Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforDa er det bekreftet at man kan skru av og på headlights, samt vaske bilen :!:

Kilde: Vid`en jeg så det på er fjernet dessverre..

Herlig! *Vaske bilen ren og pen, kjøre inni et smug med lysa av og knerte et par mennesker* :dribble:

Noen som vet når på dagen spillet blir sluppet? Foreldrene mine har sagt ja til å skaffe meg spillet hvis det kommer ut i skoletia :new_woot:

er vell når butikkene åpner? :p

det er feil...dei holder det tilbake til ein time før stengetid berre for og pine folk...

:p

Hvordan vet du det? :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hæ? man kan jo ikkje instalere på Xbox 360.

ikkje at eg har noe behov for det da.

Har du prøvd xbox versjonen, går det altså ikke an å innstalere spillet selvom man har en harddisk?

Skrevet (endret)
hæ? man kan jo ikkje instalere på Xbox 360.

ikkje at eg har noe behov for det da.

Har du prøvd xbox versjonen, går det altså ikke an å innstalere spillet selvom man har en harddisk?

nei har ikkje prøvd det. men ingen andre spill går det med så går nok ikkje med dette heller.

Lakus: er det seriøst? hvor stor plass vill det ta isåfall?

tviler sterkt men.

Endret av Skogslik
Skrevet
JO!

Man kan innstallere noen GB av spillet på Xbox 360 sin harddisk om man har en!

det bør ikkje vere mange GB vertfall...!!!

på ein 13 GB harddisk så skal det ikkje masse til før grensa er nådd..

Skrevet
Får håpe det tar 10Gb, så kan krosjefen kjøpe det på PS3, så skal jeg eie han online ;)

hehe..tek det 10 gig så spørst det om eg blir lett offer online på ps3 versjonen ja..;)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Nå har jeg prøvd spillet rundt 3 timer.

Det er lasta ned, og dermed er det helt bugga og stygt.

Altså jeg snakker om at lesehastigheten på xboxen er stilt ned

så den skal passe best mulig til brente spill, noe den ikke gjorde her.

Her er tingene jeg synes var stilige og noen ting jeg ikke likte:

De gode:

- Bilene er en utfordring å kjøre nå. Kan ikke kjøre i 100 og ta svingen allikevel.

- Fysikken, sykt bra

- Cutscenes er dødsmorro. Det er skikkelig forseggjorte.

- Ringe til ambulanse, så kommer de nesten med en gang.. samme med politi og brannvesenet.

- Kan ha politiet etter meg, men så ser de meg ikke hvis jeg gjemmer meg i et smug f.eks.

- Grafikken er digg

- Skjer mange uventede ting.. blir øverkjørt så kommer han ut og sier "OH MY GAAAAWD"

De dårligere:

- Alle biler er AAALT for seige, altså det dere så. Ser ut som man bruker håndbrekk, men

man gjør ikke det.. bilene er bare slik å kjøre

- Ofte når man ser en bil man vil ha, så er det 3 helt like bak den. Plutselig var det 5 limosiner rett etter hverandre. Samme med SUV

- Lang loading når man dør (kan være pga det jeg nevnte øverst)

- Jeg kjører rett inn i en bilmengde, den ene bilen jeg ikke treffer, er politi. Men han reagerer ikke.

- Noen lette achievements. Overleve med 6 stjerner i 5min er lett på første forsøk, samme med å kjøre x meter på bakhjulet med en moped... altfor lett.

- Jeg aimer på hodet til en kar inni en bil, med en shotgun, og fyrer av. Det resulterer i at det ble en stooor blodflekk på vinduet, og jeg tenkte "kuuult", men så bare hopper han levende ut av bilen og stikker.

WOW-ting

- Kan slå av/på fjernlysene

- En gang så tok jeg en bil, så klikka han jeg tok den av og prøvde å hoppe inn.

Han hang seg fast i dørhåndaket og slapp ikke før han ble slengt inn i en lyktestolpe.

Altså jeg kjørte sikkert i 80, og han hang ved siden av bilen.

- Jeg kjører alt jeg kan inn i et tre, jeg flyr på trynet ut av frontruta og treffer en forbipasserende som begynner å banke meg

- Jeg sprinter nedover gata og treffer en, som først blir dyttet rett frem, men jeg

fortsetter i den samme retningen, til slutt har jeg løpt han helt ned. Genialt.

- Jeg sloss mot en som har kniv, så kan du dodge og stjele våpnet hans.

Myyyye mere jeg kunne skrevet, men det var litt av det.

EDIT: Prøvd hos en kamerat.. jeg har NTSC.

Har seff bestilt det orginalt :D

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Nå har jeg prøvd spillet rundt 3 timer.

Det er lasta ned, og dermed er det helt bugga og stygt.

Altså jeg snakker om at lesehastigheten på xboxen er stilt ned

så den skal passe best mulig til brente spill, noe den ikke gjorde her.

Her er tingene jeg synes var stilige og noen ting jeg ikke likte:

De gode:

- Bilene er en utfordring å kjøre nå. Kan ikke kjøre i 100 og ta svingen allikevel.

- Fysikken, sykt bra

- Cutscenes er dødsmorro. Det er skikkelig forseggjorte.

- Ringe til ambulanse, så kommer de nesten med en gang.. samme med politi og brannvesenet.

- Kan ha politiet etter meg, men så ser de meg ikke hvis jeg gjemmer meg i et smug f.eks.

- Grafikken er digg

- Skjer mange uventede ting.. blir øverkjørt så kommer han ut og sier "OH MY GAAAAWD"

De dårligere:

- Alle biler er AAALT for seige, altså det dere så. Ser ut som man bruker håndbrekk, men

man gjør ikke det.. bilene er bare slik å kjøre

- Ofte når man ser en bil man vil ha, så er det 3 helt like bak den. Plutselig var det 5 limosiner rett etter hverandre. Samme med SUV

- Lang loading når man dør (kan være pga det jeg nevnte øverst)

- Jeg kjører rett inn i en bilmengde, den ene bilen jeg ikke treffer, er politi. Men han reagerer ikke.

- Noen lette achievements. Overleve med 6 stjerner i 5min er lett på første forsøk, samme med å kjøre x meter på bakhjulet med en moped... altfor lett.

- Jeg aimer på hodet til en kar inni en bil, med en shotgun, og fyrer av. Det resulterer i at det ble en stooor blodflekk på vinduet, og jeg tenkte "kuuult", men så bare hopper han levende ut av bilen og stikker.

WOW-ting

- Kan slå av/på fjernlysene

- En gang så tok jeg en bil, så klikka han jeg tok den av og prøvde å hoppe inn.

Han hang seg fast i dørhåndaket og slapp ikke før han ble slengt inn i en lyktestolpe.

Altså jeg kjørte sikkert i 80, og han hang ved siden av bilen.

- Jeg kjører alt jeg kan inn i et tre, jeg flyr på trynet ut av frontruta og treffer en forbipasserende som begynner å banke meg

- Jeg sprinter nedover gata og treffer en, som først blir dyttet rett frem, men jeg

fortsetter i den samme retningen, til slutt har jeg løpt han helt ned. Genialt.

- Jeg sloss mot en som har kniv, så kan du dodge og stjele våpnet hans.

Myyyye mere jeg kunne skrevet, men det var litt av det.

EDIT: Prøvd hos en kamerat.. jeg har NTSC.

Har seff bestilt det orginalt :D

AAAAA, fy faen! Takk for den! Hørtes villt ut!

Gleder meg til å ha folk hengende etter bilen og så "subbe" intill vegger så de detter av. Moahahahah

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Kan noen bekrefte at man kan legge inn spillet på HDD på 360'n?

Mener delvis.

Skrevet (endret)

Bare et lite spørsmål: Når jeg var og forhåndsbestillte det hos EB games fikk jeg beskjed om å hente det 25. April (som for tiden var utgivelsesdatoen da). Få dager senere ble det bekreftet at det skulle komme ut 29. Tror dere jeg får det hvis jeg kommer 25.? Har de fått inn kopier allerede da? :hmm:

Endret av Stangern
Skrevet

Mener delvis.

Jeg kan 100% avkrefte at man kan legge inn spillet på HDD på 360!! :innocent:

det skal kunne legges nokre GB av spillet på 360 sin HDD for og minske framerate problemer..

dette har rockstar sagt sjølv..

Skrevet (endret)

Vææær så snill og legg gameplay infoen i spoilers! :angry:

Eller eventuelt opprett en ny tråd for de som vil ødelegge moroa eller er så altfor altfor heldige å fått tak i spillet.

Tør snart ikke lese mer her. Plutselig får man slengt i tryne freshe detaljer som jeg ville oppdage selv, når jeg sitter foran min egen TV og spiller. Ikke i tekst basert form. Er akkurat som når folk forteller alt som skjer i en film før du ser den. :ermm:

For de som ikke vet det, lager man spoilere slik:

[ spoiler ] tekst [ /spoiler ] (Husk å ta bort mellomrommene)

Endret av QBab
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Mener delvis.

Jeg kan 100% avkrefte at man kan legge inn spillet på HDD på 360!! :innocent:

det skal kunne legges nokre GB av spillet på 360 sin HDD for og minske framerate problemer..

dette har rockstar sagt sjølv..

Kunne ikke finne dette hos kameraten min ser du.

Så var veldig fint hvis noen hadde en kilde eller kunne si hvordan :/

Tråden heter jo bekreftede detaljer da, QBab :O

Kanskje ikke rett plass å lese hvis du ikke vil

vite hva som er detaljene i spillet ;) hihi.

EDIT: kan seff legge i spoiler fra nå av !

Endret av Slettet-uVTr2vDm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...