Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ombygging av lageret var beskjeden jeg fikk når jeg purret sist hos Komplett.

 

Har nå ett par ordre liggende både hos Komplett og MPX. Begge er Åpne/under arbeid:

 

MPX.no: bestillingsdato 10.08

Komplett.no: bestillingsdato: 07.08

 

Alle varer er/var lagervare ved bestilling. Mulig komplett og mpx har samme lager nå?

 

Jeg har normalt ikke problemer med å vente noen dager på varer jeg bestiller, men det er ganske irriterende når det dukker opp nye tilbud på samme vare du allerede har bestilt på samme nettshop. Når en i tillegg hadde satt av siste feriedag til bygging av maskiner (basert på tidligere erfaringer om leveringstid), blir en jo også litt småirritert.

 

Jaja ... varene dukker nok opp en vakker dag ;)

Lenke til kommentar

Kansellerte ordren jeg nå, bestilte fra Netshop i stedet!

 

Må få legge til at komplett er raske (svartid på epost) og oppriktige i forhold til leveringsproblemene de har i disse dager. Slikt synes jeg er veldig positivt - og bidrar til at jeg nok at jeg vil handle der etter at de har løst lagerproblematikken sin.

Lenke til kommentar
Bestilte ett par ting fra komplett på fredagskvelden og idag er den registert Innlevert Postterminal 0024 Oslo.

 

Vanligvis pleier pakkene mine å havne på postkontoret i stokke, før det går til sorteringsterminal i Oslo og ut til meg. Noen som vet hvorfor den blir registert direkte i Oslo?

9271515[/snapback]

Kapasitets problemer ved postens godsterminal på stokke gjør at komplett nå leverer til terminalen i oslo, de har vel gjort det en stund nå.

 

Og ja, min erfaring med komplett den siste tiden er at de har vært treige, før hadde de som regel sendt orderen neste virkedag, nå kan det godt ta 2-5 dager før orderen er sendt.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at komplett av og til har tilbud man bare ikke kan si nei til, hadde jeg boikottet butikken for lengst. Dvs jeg boikotter den vel på sett og vis ved å bare handle varer som er superbillige i forhold til andre wwwbutikker.

 

Uansett.. må desverre si at jeg fant en slik superbillig vare for noen dager siden, og venter fortsatt spent på at ordren skal gå fra "åpen" til noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestilt varer sist uke, tirsdag 7.aug. Bestillingen ligger fremdeles som "åpen", og etter utallige purringer de siste dagene, kjenner jeg meg fristet til å kansellere hele kjøpet.

 

Jeg har som de fleste andre fått beskjeden om ombygging av lager, samt ymse andre unnskyldinger.

 

Det mest frustrerende jeg opplever med saken, er at de sier de "mest sannsynlig vil få sendt pakken ut innen dagen er omme." Dette har jeg fått beskjed om hver dag nå.

 

Latterlig. Si det heller som det er, og be meg om å handle en annen plass. Jeg vurderte å handle ved psdata i helga, og heller satse på en litt raskere leveringstid. Men jeg var kanskje litt dum som faktisk hørte på Kompletts lovende ord. Nå er lageret tomt ved PSData, ved flere komponenter.

 

Komplett latterlig.

Lenke til kommentar

Er i samme situasjon som deg. Bestilte 07.08.07 og har enda ikke blitt sendt. Jeg prøvde først å maile [email protected]. Ikke noe svar...

 

Så ringte jeg nå på mandag. Da fikk jeg beskjed om at de var i ferd med og sende ut ordre fra 06. og 07. aug, så min pakke ville "mest sannsynlig bli sendt ut på mandag eller tirsdag". Vel tirsdagen kom, og ingenting skjedde så jeg mailet dem en gang til på [email protected]. Ikke noe svar...

 

Så i dag prøvde jeg og ringe dem. Etter først og få opptattsignal flere ganger, kom jeg endelig igjennom. Da ble jeg sittende å høre på ventemusikken dems i nøyaktig 5 minutter før den slo over til en annen telefon, der det bare ringte og ringte og ringte. Ikke noe svar...

 

Så som et siste forsøk sendte jeg mail til ris/[email protected]. Der fikk jeg faktisk svar etter bare noen minutter, og de sa at nå var pakken min satt til "Prio 0" som var det samme som ekspressvarer. Varene ville bli sendt i løpet av dagen.

 

Vel, nå står det faktisk "Frigjort til plukk" på min bestilling, så jeg begynner jo å håpe, men etter så mye styr er jeg skeptisk helt til jeg ser at den er levert inn til posten...

Lenke til kommentar

Kan bare bekrefte trenden :( Bestilte 3 små lagervarer på lørdag 11.08, og regnet med de var sendt mandag, (inntil jeg leste denne tråden..) men tirsdag gikk uten noen aktivitet og da måtte jeg bare kanselere grunnet tidspress. La inn ordren hos Amentio sent i går kveld, og den gikk avgårde i dag onsdag. Sparte forresten en hundrelapp på de samme varene. :whistle:

Lenke til kommentar
Kanskje vi skal begynne å skrive Prio 0 i kommetar på orderen? :)

9286174[/snapback]

 

Tja, ser ikke ut som det hjelper trur jeg... Fortsatt ikke sendt, selv om dette er andre gange de sier at det skal "sendes i dag"... Stått på "klar til plukking" i hele dag, men ikke skjedd noe som helst... Komplett.no har dessverre mistet helt taket ser det ut som, og fremstår nå som en amatørmessig operasjon dagsverk bedrift...

Lenke til kommentar

Jeg bare kikket rundt på sidene til Corsair, og brukte funksjonen for å finne selgere i Norge. Komplett var den eneste som dukket opp, men det var logoen jeg la merke til...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
komplett-logo.jpg

Jeg tillater meg å gjøre en aldri så liten modifikasjon...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
komplett-ny.jpg

 

Det kan for så vidt også diskuteres om det ikke burde vært et kryss over "penger" også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...