Gå til innhold

Arena Season 2 Weapons and Stats


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh dem ja:) Vel jeg håper faktisk at dem beholder dem gamle epicsene...for jeg kommer til å gå for S1 skuldre og hansker....og om dem nye epic bootsa ikke passer fargemessig med S1 så vil jeg helst ha dem gamle epic bootsa:)

 

MEN....på den siden som ble vist et sted så fant jeg ikke epic plate boots til nedsatt pris....mulig jeg må ha blinkset noe voldsomt....skal se etter dem...

Lenke til kommentar
Det druid feral-settet var reinspikka søppel :thumbdown:

8867252[/snapback]

 

Jupp, kan vel knapt kalles for feral sett.

Ser helt klart at settene ikke er noe for meg uansett klassen jeg spiller.

For PvP som det er designet for er nok alle settene, untatt manko på skikkelig feral sett for druid greie nok.

 

Men for å skaffe seg noe deacent damage gear til PVE, slik man kunne gjøre før TBC er helt uaktuelt nå. Eneste jeg må si er virkelig bra er våpna.

Der er det mye snaxy.

Lenke til kommentar
jeg skjønner vittelig ikke hva som er problemet med arenagear for en dps warrior....?

 

Hva gjør en dps warrior i full arena dårlig som dps warrior i raid? I mine øyne er det knusebra til raid.....og for meg myye lettere å skaffe en å måtte følge raid til faste tider.

8867525[/snapback]

 

Warrior sette er sikkert ikke så galt det. Men nå har ikke jeg spilt klassen aktivt på over et år heller og har således falt litt ut. :)

Men når det kommer til klasser jeg spiller aktivt nå som er dps delaers aka mage, lock og hunter, så er det annet gear som er bedre når det kommer til dps.

Skal du være dps druid finnes det også mye bedre gear andre steder.

 

Før TBC var det ikke slik. Da lønte det seg å grinde honor for en mage, som jeg da spilte. Alt av armor da var omtrent bedre en T2 fra BWL når det kom til damage dealing. Slik er det ikke lenger.

Lenke til kommentar

Nå er det også mye lettere og mindre tidkrevende å farme arena/honor settene enn det var da BWL var endgame raid instance.

 

Hadde jo vært litt kjedlig hvis man kunne pvpe i 3-4 uker også ha bedre raide gear enn man får i ssc/tk.

 

 

Edit: Nå får man jo til en hvis grad like godt gear fra tailoring som tier 5, så poenget mitt ble vel litt drept :p

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar

Deilig å se at Mage settet er SÅ lite forandret. Skal være vekke i 5 uker i sommer så slik det ser ut nå er det ingen fare for at jeg blir "undergeared". Har 5k points og så det eneste jeg kommer til å kjøpe før jeg reiser blir nok Staffen og kanskje roben.

Endret av cve
Lenke til kommentar

Jeg trodde det var slik at det nåværende arena-settet ville bli lagt ut for salg for vanlige honor pts? Jævlig kjett med nye epics på deler som allerede var epic, liksom... kan de ikke gi oss ikke-arena'ere epix weps/annet armor? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...