rvenes Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Fakertn! Eg trenger penger til våpen! Er på dette oppdraget... (ca 12% uti spelet) Final Destination http://grandtheftauto.ign.com/missions/16/Final-Destination Kordan skaffer dere dere enklest penger? Store penger, må ha penge til UZI eller shotgun!
Bango Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 http://www.glukozanostra.com/media/MP3/Rem...ie_Remix_66.mp3 den ble en stor hit på festen! egentlig alle glukoza sangene ble store hitter. Noen som vet om et program for å recorde lyd fra pcn? altså fra PC-en til PC-en? ontopic? nevah
SurfingElite Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvor lang tid tar det for å få åpnet downtown New York? Jeg er 10 %...
Bango Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 første oppdrag med playboy x, du må nok lengre. Avhenger av alt du gjør det med %. men rundt 26 åpnet eg den
goggys Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Fakertn! Eg trenger penger til våpen! Er på dette oppdraget... (ca 12% uti spelet) Final Destination http://grandtheftauto.ign.com/missions/16/Final-Destination Kordan skaffer dere dere enklest penger? Store penger, må ha penge til UZI eller shotgun! Vet ikke helt om du har møtt bruce enda, men han har en del oppdrag som gir gode penger, som er relativt enkle. Ellers så kan du ringe Little Jacob, og få oppdrag av han, som også gir gode penger.
chberge Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 @ Sir Tojo Et program man kan bruke til å ta opp lyd fra pcen er Adobe Audition...
hawaii2k Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Får man en beskjed om at bilen er lagret når man parkerer deb utenfor hjemmet eller står den bare der etter man har "loadet" en fil?
Kiruk Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Den bare står der. Men husk å lagre etter å ha satt den der, logge du ut 10min senere uten å lagre vil den være borte
Core-1 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Kan man få 100% hvis man cheater? Kommet 27%, 0 cheats
langtongting Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Må ærlig innrømme at GTA spillene er det jeg oftest har hatt hatt brukt for cheat i før. Lett å ty til det når en har prøvd å fullføre samme mission for 10`ende gang uten hell, hvor en og må kjøre i evigheter for å komme. Skal prøve å unngå så langt jeg kan her. Hjelper en del med at man her kan restarte mission via mobilen.
Core-1 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg på en mission? sett svar i spoiler Husker ikke helt navnet, men Niko skal til jobbintervju, problemet er at jeg har 3 stjerner når jeg kommer meg ut, er litt vanskelig og shake av eller så blir jeg drept før jeg finner bil Endret 1. mai 2008 av Microgekk
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvor kan man fylle på liv hvis man har politi etter seg? Kjøp en pølse, eller hopp inn i en sykebil!
-Martinho- Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvor mange prosent må man komme får å åpne Algonquin?
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 For dere som vill ha den derre archievmenten som man får hvis man klarer å overleve i 5 min med 6 stjerner etter dere.. (40G), gjør detta: Kjør opp trappa (Gåveien) ved siden av Algonquin bridge (Den brua som er i midten som går til den midterste øya) og kjør fram helt til du får 6 stjerner, så kjører du bare fram å tilbake (Så helikopteret ikke skyter på deg) helt til du får archievment..
TCi Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Den bare står der. Men husk å lagre etter å ha satt den der, logge du ut 10min senere uten å lagre vil den være borte Er det bare hos meg dette skjer nesten aldri? Tror kanskje bare at bilene mine blir lagret 1 av 10 ganger. Synd å miste råe biler på den måten. Fort gjort å få en ny bil da, men surt alikevel.
Kiruk Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Mulig bug? Har selv hatt en bil jeg vant stående er leenge nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå