Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må vi endelig huske at all info som kommer i denne perioden må vi ta litt forsiktig pga aprilsnarr. Hinter ikke til bildet over :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BBFC har gitt en rating på GTAIV. Uten overraskelse fikk det 18-års aldersgrense. Dog det er ikke derfor jeg skriver dette innlegget.

BBFC reviewa 7 timer og 43 minutter med cutscenes, og 5 timer og 20 minutter med gameplay footage.

Dette betyr at det er MINST 7 timer og 43 minutter med cutscenes i spillet. I tillegg er de 5 timene og 20 minuttene bare representativt for footage Rockstar antok at BBFC ville gjennomgå. Dvs. at det inneholder allt med et miste snev av kontreversialitet du kan gjennomføre i spillet. Ergo, vil du bruke 5 timer og 20 minutter bare på å gjøre en haug med forskjellige ting, en gang. Det er synonymt med at du må spillet spillet i minst 5 timer og 20 minutter for å få gjort "allt", og det utelukker at du skal se cutscenes, da må du opp i 13 timer og 3 minutter.

Det har tidligere vært uttalt at å spille gjennom alle oppdragene som er tilknyttet storyen vil det ta 56 timer.

http://www.bbfc.org.uk/website/Classified....38?OpenDocument

Endret av Eremal
Skrevet

Det første jeg skal gjøre er å slå en stygg type. En random stygg type skal få kjenne Niko Belic's vrede.

Skrevet

Første jeg gjør blir som i alle GTA spill, å pådra meg den aller høyeste wanted ratingen mulig og prøve å overleve så lenge jeg kan i desperado stil, yeah!

Skrevet

..jeg skal spise og kjøpe nye klær.. også skal jeg finne en bilbutikk å kjøpe meg en kul bil og etter det skal jeg kontakte imigration-kontoret og søke om stønad til bolig.. gleder meg ass :p ..oj.. ehm, det var vist the sims 3 det.. ooops.. :p

Skrevet
Jeg skal prøve å få tak i et helikopter asap, og lande på empire state. (eller hvilken det nå er som er høyest.)

Der har jeg vært! :D Herlig når man kjenner seg igjen på noen av bildene. Håper det er ganske nøyaktig med bygninger og slikt som det virkelig er der borte og ikke bare de mest "kjente" tinga. Isåfall skal jeg dra ned til slektningene mine å skyte litt utfor huset :D :D :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...