Mala Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Ja nei dette her må taes med eit par lastebiler salt og meire til, men for de som liker å spekulere samt kanskje håper på eit nytt Crimson Skies spill,GeOW2 info eller fortsatt tviholder på ønsket om MGS4 til 360 : Apparently a manager from the E3 Floor (who’s going to get fired if its all true!) has leaked information regarding Microsoft’s line-up for E3 2007 according to a thread in the Wii60 (what a convenient name) message boards. Though they are rumors at best, the fact that an E3 floor manager spilled the beans could hold some validity; but for the sake of all reason and logic, let’s just run with the idea that they are rumors. Straight from Microsoft’s E3 2007 Line-up: - Microsoft start first at 6.30pm GMT+0:00. (Fact) - New Crimson Skies game to be announced. - Bungie working on new title/series not related to anything in the Halo/Marathon Universe. - Epic Games to show some form of Gears of War 2 Trailer. - Microsoft have bought the Star Wars Battlefront 3 rights. Trailer/Demo to be shown. - Rare to show off Banjo Kazooie 3 (Banjo-Theerie). - Rare to announce 2 new games. - Rare to announce Kameo 2. - Lionhead Studios show more of Fable 2. - Microsoft to fund a new game based on Jason Bourne. It’ll be based on the books and not the film with Matt Damon. - Team Ninja to show off Ninja Gaiden 2. Labeled 360 Exclusive. - Apparently there’s news of a MGS Game for the 360. May or may not be the 4th Installment. - Dead Rising 2 to be shown. May not be ready. Rumor-galore! La oss bare ta disse ryktene på ein sivilisert og voksen måte folkens EDIT: The Leifs. Endret 16. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Apparently there’s news of a MGS Game for the 360. May or may not be the 4th Installment. 8872700[/snapback] Men ja, tur innom saltmina først hadde vært greit. Alt utenom den der, hørtes jo ikke så veldig urealistisk ut. Når starter egentlig fyrverkeriet(E3)? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Epic Games to show some form of Gears of War 2 Trailer. *hopper rundt med yoghurt i øyet* Håper dette ryktet stemmer, selv om vi sikkert ikke får se noe til spillet før 2009... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Apparently there’s news of a MGS Game for the 360. May or may not be the 4th Installment. 8872700[/snapback] Ser for meg Peter Moore komme inn med en ny tatovering der gitt. "It will be launched the same day as the PS3 version" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Apparently there’s news of a MGS Game for the 360. May or may not be the 4th Installment. 8872700[/snapback] Ser for meg Peter Moore komme inn med en ny tatovering der gitt. "It will be launched the same day as the PS3 version" 8872817[/snapback] Da hadde seriøst jubelen stått høyt her i taket.. Det er jaggu sikkert! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Mye interessant der, Mala. Gleder meg. Håper _virkelig_ at de annonserer Mass Effect's release der Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Selv gleder jeg mest til hva Mr. Moore har tatovert denne gangen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Fy f#$% hvis MGS faktisk kommer til X360 Da vet jeg om en del folk fra SDF her på forumet som bør komme med en unnskyldning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Får håpe mye av dette stemmer, men jeg tar det med en lastebil salt intill videre. Når er egentlig E3 i år? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Se dere kommer til å bli skufffa :!: sikkert bare en kis som skrev liste etter hans ønsker Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, jeg tar det med flere lastebiler salt for å si det sånn.. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Dead Rising 2 to be shown. May not be ready. 8872700[/snapback] Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Epic Games to show some form of Gears of War 2 Trailer. *hopper rundt med yoghurt i øyet* Håper dette ryktet stemmer, selv om vi sikkert ikke får se noe til spillet før 2009... 8872784[/snapback] Håper og ber om at vi får se noe av det, bare bra om det skulle komme ut i 2009, desto lenger man holder på med et spill, desto mindre bugs og dritt blir det Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Lionhead Studios show more of Fable 2. Blir også kult å se Gears 2 trailer. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg likte den lista der ja Vi får se hva det blir til. Selv ser jeg frem til en ny presentasjon av Fable 2. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Håper noe av dette stemmer ja men det får tiden vise. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Metal Gear Solid 4 on the Xbox 360 semi confirmed? What the hell Konami? Here I am telling all my friends and random MGS haters that I bought a Playstation 3 just for Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots so I could rub it in their faces that I’m playing a game in 1080p complete with HDMI and a controller that lacks rumble (because rumble is so last gen) and uses motion sensing (because its very revolutionary), and now you dare disgrace me with such horrific news and basically tell me I spent $700+ for absolutely nothing and will instead also show up on a system that has rumble in its controller and can’t even output 1080p and may end up taking twenty five discs?! Ahh lo så det kom tårer når jeg leste det her :!: Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Likte best den her jeg: Team Ninja showing off the 360 exclusive Ninja Guiden II. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Apparently there’s news of a MGS Game for the 360. May or may not be the 4th Installment. 8872700[/snapback] 8872744[/snapback] SECONDED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå