Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som betalte for privat dansing x3 på strippe klubben?

På 3 dans kommer det en annen dame så begynner de å jukke på hverandre... Ganske morro.

Skrevet
Bare jeg som betalte for privat dansing x3 på strippe klubben?

På 3 dans kommer det en annen dame så begynner de å jukke på hverandre... Ganske morro.

Søren heller, visste jeg skulle tatt en runde til...

Skrevet

Eneste jeg vet om er flying rats, måker som du skal kverke. Finnes 200 stykker av de rundt i byen. Du skjønner det med en gang når du finner en.

Skrevet

Hvor mye lagringsplass trenger man for å ta sikkerhetskopier av savegames på minnepenn? Nok med 1GB, eller trenger man 4GB?

Skrevet
Hvor mye lagringsplass trenger man for å ta sikkerhetskopier av savegames på minnepenn? Nok med 1GB, eller trenger man 4GB?

Mine savegames tok til sammen 2MB, så ja, 1GB er nok ;)

Skrevet

Inne i mappen "Saved data utility" ligger det 3 GTA IV filer selv om jeg bare har 2 savegames. 2 Stykker heter "Lure" (siste oppdraget jeg har gjort trur jeg), og 1 som er "profile". Hva er denne? Nødvendig å sikkerhetskopiere alle tre, eller bare de 2 med navnet "Lure"?

Skrevet

Visste ikke hva de rødlysende duene var for noe før jeg prøvde å skyte en. "One less flying rat. 199/200 left".

De må ha spist noe rart siden de lyser rødt.

Skrevet

Ah.. 2 ganger på rad har jeg klart å ødelegge savefilen min fordi jeg har vært stressa og måtte ha skrudd av før det var ferdig å save. Jeg prøvde å ta sikkerhetskopi av dem begge for så å slette den jeg trodde var ødelagt.. Heldigvis funket det.. Jeg hadde 2-3 oppdrag igjen av spillet så.

Så skjedde det igjen før jeg dro på jobb idag og jeg er på siste oppdraget, håper virkelig at jeg klarer å fikse det :S

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Eneste jeg vet om er flying rats, måker som du skal kverke. Finnes 200 stykker av de rundt i byen. Du skjønner det med en gang når du finner en.

det er vell egentlig duer.

Skrevet

det er vell egentlig duer.

Haha, måker! :laugh:

Skrevet

Er det mulighet for å kjøre trailere i GTA IV, slik som i SA.

Har vært rundt hele byen nå på jakt etter det, men jeg finner bare trailere uten hengere.

Kommer det etter et oppdrag senere i spillet (har kommet til Ray, mafiaduden) eller har de fjernet muligheten?

Skrevet
Hvordan kommer man seg til internett delen av GTA IV? Kommer automatisk inn til forrige spill. Har xbox360.

Du tenker på multiplayerdelen?

Skrevet
Hvordan kommer man seg til internett delen av GTA IV? Kommer automatisk inn til forrige spill. Har xbox360.

Du tenker på multiplayerdelen?

Ja

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

bla nedover på mobilen din så står det multiplayer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...