Gå til innhold

Grinde i Hellfire Peninsula


Anbefalte innlegg

Jeg er nå 52 med magen min og tenkte jeg skulle titte ut i Outland tidligere enn 58 for å grinde meg for opp.

 

Hørt i andre tråder her at folk drar dit helt ned til lvl 55, er dette å anbefale?

Vil det gå fortere å grinde meg oppover enn å evt queste i EPL osv.

Sist men ikke minst hvilke mobs har dere grindet, hvem dør lettest?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som nå har prøvd dette, her er et spørsmål:

 

For en enh-shaman 56 og en demo-lock 55:

- Vil dette går fortere enn vanlig questing?

- Vil vi kunne få noen quests i det hele tatt før 58?

- Hva ville du gjort?

 

Lurer på å dra til Outland med kjærsten i kveld, og vi har begge lyst til å komme oss til Outland snart.

 

De eneste figurene mine jeg har hatt i Outland før var allerede 60 (fra pre-TBC) så jeg aner virkelig ingenting om hvordan dette ville fungert.

 

Takk for alle vink og svar. :)

Lenke til kommentar
Dere som nå har prøvd dette, her er et spørsmål:

 

For en enh-shaman 56 og en demo-lock 55:

- Vil dette går fortere enn vanlig questing?

- Vil vi kunne få noen quests i det hele tatt før 58?

- Hva ville du gjort?

 

Lurer på å dra til Outland med kjærsten i kveld, og vi har begge lyst til å komme oss til Outland snart.

 

De eneste figurene mine jeg har hatt i Outland før var allerede 60 (fra pre-TBC) så jeg aner virkelig ingenting om hvordan dette ville fungert.

 

Takk for alle vink og svar. :)

8876188[/snapback]

 

Jeg tror at det vil gå fortere enn vanlig questing, men kommer litt an på om dere er i party eller ikke? men som sakt så er jeg ikke helt sikker :whistle:

 

Men uansett så er det ikke mulig å få quest før 58.

Lenke til kommentar

Her er mine erfaringer med grinding rundt HH.

 

Feral Druid

Startet her på lvl 55 og grindet meg opp til 58.

Kan absolutt anbefales om man har skinning å drepe boars.

Mobsa er fra lvl 58 til 60. (Hold dere til 58-59 mobs) Lvl 60 mobs går, men tar alt for lang tid. Det gikk raskere fra 55 til 60 med druiden, enn det gjorde med magen og presten min. Dem ble bare lvl opp i Azeroth pre TBC.

XP gained unrested. lvl 58 mobs 578xp lvl 59mobs 612xp

Drep 321 mobs og du blir 56. (Unrested)

 

BM Hunter

Startet med samme mobs her på lvl 54.

Det kan være litt tidlig da det ikke var forskjell på xp gained på mobs fra lvl 58 til 60. Fikk 606xp pr mob uansett hvilket lvl dem var.

Når jeg hadde grinded til lvl 55 fikk jeg 578XP for lvl 58 mobs, og 612xp på lvl 59mobs pr kill. Drepte 271 boars for lvl 55. 321 for lvl 56.

På lvl 56 er det følgende xp: Lvl 58 mobs 567, og 59 mobs 592xp unrested.

Med huntern har jeg tjent ca 250gull bare på skinsa jeg har solgt.

 

Med disse to klassene er grinding helt klart å foretrekke isteden for questing i Azeroth.

 

NB: Husk om du har rested bonus snakker vi rundt 1200xp pr kill, da går man veldig fort opp. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Jeg dro dit som 58 idag (60 nå ^^ ) og ser ikke for meg at man kan drepe noe særlig som pre -58.

8873905[/snapback]

Er en 57 hunter, grinder kjempe lett der. Det er masse å grinde på der som 57. Kan lett starte der som 55 så lenge man dreper mobs rundt 57.

Lenke til kommentar

Mobbene der er 57-61 ellerno så det bør gå til nød. Men det blir nok mange quests du ikke kan klare som involverer mye slakt i tett bebyggelse for å si det sånn.

 

Men du kommer jo kjapt opp hvis du greier å overleve der, da.

Du kommer til å få jævlig mye resists.

 

Bare pass deg for Fel Reavers som labber rundt helt random. De trengs et helt party med 70-folk for å ta ned. Du hører dem på lang avstand for bakken rister når de kommer trampende.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...