Ehcoj Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Har en bærbar med Windows Vista som skal klare minimumskravene relativt greit. Kjører med 1.9 på low details, men allikevel har den problemer. Når jeg nærmer gjenstander, så pleier de å forsvinne og dukke opp igjen ganske tilfeldig. Dessuten kan jeg ofte se gjennom bygninger, steiner og annen natur. Noen forslag til å rette opp dette?
Zithor Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Husker aldri hva det heter, men vist du går inn på custom graphics og tar opp de to nederste barene ett hakk opp kan det hende at det hjelper. Det har hjulpet meg på et lignende problem.
Ehcoj Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 Husker aldri hva det heter, men vist du går inn på custom graphics og tar opp de to nederste barene ett hakk opp kan det hende at det hjelper. Det har hjulpet meg på et lignende problem. 8886504[/snapback] Skal prøve det. Litt irriterende når det plutselig dukker opp steiner og trær i veien når man sikter på fiender
Ehcoj Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Tror faktisk det hjalp litt, men problemet er langt fra borte. Lysflekker og lignende dukker fortsatt opp overalt, og store steiner o.l. veksler mellom å være gjennomsiktige
Vamp069 Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Tror faktisk det hjalp litt, men problemet er langt fra borte. Lysflekker og lignende dukker fortsatt opp overalt, og store steiner o.l. veksler mellom å være gjennomsiktige 8898109[/snapback] g3 er et mega bugge spill
noaim87 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Spillet ble aldri ferdig utviklet, de måtte rushe enginen pga lite tid. Piranah dro ifra jowood, men de har slått seg sammen med et nytt selskap. Spillet skal få en 1.13 patch om ikke så alt for lenge hvor det meste blir rettet opp i. Akkuratt nå er det utrolig mange feil / bugs som gjør at nesten alle sliter. Minnet refreshes ikke, så derfor fylles minnet hele tiden. Annen ting med vista er at den har satt 2gb som adress drit. Dvs, mange klarer ikke spille pga når den skal loade opp mer så rekker ikke vista og sette opp page filene og spillet crasher. Man må sette minimum / maximum fildelt minne (hdd plass > minne). Les på http://forum.jowood.de/forumdisplay.php?f=492 så finner du svar
paa99 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Spilte Gothic 3 før men slutta pga bugs...Noen som fortsatt spiller det og vet om det begynner å bli bedre nå?
Mit Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Nå har jeg egentlig aldri vært veldig plaget av bugs i G3. Og med de uoffisielle patchene ser jeg ingen grunn til og la spillet samle støv.
asgr Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå har jeg egentlig aldri vært veldig plaget av bugs i G3. Og med de uoffisielle patchene ser jeg ingen grunn til og la spillet samle støv. Veldig enig med deg der, var noen tydelige bugs i horisonten og slike ting men har egentlig aldri synes det har vært så ille som mange skulle ha det til.synd å la være å spille ett så genialt bra spill pga de små feilene jeg fikk med meg på de hundrevis av timene jeg spillte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå