Gå til innhold

Har du kjæledyret i senga?

Har du kjæledyret i senga?  

245 stemmer

1. 1. Har du kjæledyret i senga?

• Ja
      137
    • Nei
      69
    • Har ikkje kjæledyr
      39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fire katter og ingen av dem har noengang fått lov til å ligge i senga mi. De får ikke ligge der for å kose engang. Når jeg legger meg er det for å sove, og det siste jeg trenger da er å få klaus fordi katten ligger på meg, eller at jeg ikke får sove fordi jeg har en traktor i senga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor jeg bor er det en del skaumann (flott). Og siden jeg mange ganger har kjent over han nøye på kvelden og alikevel funnet dem på han på morgenen etterpå, er senger og møbler forbudt.

Skrevet

Min lille voff skal egentli ikke ligg i sengen, jeg krysset ja på avstemmingen... fordi... han hopper opp i sengen når jeg har sovnet.

På dagtid ligger han på gulvet, straks jeg legger meg begynner jage ned fra senga kampen. Etter en stund gir han opp, å sitter å ser på meg helt til jeg sovner. Når man vokner, ligger han i fotenden, på en liten flik av sengen.. 10hi, så søtt xD

Skrevet
eller at jeg ikke får sove fordi jeg har en traktor i senga.

9125285[/snapback]

Det var jo en måte og si det på. :wee:

OnT: Ja, katten min får lov til å ligge i senga mi. Men den stikker som regel får å drite lengre ut på kvelden og kommer ikke tilbake. ;)

Skrevet

Hunden min røyter ikke, men lar den ikke ligge i senga (bortsett fra noen få unntak, når jeg likevel skal bytte sengetøy i morgen eller hunden er nydusja for kvelden)

Klarer bare ikke å tenke på alt det hunden drasser med seg i senga. Bare tenk på all skitten som samler seg i pelsen etter tur :roll: (nå har ikke jeg en langhåra pelshund, men skitt blir det likevel)

Katta får i alle fall ikke ligge i senga. Den vandrer jo ut og inn som den vil, ruller seg overalt og dusjes skjeldent :)

Skrevet (endret)

Min hund sover alltid i et bur ute i gangen, men det skjer ofte at hun sniker seg inn på rommet om dagen. Hun har faktisk, når døra står åpen, gått inn, lukket døra og lagt seg i senga. :!:

Ellers er jeg jo vant til å våkne av en svak gufs av hundeånde, og våt som en svamp i fjeset. Koselige greier - da får hun og lov til å ligge seg ved føttene mine, mens jeg slasker en 10mins tid før jeg står opp. :thumbup:

Endret av Lurvefranzen
Gjest Slettet+132
Skrevet

Jeg slenger sengeteppe over senga, så bikkja kan rote rundt oppi der.

Vi har oppdratt han til å ligge i senga, men bare mamma og pappa som gjør det. Bikkja er grisete som f, snorker og tar stor plass. xD

Men når jeg er på rommet, så ligger han der. :)

Skrevet

Katten min legger seg der det passer han. Og sengene er vist best :cool:

Noen ganger kan han ta sengen til hunden min når hun ikke er hjemme. Men ellers er det sengen som ligger ann for 1. plass :thumbup:

Noen som plages at Katten ligger i sengen? :hmm:

Skrevet

Som tidligere nevnt bruker hunden min å sove i sengen min. Men den brukte også merkverdig nok hoppe i sengen akkurat på det tidspunktet jeg skulle stå opp for å gjøre meg klar til skolen. Den hoppet oppi sengen og vekket meg ved å sleike armen for å signalisere at det var på tide og stå opp :)

Skrevet

Katten min sover i sengen med meg =) Han bruker den veldig ofte om dagen også da :p Eneste problemet med å ha han i sengen, er når han kjeder seg, eller er leken, og ligger nede med beina mine, så våkner jeg med klør eller tenner i tærene... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...