Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe...utrolig at man TØR å slippe et spill som faktisk ikke fungerer! :no:

Maaasse bugs, og etter en liten stund for jeg noe "runtime error" greier....

Eneste jeg har fått spillt er time trial i Quatar! :!:  Når det er 30 km igjen til mål i etappe 2, blir jeg kastet ut av spillet...helt latterlig.. :roll:

8951457[/snapback]

 

 

Ja, det er virkelig latterlig. Hører snakk om at det har vært betatesting men det kan da ikke være tilfelle?

Lenke til kommentar
Joda betatesting har det vært, men testerne har neppe vært så aktiv med å gi tilbakemelding til Cyanide hvis de har opplevd noe.

8955003[/snapback]

 

De som har BETA testet dette spillet, må ha vært mer eller mindre hjernedød, unnskyld utrykket..

"Visst de har opplevd noe"? Ehh..jeg spillte i 2 timer i går, og fant flusst av feil, grove feil. Testerne kan umulig ha latt være å oppleve disse "runtime error" meldingene som avslutter spillet. Før løp favoriseres favorittene fra forrige løp og også ryttere som ikke engang stiller til start! Man kan bruke syklister som er på treningsleir i løp, selv om de er på den andre siden av kloden å trener når løpet starter! :!: Grafikken har store feil, bl.a så fungerer ikke shader option som den skal. Finns sikkert masse feil, men dette var noe jeg opplevde på mine 2 horrible timer med PCM 2007! Dette holder bare ikke... :thumbdown:

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Joda betatesting har det vært, men testerne har neppe vært så aktiv med å gi tilbakemelding til Cyanide hvis de har opplevd noe.

8955003[/snapback]

 

De som har BETA testet dette spillet, må ha vært mer eller mindre hjernedød, unnskyld utrykket..

"Visst de har opplevd noe"? Ehh..jeg spillte i 2 timer i går, og fant flusst av feil, grove feil. Testerne kan umulig ha latt være å oppleve disse "runtime error" meldingene som avslutter spillet. Før løp favoriseres favorittene fra forrige løp og også ryttere som ikke engang stiller til start! Man kan bruke syklister som er på treningsleir i løp, selv om de er på den andre siden av kloden å trener når løpet starter! :!: Grafikken har store feil, bl.a så fungerer ikke shader option som den skal. Finns sikkert masse feil, men dette var noe jeg opplevde på mine 2 horrible timer med PCM 2007! Dette holder bare ikke... :thumbdown:

8955102[/snapback]

 

Enig her. En må jo være blind for å unngå å se alle feilene. Og som du sier. De dukker opp med engang en begynner å spille. Får håpe de får ut patchen ASAP. Jeg spiller nemlig fortsatt 06-versjonen selv om 07-versjonen ligger klar på PC. Det er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk dette for et par dager siden. Første gangen bare kræsjet det, og siden jeg skulle legge meg gadd jeg ikke prøve med den kvelden. Et par dager etter forsøkte jeg på nytt, og da lastet det ned en patch helt av seg selv. Nå funker det i hvert fall, men jeg synes det er ganske så hissig læringskurve, jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til. Noen gode forslag til begynnerutfordringer?

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med at musepekeren beveger seg så tregt. Er det noen mulighet å justere dette noe sted?

 

Står jo at dette skulle være justert i patchen, men synes ikke det har blitt noe bedre. Bruker en evighet å få det fra den ene siden av skjermen til den andre.

 

Edit: Fant ut nå at patchen ikke var automatisk installert :)

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Etter å ha testet 2006 versjonen har jeg blitt helt hekta på dette spillet, ikke i min villeste fantasi kunne jeg forestille meg at et sykkel spill kunne være så artig. Tipper jeg laster ned 2007 versjonen iløpet av denne uka.

 

Utifra hva jeg leste på Cyanide sine sider så er både manager og career delen kraftig forbedret, så dette må jo bare bli bra.

8895882[/snapback]

 

 

ossen finner du en demo va 2007 har lett men finner ikke det

:hmm:

Lenke til kommentar

Kan prøve å forklare mitt "tog" når jeg bruker det:

 

1. Ved 12 km igjen så legger jeg den beste flat rideren på hjulet til den nest beste flat rideren og hovedspurteren på hjulet til den beste flatrideren. Til slutt setter du din neste beste sprinter på hjulet til hovedsprinteren slik at ingen kan ta ditt hjul.

2. Ved 10 km igjen så kjører jeg 99% og "dot" på den nest beste sprinteren og lar han kjøre til det er 7-6 km igjen. Her gjelder det å se hvor mye krefter han har igjen.

3. Ved 6-5 km fra mål kjører du den beste flat rideren på 99% og "dot" og du få forhåpentligvis litt lengde tilbake til de andre spurterne som har egne tog eller ligger på hjulet til den nest beste sprinteren din.

4. Når du ser at de bak deg starter spurten (ca. ved 2,5) så starter du spurten med den fremste av dine og lar hovedsprinteren følge.

5. Når andre spurtere kommer opp ved siden av deg så heng deg på de, hvis du ligger alene er det bare å håpe på det beste og vinne løpet.

6. Hvis det kommer andre sprintere på siden så heng deg på de og sjekk at du har god fart før du trykker sprint knappen og flyr forbi..

 

Lykke til :p

Lenke til kommentar

Dette spillet er fantastisk!

Har riktignok ikke spilt spillet på en del år fordi jeg har slitt med å kjøre det (hakker og låser seg). Har ikke noe voldsomt bra grafikk-kort på pc´n min, men trodde egentlig ikke denne spillserien krevde all verden. Hvordan er det med grafikk-kravene på det nye spillet i forhold til tidligere? Funker det greit å kjøre det med en middels pc? Kan det kanskje være noe jeg kan gjøre med enkelte innstillinger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...