Armageddon Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Ikke noe særlig bra videoreview, men bare det å se skikkelig gameplay var utrolig konge. Gav meg også et helt nytt syn på multiplayer. Uff. Jeg vil ha det nå. Gleder meg til gametrailer sin review. De er ganske saklige, og er ikke redd for å trekke frem negative ting. Men det er vel heller ikke IGN, og er rimelig stort at de gir perfect score.
SkinnyT Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Dette er jo helt rått! Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å få spillt dette!
tjalla Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Gah... jeg tror jeg faktisk skal være så kjip å anskaffe meg en Xbox 360 eller Ps3. Klarer ikke å vente lenger spesielt mtp mangelen på pc-spill på markedet. Litt off-topic men: Har en crt-skjerm (scart) på hybelen og en lcd-skjerm (med hdmi-uttak) hjemmehjemme. Finnes det noen modeller som støtter begge deler? Både Xbox og Ps.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 alle boxene og PSène støtter scart/comp/hdmi
Selvin Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Øy gutta, bare innse det; spillet er like bra på begge konsollene. Om Xbox360 har bedre grafikk eller vice-versa så betyr det ingenting, vi som har PS3 kjøper det til PS3, og alle de andre som har X360 kjøper det til X360! Så ser jeg også (litt rettet mot veldig mange Xbox fans som klager over PS3 konstant, egentlig også til alle Sony fanboys) at konsollkrigen er i ferd med å snevre seg inn, og sånn som det ser ut nå, så er det veldig, veldig likt på begge konsollene. No offence, jeg har PS3 Endret 26. april 2008 av Selvin
Laland Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Dere som ikke vil ha noen spoilere burde IKKE lese side 4 av ign sitt review. Ikke var det noen advarsel heller, så det var en nedtur.. Uansett, 90 story-mission er smooth, selv om jeg vet hva en av dem går ut på
Toska92 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Kan man rane butikker? Støtter det spørsmålet. Håper den samme feite fyren fra Vice City Stories(PSP) er å finne her og.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Svar til toska: Jeg har ikke fått det til i starten hvertfall. I en klesbutikk så kunne man drepe hun som stod i kassa, men kunne ikke gå og ta klærne etterpå :/ Kan være man lærer seg etterhvert.
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Endelig fikk jeg min Dualshock 3, da var mandan reddet! Noen som vet om PS3 versjonen støtter rumble?
aspic Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Gahh.. Som alltid er eg seint ute med ting. Eg måtte vente på lønn osv, men har no bestilt Xbox360 versjonen frå Cdon.no. Er det faktisk sjanse til å få spelet ved første utsendelse, eller er eg for seint ute med å "førehandsbestille"?
Bebeluv Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Endelig fikk jeg min Dualshock 3, da var mandan reddet! Noen som vet om PS3 versjonen støtter rumble? Jepp, den støtter rumble.
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 FLOTT! Dette blir bare bedre og bedre, eller, det er best allerede!
iNtensimilla Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Gutta, spillet er fantastisk. Akkurat like bra som dere venter dere. I'm back to Liberty. Regards, mr Niko Bellic. Heldiggris! Må vente helt til tirsdag jeg
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Den første video'en i ign reviewet Er det en mann eller en dame Nico har sex med? Så nesten ut som en kraftig fyr. Klippet er fra 3:58 i filmen. bilde av klippet. Der ser du hva jeg mener Endret 26. april 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Mountain Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg og syns det lignet på en mann. Kanskje Niko er bifil? Endret 26. april 2008 av Narrie
gtamann Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Den første video'en i ign reviewet Er det en mann eller en dame Nico har sex med? Så nesten ut som en kraftig fyr. Klippet er fra 3:58 i filmen. hehe så det igår lættis men kult gleder meg til tirsdag da får jeg det
Nitrius Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Ble skikkelig gira her etter å ha sett reviewien fra IGN. Har hatt tanken om å kjøpe GTA:IV siden jeg hørte om det, men har liksom aldri gledet meg, men det forandret IGN reviewen, spesielt det som ble nevnt angående multiplayer delen. Åpen by, NPCer som går rundt, 15 andre spillere som lager kaos, det må virkelig være kongen. Fillern skulle aldri sett på reviewien, får nå blir dagene frem mot tirsdagen bare enda lengre
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Tror kanskje han er bifil jeg og. Evt. homofil. Mulig at om det er ei dame i bilen, så kan det jo være henne: Endret 26. april 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå