Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er minst 3-4 ferske tråder om tafatt kundebehandling av Komplett på dette forumet.

I enkelte tråder poster flere, ofte ferske og med kort fartstid på forumet, at Komplett leverte varene raskt og uten problemer. Dette er etter min mening off topic, da vi faktisk er mange som opplever det motsatte. Om det de påstår er riktig, så er det likevel totalt irrelevant.

Komplett lyver for kundene sine om varebeholdning og leveringstid, men det skulle selvfølgelig bare mangle om de ikke klarte å gjøre noen kunder fornøyde.

Heldigvis finnes det alternativer, Amentio, Netshop og MPX, bare for å nevne noen. :)

 

Det er merkelig at Komplett.no ikke har uttalt seg her, de har jo en konto de bruker til å svare i denne kategorien.

9289655[/snapback]

 

De har malt seg opp i et hjørne, så det blir interessant å se hvordan de ordner det. Først bør de starte med å ta kundene sine på alvor, og bl.a. være ærlige. Det er det minste vi kan forlange, er det ikke?

Lenke til kommentar

Jeg må dessverre si at jeg er skuffet over at Komplett bruker så lang tid på å sende ut varene. For et par år siden hadde det vært nok for å velge en annen leverandør. Men da jeg synes måten de har håndtert min reklamasjon på, gjør at jeg ønsker å bruke de fremfor konkurrenter som jeg opplever som mindre ryddige.

 

Så for 2 dager bestilte jeg en hjemmepc for en på jobben, og advarte han om at det kom til å ta litt tid. Og siden ordren enda er åpen, så regner jeg med at den ikke kommer før om 1 uke.

Lenke til kommentar

Lille Brum: hvilken leveringsmåte valgte du?

 

 

Komplett.no driver fortiden med en omfattende ombyging av lageret sitt.

Dette er for å forbedre leveringstiden med tanke på framtiden.

 

Så om komplett har en måned, kanskje to måneder med ombygging, trenger dere ikke å ta av.

 

Det at noen kunder blir dårligere behandlet enn andre, trenger ikke å være med vilje fra deres side?

 

Det er slik i alle bedrifter som har med kundebehandling å gjøre, alt kan ikke være perfekt.

 

Om dere vil ha varene så sabla fort som dere krever, så må dere betale for det.

Ekspress over natten er en av fraktmulighetene komplett tilbyr.

Om du bestiller før klokken 10, er varene på døren din neste dag.

 

 

Man kan ikke forvente å få varene dagen etter hver gang. Det er alltid noe som spiller inn. Denne gangen er det en ombygging som kundene får igjen for senere.

Lenke til kommentar
Lille Brum: hvilken leveringsmåte valgte du?

 

 

Komplett.no driver fortiden med en omfattende ombyging av lageret sitt.

Dette er for å forbedre leveringstiden med tanke på framtiden.

 

Så om komplett har en måned, kanskje to måneder med ombygging, trenger dere ikke å ta av.

 

Det at noen kunder blir dårligere behandlet enn andre, trenger ikke å være med vilje fra deres side?

 

Det er slik i alle bedrifter som har med kundebehandling å gjøre, alt kan ikke være perfekt.

 

Om dere vil ha varene så sabla fort som dere krever, så må dere betale for det.

Ekspress over natten er en av fraktmulighetene komplett tilbyr.

Om du bestiller før klokken 10, er varene på døren din neste dag.

 

 

Man kan ikke forvente å få varene dagen etter hver gang. Det er alltid noe som spiller inn. Denne gangen er det en ombygging som kundene får igjen for senere.

9295580[/snapback]

 

Greitnok at man kan oppleve det under utbygging og slikt, men da mener jeg at god kundeservice hadde vært å skrevet det på førstesiden på komplett.no med store røde bokstaver at : "Pga. ombygging av lager, vil det ta 1-2 uker fra bestilling til varene blir sendt!"

 

De hadde kanskje mistet noen enkelt ordre (min bl.a), men jeg hadde ikke blitt forbannet på komplett, og hadde vurdert de neste gang jeg skulle kjøpe noe på nettet hvis ombyggingen var over. Slik det er nå, gidder jeg ikke engang vurdere dem ved neste kjøp!

Tror de har mistet mange kunder fremmover pga dette...

Lenke til kommentar
Om dere vil ha varene så sabla fort som dere krever, så må dere betale for det.

Ekspress over natten er en av fraktmulighetene komplett tilbyr.

Om du bestiller før klokken 10, er varene på døren din neste dag.

9295580[/snapback]

Det hjelper lite å velge en rask forsendelsesmåte når en ordre har stått som "åpen" i over ei uke. Jeg skjønner også at de har mye å gjøre, og kanskje som du sier forandringer i logistikken, men jeg er helt enig med mange her at noe tilbakemelding til potensielle kunder burde vært rett og rimelig.
Lenke til kommentar

Er det samme problemet på Norek også?Bestilte et hovedkort gjennom Amentio,og de behandlet ordren før det hadde gått 4 timer.Men derfra og til varen ble sendt meg,tok det fem dager.

 

Sendte mail til Amentio,og de forklarte at alt sto på Norek nå.

 

Hvordan velger dere brev som fraktmåte f.eks på Komplett?Har aldri sett det valget.

Lenke til kommentar
jeg bestilte endel varer 8.8, alt var (og er) på lager og så helt greit ut. Men ordren står fortsatt som åpen...

9296569[/snapback]

Om du kanselerer orderen din, for og så bestille den igjen med ekspress over natten, får du den på lørdag :)

 

 

EDIT: Eller var det ingen utlevering lørdag?

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...