Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35-40% og 260 000$... Det er et oppdrag som gir helt vilt med penger, setter det i spoiler for de som vil vite :)

En av oppdragene for packie, når du skal rane liberty city bank :D

Skrevet

Kom til å tenke på noe. Hvordan starter jeg et nytt spill, uten å fjerne det forrige. Har lest noen skrekkhistorier her på forumet og vil forsikre meg om at jeg gjør det riktig.

Når man får spørsmål lagre etter å ha startet på nytt, vil man da få spørsmål om å lagre over det allerede eksisterende?

Skrevet
Kom til å tenke på noe. Hvordan starter jeg et nytt spill, uten å fjerne det forrige. Har lest noen skrekkhistorier her på forumet og vil forsikre meg om at jeg gjør det riktig.

Når man får spørsmål lagre etter å ha startet på nytt, vil man da få spørsmål om å lagre over det allerede eksisterende?

Jeg er ikke helt sikker da.. Har bare lagra 1 gang alt.. xD

Men den kommer jo til å spørre om hvilken "Slots" Du ville save på.. Da kan du trolig save på andre "slots"

Skrevet

noen med 360 som har prøvd koder? om bruker kode på et oppdrag og saveer etterpå, kan jeg aldri få achievements på den saven igjen da?

Skrevet

Noen som vet ossen man kan kontakte vennene sine for å kjøpe våpen? vet at jeg kan kjøpe våpen i butikk men har sett på achievement at man kan kjøpe våpen av vennene sine. ossen?

Skrevet

Er vel på samme måte som man får åpnet for å få gratis taxiturer av Roman. Gjøre nok oppdrag og svare på mobilen når de ringer og bli med ut.

Skrevet
Noen som vet ossen man kan kontakte vennene sine for å kjøpe våpen? vet at jeg kan kjøpe våpen i butikk men har sett på achievement at man kan kjøpe våpen av vennene sine. ossen?

Dimitri vil introdusere deg for en våpenforhandler i byen. Mens hvis du blir god nok kompis med Little Jacob vil du ha muligheten til å ringe han for å få kjøpt våpen :)

Skrevet

Dimitri vil introdusere deg for en våpenforhandler i byen. Mens hvis du blir god nok kompis med Little Jacob vil du ha muligheten til å ringe han for å få kjøpt våpen :)

ah ok takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...