Aleks Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Nå må vi endelig huske at all info som kommer i denne perioden må vi ta litt forsiktig pga aprilsnarr. Hinter ikke til bildet over
iNtensimilla Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Greia med det er at R* liker $$$. De trenger det, og fortjener det! Etter det som skjedde etter Hot Coffee i San Andreas.
Aleks Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Gta IV utsatt Er nok mest sannsynelig 1. april spøk så hakuna matata Endret 1. april 2008 av Aleksmyy
Erasus Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 De beste aprilspøkene er de som kommer tidlig på morran, begynner å dabbe av noe sykt nå.
Kennet_H Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Husker at jeg gikk på en aprilsnar om at GTA Oslo skulle komme for et par tre år siden Husket til mitt forsvar ikke at det var 1 April da
Erasus Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Haha, skulle likt å løpe rundt å blæste fools' på Karl Johan i GTA: Oslo ja.
Kennet_H Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Hehe nei hadde ikke vært dumt det! Endret 1. april 2008 av Kennet_H
Eremal Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 (endret) BBFC har gitt en rating på GTAIV. Uten overraskelse fikk det 18-års aldersgrense. Dog det er ikke derfor jeg skriver dette innlegget. BBFC reviewa 7 timer og 43 minutter med cutscenes, og 5 timer og 20 minutter med gameplay footage. Dette betyr at det er MINST 7 timer og 43 minutter med cutscenes i spillet. I tillegg er de 5 timene og 20 minuttene bare representativt for footage Rockstar antok at BBFC ville gjennomgå. Dvs. at det inneholder allt med et miste snev av kontreversialitet du kan gjennomføre i spillet. Ergo, vil du bruke 5 timer og 20 minutter bare på å gjøre en haug med forskjellige ting, en gang. Det er synonymt med at du må spillet spillet i minst 5 timer og 20 minutter for å få gjort "allt", og det utelukker at du skal se cutscenes, da må du opp i 13 timer og 3 minutter. Det har tidligere vært uttalt at å spille gjennom alle oppdragene som er tilknyttet storyen vil det ta 56 timer. http://www.bbfc.org.uk/website/Classified....38?OpenDocument Endret 2. april 2008 av Eremal
Eremal Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 (endret) Det har forøvrig kommet et nytt klipp. Denne gangen en reklame for GameStop med eksklusiv footage. Se filmen hos Youtube Endret 2. april 2008 av Eremal
Vrengtpolvott Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det har forøvrig kommet et nytt klipp. Denne gangen en reklame for GameStop med eksklusiv footage. Haha, den var jævlig bra! Nå fikk vi jo også se hvordan det er å være full i spillet
Erasus Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Lo litt av den der ja, dette her blir bare så utrolig konge.
fug Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det første jeg skal gjøre er å slå en stygg type. En random stygg type skal få kjenne Niko Belic's vrede.
mamama Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Første jeg skal gjøre er å stjele den første bilen jeg ser
Erasus Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Første jeg gjør blir som i alle GTA spill, å pådra meg den aller høyeste wanted ratingen mulig og prøve å overleve så lenge jeg kan i desperado stil, yeah!
Amberlamps Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Første jeg skal gjøre er å stjele den første bilen jeg ser Samme her! Tar det alltid med ro i begynnelsen. Utforske masse =)
Potetdamen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skal hoppe i en bil, cruise rundt til jeg finner en moped/motorsykkel, så er det bakhjuls tid.
thomassit0 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jeg skal prøve å få tak i et helikopter asap, og lande på empire state. (eller hvilken det nå er som er høyest.)
tiiim Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 ..jeg skal spise og kjøpe nye klær.. også skal jeg finne en bilbutikk å kjøpe meg en kul bil og etter det skal jeg kontakte imigration-kontoret og søke om stønad til bolig.. gleder meg ass ..oj.. ehm, det var vist the sims 3 det.. ooops..
Amberlamps Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jeg skal prøve å få tak i et helikopter asap, og lande på empire state. (eller hvilken det nå er som er høyest.) Der har jeg vært! Herlig når man kjenner seg igjen på noen av bildene. Håper det er ganske nøyaktig med bygninger og slikt som det virkelig er der borte og ikke bare de mest "kjente" tinga. Isåfall skal jeg dra ned til slektningene mine å skyte litt utfor huset :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå