det er en mulighet å bytte ingame nick. Har så og si samme navn som en kompis og vil gjerne få byttet, kompisen min ser det kan gå ved at han reporter meg ved å fake nicke (noe som kan funke) så kommer det opp velg navn når jeg logger. Noen som har peil på dette? 8907696[/snapback] Jeg ble, og er, veldig misfornøyd med navnet (Samarithan) på en av mine characters på Sylvanas, og fikk en god venn av meg til å reporte meg pga. at han følte seg støtt siden han selv var en samaritaner. Jeg har aldri blitt snakket til av GMs, eller fått skifte navn. Så sjangsene for at du får det til er små - men selvfølgelig; de er der. Endret 20. juni 2007 av MrRexor
sttiiaann Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Har selv et forferdelig nick "Normrsifter" og alle kaller meg "Norm".Har prøvd å skifte ved å kontakte GM, men de vil ikke skifte så lenge det ikke er noe som bryter med lover og regler el. Tror ikke fake nicking er gyldig grunn, det er tross alt ikke fjortissadmins på en eller annen random CS server vi snakker om 8907730[/snapback] Hmm du spiller vell ikke på Bloodfeather i Dark Angels vell...
MrSifter Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Har selv et forferdelig nick "Normrsifter" og alle kaller meg "Norm".Har prøvd å skifte ved å kontakte GM, men de vil ikke skifte så lenge det ikke er noe som bryter med lover og regler el. Tror ikke fake nicking er gyldig grunn, det er tross alt ikke fjortissadmins på en eller annen random CS server vi snakker om 8907730[/snapback] Hmm du spiller vell ikke på Bloodfeather i Dark Angels vell... 8909660[/snapback] Stemmer. Jeg har prøvd meg med GM ticket hvor jeg pent og høflig spør om å bytte nick, fikk bare en macro tilbake om at det ikke var mulig så lenge nicket ikke var "offencive" eller noe
TheScorp Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Slett karakteren din. Lag en alt med samme navn. Levle nevnte alt til 5-6 Kontakt en GM og si at du angret på at du slettet karakteren din. Done.
OBERST Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 (endret) Vel, skal inn å sende ticket nå og håpe på det beste hvis ikke ville jeg sikkert kunne få fjerna ê til bare en enkel e Endret 21. juni 2007 av sKILL
gamer73 Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 jeg fikk forandret på nicket mitt via GM for 1 år siden. Da byttet jeg bort ü til fordel for y. Jeg sa at folk og addons hadde problemer med "ü" så det gikk fint det:) Men det var jo ikek snakk om å bytte hele nicket...bare gjøre nicket lettere å håndtere:)
OBERST Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg fikk byttet, men det må være så nærme det andre som mulig. EDIT: Bytta fra Blêss til Sress Pga en kompis har så og si samme navn som Blêss. Endret 21. juni 2007 av sKILL
wise™ Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jeg fikk byttet, men det må være så nærme det andre som mulig. EDIT: Bytta fra Blêss til Sress Pga en kompis har så og si samme navn som Blêss. 8911055[/snapback] Hva sa du/gjorde du for å få det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå