Gå til innhold

SEGA skeptiske til Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Vel, angående grafikken så spiller det ingen rolle på Wii. bare se på Maxis og Spore, dem lager et spill som er "utdatert" grafikk og folk flokker seg rundt for og se dette utrolige spillet fordi grafikk er absolutt ikke alt, det er hvor spennende og nytt spillet er. og jeg synes selv Wii har gode titler som: The Legend of Zelda: Twilight Princess, Super Paper Mario, Mario Galaxy osv. men det er andre utviklere som har kanskje litt "problemer" med kreativiteten når dem skal lage spill til Wii, vil nå jeg tro.

 

har nettopp fått meg Wii og er fornøyd :thumbup: . må bare kjøpe meg andre spill enn Sports :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det kommer til nye spill så må jeg si det er heller begrenset mengde så langt med spill som frister. Men dette kommer seg nok. For meg er den en mengde NES og SNES spill som skal anskaffes nå, for å mimre litt. Og så er det jo kos med Wii Play, Wii Sports og Excite truck.

Lenke til kommentar

Jeg synes overskriften er fryktelig villedende. SEGA er jo et av selskapee som har gitt Wii flest unike spill. Så når én representant fra SEGA (fra selskapets markedsavdeling, ikke en som lager spill altså) sier noe småkritisk, bør man ikke dømme hele selskapet opp og ned. Bedre overskrift: "SEGA-representant skeptisk til Wii"

 

Forresten: DreamCast EIER.

Lenke til kommentar

Liker ikke pessimister... :ermm: Tror ikke Wii vil bli lagt på hylla og Ps3 vil bli konsollen som er koblet til mest... Når du har spilt Ps3 en stund blir du bare mer og mer oppspilt over det realistiske i spillene og vil gjerne finne en måte å få det enda mer realistisk og derfor vil koble til wii'en å spille til du lengter tilbake til PS3 grafikken igjen...

Lenke til kommentar
Jeg synes overskriften er fryktelig villedende. SEGA er jo et av selskapee som har gitt Wii flest unike spill. Så når én representant fra SEGA (fra selskapets markedsavdeling, ikke en som lager spill altså) sier noe småkritisk, bør man ikke dømme hele selskapet opp og ned. Bedre overskrift: "SEGA-representant skeptisk til Wii"

 

8881427[/snapback]

 

Du kan ha et poeng her. Artikkelen starter jo med "Spillselskapet SEGA tror oppstyret rundt Nintendos Wii snart vil legge seg."

 

Er dette spillselskapets offisielle holdning eller ikke?

Lenke til kommentar

Tror nok at Wii vil selge godt lenge, men det er jo strengt tatt ikke det det først og fremst handler om. Selskapene er jo avhengige av at folk kjøper masse spill. Kjøpte selv Wii på lanseringen, og har kost meg med Zelda, men det foreligger ingen planer om å kjøpe flere Wii-spill. Vil nesten påstå Sony og Microsoft tjener like mye på en skikkelig gamer som Nintendo gjør på fem gjennomsnittlige Wii-eiere.

Lenke til kommentar

SEGA har jo gått ut med et offisielt syn på dette, etter de tåpelige utsagnene det står om i denne artikkelen.

 

Sega of America’s VP of Marketing Scott Steinberg has put out a big statement to clarify where they stand with the Wii after yesterday’s comments…

 

“SEGA has fully supported the Wii since day one and we continue to do so – it’s no secret that we are close partners. Nintendo has done a masterful job of selling its vision and expanding the market. That said, it’s a shared responsibility and opportunity for the whole industry to take advantage of the possibilities of the Wii. If we don’t realize its true potential, we will have missed a great opportunity to expand creatively and that is what I was cautioning against in the Reuters interview. I’m not just putting the responsibility of innovation on Nintendo. It’s on SEGA and all the publishers and developers as well to carry that flag.

 

SEGA has been behind the Wii since day one. At E3 2006, our booth was one of the only places you could play a Wii game other than at the Nintendo’s. We had playable versions of Super Monkey Ball and Sonic and the Secret Secret Rings up and running. We also just announced a historic partnership with Nintendo to create Mario & Sonic at the Olympic Games – a title that SEGA and Nintendo are developing together exclusively for the Wii and DS. We currently have seven titles that we’ve announced for the Wii such as The Golden Compass, NiGHTS and Ghost Squad, and many more in development.

 

The Wii, Xbox 360, and PS3 all have their own unique advantages. SEGA is excited to be publishing for all three consoles.”

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...