Armageddon Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Deilige bilder. Detaljene er fantastiske. Man ser at ingen av skuddhullene ser like ut. Og reklameskiltene ser bra ut.
Kanius Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kulehulla så råe ut, men jeg la også merke til at Niko har på seg forskjellige klær på de tre bildene der. Character Customization er viktig for meg ^^
JulianR Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kulehulla så råe ut, men jeg la også merke til at Niko har på seg forskjellige klær på de tre bildene der. Character Customization er viktig for meg ^^ Man kan kjøpe klær og sannsynligvis accessories, men det går ikke an å fikse håret hans, eller få ham til å legge på seg etc, som gikk an i SA.
Aleks Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kulehulla så råe ut, men jeg la også merke til at Niko har på seg forskjellige klær på de tre bildene der. Character Customization er viktig for meg ^^ Man kan kjøpe klær og sannsynligvis accessories, men det går ikke an å fikse håret hans, eller få ham til å legge på seg etc, som gikk an i SA. Digg, syns den funksjonen bare var irriterende. Ble litt for mye The Sims..
mamama Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ah, herregud det ser skoj ut Noen som vet om det kommer en spillbar demo før den 29?
JulianR Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ah, herregud det ser skoj ut Noen som vet om det kommer en spillbar demo før den 29? R* har sagt at de ikke skal slippe noen demo fordi de vil konsentrere seg om å gjøre selve spillet så bra som mulig, men nå er jo spillet ferdig og de har jo allerede lagd en demo som diverse nettsteder har fått sett bli gjennomspilt, så skal ikke være noe stort for problem for R* å gjøre det.. Så da er det opp til dem om de gidder eller ikke. Jeg tviler, dog.
Pañolada Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ååå jeg gleder meg bare mer og mer for hvert bilde som kommer, dette ser utrolig lovende ut. Eksamene og tentamene kan jo virkelig ikke gå bra når dette spillet kommer ut.
MindTooth Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Vil nok bli fett spill. Håper bare vi ikke opplever framedrops, tearing, osv. Birger
dannad Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er glad det ikke kommer en demo, det ville ha ødelagt all spenningen. Jeg har troen på at GTA IV blir en sinnsyk spillopplevelse uansett.
Stangern Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nå har jeg også forhåndbestilt det Gjorde det i stad på EB games Endret 5. februar 2008 av Stangern
Kanius Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Om jeg forhåndsbestiller med visa, blir det trukket fra kontoen nå eller når det blir sendt? Har ikke så mye penger på kontoen nå, og vil nødig blakke meg nå for noe jeg ikke får før om 3 måneder..
Trusselvurdering Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg også forhåndbestilt det Gjorde det i stad på EB games Tar dem imot alle spill utenom Resistance og Motorstorm?
Kenny Bones Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Har dere sett dette da? RockStar driver og markedsfører GTAIV for tiden og for en markedsføring! Steintøfft!
Vrengtpolvott Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 RockStar kan faenmeg markedsføring! Det er sikkert
Kenny Bones Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jepp, de gjør det på en litt annen måte ja. Ikke sånn svære plakater med stilig grafikk. Men faktisk svart-hvite A4-ark kopiert med kopimaskin! :o Sinnsykt stilig at noen tør å gjøre ting annerledes
Aleks Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Så litt fake ut men... Har R* sagt at dem gir ut sånn reklame?
Armageddon Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Spiller vel ikke noe rolle. De var kule hvertfall..
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Veldig stilig reklame, artig med litt anderledes reklame innimellom. Nå har jeg også forhåndbestilt det Gjorde det i stad på EB games Tar dem imot alle spill utenom Resistance og Motorstorm? Lurer på dette jeg også, har en uåpnet motorstorm liggende og en spiderman 3 som jeg gjerne ville byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå