Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Men tror nok de som bestillte for 1 uke siden ellr noe kommer til å bli skuffet.. Fordi dem får 2.Levering. Og da kommer Gta IV i postens dems i løpet av 2 uker.. Endret 28. april 2008 av TehJøran
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Va på butikken og kjøpte nå. Tar med kvitteringen i morgen og får det utlevert da. Done Fikk ikke gjort det jeg.. Service er ett fremmedord for fyren i kassa.. "Kan æ betale nu, å hente det i morra?" "Nei, Du må komme i morra kl 10 om du skal ha det, selv om æ tvile på at du får det for det kommer til å være lang kø her!" "Da e æ jo på skola!" "Synd det der! *Sleskt smil*" Gikk altså ikke ant og holde av, å gikk ikke ant og kjøpe det idag, men hente det i morra.. :/ edit: endra, fjerna noen raseriutbrudd:P Endret 28. april 2008 av na1ts
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Va på butikken og kjøpte nå. Tar med kvitteringen i morgen og får det utlevert da. Done Fikk ikke gjort det jeg.. Var en tjukk en j&%¤& som sto der: "Kan æ betale nu, å hente det i morra?" "Nei, Du må komme i morra kl 10!" "Da e æ jo på skola!" "Synd det der! *Sleskt smil*" Det var synd da.. Kondolerer
Wiciwato Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Men hvis jeg drar til Elkjøp klokka 3 imorra for å kjøpe det. Har jeg noen sjangs da? De hadde ikke noen på lager, men det er jo release i morra. Butikken åpner 10.00. Sorry for alle de teite spørsmåla!!!
EB_Veyron Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er det noen som vet om det er soneinndelte servere for onlinespilling?
Erlendz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sikkert ikke alle butikker som gjør sånn da... Det var virkelig ikke betjeningen jeg reagerte på når jeg leste det innlegget der. Det var mer kunden: "Var en tjukk en j&%¤& som sto der" Tipper du er... 12 år? GTA er sikkert ikke noe for deg uansett!
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Hva faen gjør du på forumet, gutt??? Endret 28. april 2008 av Stonemeister
Amberlamps Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Skal ned til der de har nattåpent nå! Fikk med meg pappa Håper bare at de har til Ps3'n... for 360'n er på hytta
Tehjoran Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvordan i HULESTE fikk du Gta IV den dag i dag?
Erlendz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det var veldig da! Jaja, skal være fornøyd hvis jeg får det i morgen!
Lommiss Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Har dere fått kjøpte det i butikk elr? uansett, grattis!!^^
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Va på butikken og kjøpte nå. Tar med kvitteringen i morgen og får det utlevert da. Done Fikk ikke gjort det jeg.. Var en tjukk en j&%¤& som sto der: "Kan æ betale nu, å hente det i morra?" "Nei, Du må komme i morra kl 10!" "Da e æ jo på skola!" "Synd det der! *Sleskt smil*" Det var synd da.. Kondolerer Takk Erasus: Nei, ikke akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå