Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid øyekontakt når jeg snakker med folk, men et normalt "øyeblikk" er 1,18 sekunder før noen slipper blikket, men i dette tilfelle så varte vært øyeblikk i 10 minutter 10 sekunder eller mer. Sikkert bare en bagatell, men spør allikevel :p

Skrevet

Tror jeg har misslykkes med å forklare situasjonen, men uansett, det jeg egentlig var ute etter var en liten måling på sjansene for suksess hvis jeg spør hun om en kinotur eller noe sånt siden vi har hatt litt mer kontakt enn vanlig i det siste, og jeg tror/håper at hun har lignende følelser

Skrevet (endret)

Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

Edit: Tenker dog på dere i ungdomsåra, som ikke helt har bindt dere opp

Endret av Catastrof
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt? Kan hende det bare er meg som e veldig sånn person som liker å ha styre seg sjøl og tenke veldig impulsivt :(

Nope, lengter ikke i det hele tatt.

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Jeg er 19, så jeg oppfyller kravet ditt om ungdomsåra, i alle fall. Men jeg har bundet meg ganske hardt med ring på fingeren og baby som akkurat nå sover søtt i sengen sin, så sånn sett bommer jeg. Men jo, det hender jeg savner det å være singel, dog ikke det med å flørte rundt, mer det å være bare meg. Det å kunne droppe middagen en dag om jeg ikke følte for å lage middag, det å kunne kjøre fiskepinner til middag x-antall dager på rad, for jeg hadde ikke en samboer som hovedsaklig spiser fisk for min skyld. Men, selv om jeg savner det å være singel fra tid til annen, så ville jeg ikke byttet samboeren ut for alt i verden.
Skrevet

Vel, nå er jeg 23 år, så helt ungdom er jeg vel ikke. Men jeg svarer okke som: nei, aldri. Jeg var aldri spesielt glad i å være singel.

Skrevet (endret)

Er 17, så jeg er nok i ungdomsåra. :p Kan svare både ja og nei, da jeg ikke savner å flørte rundt eller noe. Er mye bedre å ha noen faste å forhold seg til. Men samtidig, følelsen av å være helt fri savner jeg, men, ikke så veldig mye, da jeg er mye "fri". Dama bor 4 mil unna i ukedagene, og da får jeg bare vært med henne frem til halv fem (går på skole i samme by). I helgene før jeg selvfølgelig vært mer med henne, men da er hun kanskje opptatt med andre ting også, og da får jeg den "friheten" jeg trenger da. Men det å være impulsiv savner jeg. Kan liksom ikke bare bestemme meg på torsdagen for å stikke til bestekompisen min på andre siden av fjorden for den helgen. Alt må planlegges litt.

Endret av KongKake
Skrevet
Og fortell, Frohman!

Bare en jente jeg har avstandsbeundret i snart et år. Når sjansen endelig bød seg klarte jeg å hale henne i land på en uke. Damn, hun er bra.

Skrevet
Spørsmål til dere andre som har kjæreste: Føler dere det av og til at dere savner å følelsen med å være singel, og kunne prøve dere på andre å flørte rundt?

Jeg "savner" det, ja.

Savner å rase rundt og bare gi faen.

Men på en annen side er det godt å ha noe trygt og fint hjemme :)

Jeg ville ikke ha byttet bort det jeg har nå, mot randoms i fylla.

Nå fikk jeg rast fra meg litt for tre år siden, da jeg møtte min nåværende samboer og forlovede. Jeg var i et forhold og dumpa fyren.

Så jeg fikk heldigvis oppleve litt action før jeg slo meg til ro :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

ÅJA! Utroskap er tingen! :D

Ja, det var ironi.

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Tror man har perioder man savner alt mulig rart.. Jeg har veldig få perioder hvor jeg savner det å være singel. Trives godt med å ha noen å være nær.

Gjest Forelska
Skrevet

Er forelska i en jente som bor 500 km unna. Er bare 16 år. Noen erfaringer med avstandsforhold i den alderen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...