Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er den engelske versjonen, "she's in love with the teacher, oh oh..." elendig

Tror det er norske datarock som har den...Litt gøy at et norsk band har en sang med i GTA IV, da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvilken da?

Husker ikke hva den heter, men kjente den igjen fra første gang jeg hørte den på GTA.

Noen andre som vet hvilken MGP-sang som spilles på Vladivostok?

Endret av Kentinho
Skrevet
Det er den engelske versjonen, "she's in love with the teacher, oh oh..." elendig

Tror det er norske datarock som har den...Litt gøy at et norsk band har en sang med i GTA IV, da :p

Er vel Ralph Myerz som har den :p

Skrevet

Har bare sett ett stand up-show. Han snakket om at det var to grunner til at AIDS kunne gå fra ape til mennsket,

den ene var at en person hadde skåret apekjøtt, den andre var den andre måten man får AIDS på... :p

Skrevet (endret)

første race med Brucie:

Etter man har gjort det får man bilen Comet....

Første oppdrag med manny

Så brukte jeg cometen min, men så stakk han av med den, er det mulig å få den tilbake?

Endret av cHilfiger
Skrevet
Har bare sett ett stand up-show. Han snakket om at det var to grunner til at AIDS kunne gå fra ape til mennsket,

Det er Ricky Gervais. Morsom fyr. Veldig bra når han forklarer at fedme ikke er en sykdom.. :D Kjøpte alle 3 standup-dvdene til Gervais etter å ha sett det som er i GTA. De er knallbra. Well played Rockstar..

Skrevet
Hold netopp på å dø av latter når jeg så standup med Williams. Han holdte på med en sang "Hustler" elns, og hvor bra han synes den er, herregud så jævli bra!

Du må se det ekte standup showet hans, American Hustle. Og sangen heter Rick Ross - Hustlin'.

Skrevet (endret)
Første oppdrag med manny

Så brukte jeg cometen min, men så stakk han av med den, er det mulig å få den tilbake?

Ikkje akkurat den bilen nei, men du kan få tak i ein ny Comet. Du kan være heldig og finne den tilfeldig mens du køyrer ein Sultan, Infernus eller liknande. Eventuelt kan du ta vare på ein når du skal stele den til Stevie.

Game progress: 100.00%

Playing time: 75:07:33

:wee:

Mangler tre SP achievements og alle MP.

Endret av Zeph
Skrevet
Turismo er for øvrig ikkje noko ein bør sløse parkeringsplass på. Eg har 6 plassar og på dei står det følgande: SuperGT, Sultan, Infernus, Comet, Coquette og NRG 900. Turismo og Banshee er dei to sportsbilane eg ikkje har, men dei er ganske lett å finne. Turismo står jo alltid i bilbutikken ved safehouse på Algonquin og Banshee finn eg vanlegvis ganske kjapt når eg køyrer rundt i Turismo.

Skal eg bruke Sultan, Infernus eller NRG 900 til stunt jumps tar eg den på parkeringsplassen, køyrer rundt kvartalet til ein ny har spawna på veien eller parkert gatelangs.

Eg har forresten ikkje test så mykje å selge bilar etter du er ferdig med Stevie-oppdragene, fekk 7000 for ein eg fant i nærleiken. Eg kan ikkje garantere at du får same sum som under Stevie-oppdragene, men skulle tru det. Uansett får du masse cash ved å gjennomføre alle oppdragene hans. I tillegg til at du får ein sjanse til å skaffe deg dei beste bilane, pluss NRG 900.

Jeg har gjort alle bil-oppdragene men hvor må jeg kjøre for å få penger for bilder jeg lever inn (Hvis det er mulig og hvilken biltyper?)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Er sikkert The Kids - She's In Love With The Teacher (Engelsk Versjon)

er det ikke den døve cover låta av Forelska i lærern av Datarock

Skrevet
Første oppdrag med manny

Ikkje akkurat den bilen nei, men du kan få tak i ein ny Comet. Du kan være heldig og finne den tilfeldig mens du køyrer ein Sultan, Infernus eller liknande. Eventuelt kan du ta vare på ein når du skal stele den til Stevie.

Game progress: 100.00%

Playing time: 75:07:33

:wee:

Mangler tre SP achievements og alle MP.

Get life asap pl0x!

Skrevet (endret)

Er det e-post-oppdragene frå Brucie du har tatt? I så fall har du fått ein SMS av ein som heiter Stevie med bilete av ein bil på. Før du kan levere kva bil du vil må du levere 30 bilar han ber om. Du får ein SMS med bilete, bilmodell og lokasjon, henter den og leverer den i garasjen hans på Bohan to kvartal ved sida av safehouset ditt der. 6 timar seinare får du ny SMS med ny bil, det enklaste er å køyre ned til safehouse og sove/lagre, det tar 6 timar, då får du ein ny SMS når du står opp igjen. Først etter du har levert alle 30 får du ein ny SMS der det står at du no kan levere når du vil.

Her finn du eit kart over alle bilane, det gjer jobben litt lettare: http://i88.photobucket.com/albums/k194/jug...509/Car-Map.png

Vintermåne: No er eg klar til å fortsette med livet. :D

Endret av Zeph
Skrevet
Er det e-post-oppdragene frå Brucie du har tatt? I så fall har du fått ein SMS av ein som heiter Stevie med bilete av ein bil på. Før du kan levere kva bil du vil må du levere 30 bilar han ber om. Du får ein SMS med bilete, bilmodell og lokasjon, henter den og leverer den i garasjen hans på Bohan to kvartal ved sida av safehouset ditt der. 6 timar seinare får du ny SMS med ny bil, det enklaste er å køyre ned til safehouse og sove/lagre, det tar 6 timar, då får du ein ny SMS når du står opp igjen. Først etter du har levert alle 30 får du ein ny SMS der det står at du no kan levere når du vil.

Her finn du eit kart over alle bilane, det gjer jobben litt lettare: http://i88.photobucket.com/albums/k194/jug...509/Car-Map.png

Vintermåne: No er eg klar til å fortsette med livet. :D

Heldigggrisen. Jeg har 39 timer gameplay og er 53 % :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...