Blabla1 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 (endret) Yes da, Fant d. Slepper a ga igjennom GTA pa nytt! Endret 11. desember 2008 av Zonked223
Brian Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 (endret) Der ja, hvorfor må de gjemme den såpass? Er det ikke nok å ha en mappe i spillmappa med savegames, fatter ikke hvorfor de må gjøre det met mulig innviklet. Men uansett, nå er iallefall savegamene sikret. Edit. Spillet nekter å finne savegamen også, flyttet over os'et fra en samme disk som spillet til en annen disk. Når jeg kjøerer benchmark lagerer den benchmarkfila på riktig disk, men ikke snakk om at den vil finne savegamene. Tror jeg har copy pasta mappa til alle mappene under documents and settings nå, men fortsatt samme greia. Blir skuffa om jeg må begynne på nytt igjen. Endret 11. desember 2008 av Brian
Kontorstol Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 På 360, er det noen achivements som ikke er mulig å få etter du har rundet spillet?
raid2 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 På 360, er det noen achivements som ikke er mulig å få etter du har rundet spillet? Ikke som jeg kan huske. Den eneste er vel den man får hvis man runder spillet på under 30 timer.
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 På 360, er det noen achivements som ikke er mulig å få etter du har rundet spillet? Nei, personer som kan dø o.l. er ikke achievements eller har noe med % å gjøre. Grindet achievements her om dagen. Har bare multiplayer og et singelplayer achievement igjen. (Liberty city minute) =) Et achievement som kan være vanskelig å få utenom story er 'Warm Coffee: Successfully date a girl to be invited into her house.'
Kris Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Et achievement som kan være vanskelig å få utenom story er 'Warm Coffee: Successfully date a girl to be invited into her house.' Neida, det er jo bare å gå på internettkafeen og trykke date på alle jentene som er der.
MrL Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Noen som har kommet veldig langt som hadde giddi å lasta opp savegamen?(C:\Documents and Settings\USER\\Application\local\Rockstar Games\GTA IV\savegames) Fant ut at jeg ikke orker å runne det på nytt etter PS3
Mr.Anki Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er det noe måte å fjerne de videoene av folkene før en starter å spille? Endret 12. desember 2008 av Mr.Anki
phax Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er det noen måte å få denne tråden ut av mine innegg? Ja det er det, måtte bare poste her for å få den tilbake på administrer lista. Endret 12. desember 2008 av phax
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Et achievement som kan være vanskelig å få utenom story er 'Warm Coffee: Successfully date a girl to be invited into her house.' Neida, det er jo bare å gå på internettkafeen og trykke date på alle jentene som er der. Jeg fikk faktisk ikke en eneste date på den måten. Alle sa nei
Kontorstol Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Et achievement som kan være vanskelig å få utenom story er 'Warm Coffee: Successfully date a girl to be invited into her house.' Neida, det er jo bare å gå på internettkafeen og trykke date på alle jentene som er der. Jeg fikk faktisk ikke en eneste date på den måten. Alle sa nei Du må være uten dame mens du gjør der. LawChick sa ja til meg etter jeg hadde runde spillet.
sureup Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Hey, har GTA IV på PC og er storfornøyd. Men mener spillet kunne vært litt lenger... Uansett jeg har blitt ferdig med storyen + kjørt rundt for å prøve å finne ting å gjøre og har begynt å gjøre sånne venne greier (møte folk på gata og få mission) + assasin etc. Men fortsatt så er jeg under 70% i spillet, så da lurer jeg på hvilke andre ting er det man kan gjøre i liberty city? (annet enn skyte duer, gjøre stunt jumps etc)? Altså er det noen flere oppdrag?
Sadfez Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Hey, har GTA IV på PC og er storfornøyd. Men mener spillet kunne vært litt lenger... Uansett jeg har blitt ferdig med storyen + kjørt rundt for å prøve å finne ting å gjøre og har begynt å gjøre sånne venne greier (møte folk på gata og få mission) + assasin etc.Men fortsatt så er jeg under 70% i spillet, så da lurer jeg på hvilke andre ting er det man kan gjøre i liberty city? (annet enn skyte duer, gjøre stunt jumps etc)? Altså er det noen flere oppdrag? Her har du 100% Checklist. Det tar sin tid
sureup Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvordan sjekker man hvilken versjon av spillet man har? (pc?) Vil sjekke om spillet faktisk ble patcha da jeg kjørte patchen
Blabla1 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hvordan sjekker man hvilken versjon av spillet man har? (pc?) Vil sjekke om spillet faktisk ble patcha da jeg kjørte patchen Bare se i readme.txt i C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV. Noen som vet hva noe av dette betyr? Prover a lage drift bil med a redigere handling.txt. Har fatt bilen til a veie mye ved a redigere "mass", men ellers har bilen bare blitt fu**ed. name mass drag boy centreofmass transmission brakes steer wheel-traction suspension damage seat val mflags hflags anim Og det funker a redigere ped.dat til.. COP Hate CIVFEMALE Respect GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Endret 14. desember 2008 av Zonked223
Crazy_Man Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 jeg tror det er drag du må stille på. stille ned
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Er på Final Interview. Men problemet mitt er at jeg har rett å slett ikke penger til dress. Først prøvde jeg og kjøpe forskjellige dresstyper, men ingen av dem ble vist "godkjent". Så nå som jeg kanskje tror jeg har funnet den rette har jeg ikke penger. Hva skal jeg gjøre? Vil ta en evighet og ta penger fra sivilister.
sureup Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Gjør oppdrag for han rasta duden og brucie.
gard. Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Er på Final Interview. Men problemet mitt er at jeg har rett å slett ikke penger til dress. Først prøvde jeg og kjøpe forskjellige dresstyper, men ingen av dem ble vist "godkjent". Så nå som jeg kanskje tror jeg har funnet den rette har jeg ikke penger. Hva skal jeg gjøre? Vil ta en evighet og ta penger fra sivilister. Hva er det du kan bruke penger på egentlig? Sitter her mer godt over 300000 og har kjøpt haugevis av våpen og klær. Vet ikke mer jeg skal bruke pengene på. Biler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå