Essem Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Spilte ca halve gears of war med locust rifle istedenfor lancer...
vikingkylling Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Tja, vi har jo Odin i FF4? Han er den beste summoningen i hele spillet (så vidt jeg vet), men for å få ham må du drepe ham først. Dette er litt vanskelig da han gjør 9999 skade til hele laget hver eneste gang... Hadde jo blitt kjedelig om det var for lett. (det er faktisk helt enkelt om du vet hvordan du gjør det, men det gidder jeg jo ikke si. Hihi.) Poenget er at det våpnet du snakker om i FFXII godt mulig er "hemmelig" og derfor så vanskelig å få tak i. Gjelder forresten konsollspill? Resident Evil: Code Veronica X (GameCube). Spilte ganske lenge uten å lagre og gjorde meg ferdig med et område der man blir angrepet av flere zombier i et lite rom og slike ting. Når jeg endelig gikk mot skrivemaskinen for å lagre tenkte jeg å ta en snartur til et annet område for å hente et kart, så jeg skulle ha det gjort. Så gikk jeg da der, rett inn i et lite område jeg allerde hadde vært, med lite ammo, null herbs, lite helse og fant en diger boss...
General RAAM Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Kom på en til, det var da jeg spilte Zelda Wind Waker og endelig blitt ferdig med Orke fengselet den store orke øya, og skulle gå å bajse etter 2 timer med spilling og holding så kommer jeg opp og hvem er det som har skrudd av Gamecuben og så på Big Brother? Søsteren min
vikingkylling Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Clive Barker's Jericho: Hoppet (nesten) rundt et hjørne, kastet en granat, granaten traff veggen og hele laget døde. Colin McRae DiRT: Kræsja en del, så den ene døren hang og slang. Likevel klarte jeg de to siste etappene ganske bra og ville ha fått en meget bra plassering - Men jeg kræsjet i en stolpe rett ved mållinjen, noe som førte til at døren endelig ramlet av. Bilen rullet selvsagt rundt og ble liggende (med hjulene ned) oppå døren rett oppe på målstreken. På grunn av døren var hjulene litt over bakken, så jeg stod bom fast, bokstavelig talt på målstreken.
Alt-Ctrl Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hadde kommet over halvveis i et hardt og krevende oppdrag i Silent Hunter 4. Hadde glemt å save. Lå under vann på periskopdybde og økt tidshastigheten med *1024, tenkte det var trygt å gå opp til overflaten igjen, noe deg også var. Det jeg glemte når jeg trykket på "following plottet course" knappen var at jeg hadde økt tidshastigheten. Mao gikk nivået på batteriet faretruende raskt nedover, ikke nok med det. Når jeg skulle trykke på høydeuret for å komme tilbake til overflaten så trykket jeg feil og trykket på maks dybde i stedet. Turen jeg hadde brukt over to og en halv time på var over på ett sekund, OPS.
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Presterte å slette både en autosave og quicksave i Baldur's Gate en gang, HVORDAN i svarten det er mulig, lurer jeg på den dag i dag. Jeg måtte ha vært grisetrøtt el.no
-Léon- Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Hadde fått meg plenty av biler og stash. Så en morning i all forvirrelse greide jeg å slette Forza 1 savegame mitt :< Ble til at jeg ikke fullførte spillet noe som var utrolig kjipt siden det var et konge spill, i mine øyne hvertfall xD Og siden BEGGE mine Xbox 360 har streiket så har jeg ikke mulighet å spille Forza 2 heller nå :/
-sparks- Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ikke direkte gaming relatert, men jeg har en server for Armed Assault som jeg noen ganger logger inn som admin i for å kicke cheatere osv. Dette gjøres ved å skrive inn #login+passordet i chatten. Jeg glemte å skrive # først, så hele opplegget havnet på chatten :!: Det ble tidenes raskeste passordbytte ja
Niram Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ikke akkurat spill- relatert, men dog.. Hadde vært på TG i 07.. Skaffa meg en del greier og slikt, og presterte å slette feil downloads- mappe når jeg kom hjem ... ._. Ikke driv med mappebehandling når du er trøtt, SOV.. Gleder meg til TG08 da Endret 9. mars 2008 av braxboy
Veritas_ Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Tja, har en ting som jeg ble virklig flau over. En kompis hadde fått meg til å kjøpe BF2 den dagen og rett etter å jeg hadde installert det så gikk jeg inn på en server. Spilte som en ganske normal førstegangspiller en stund før jeg drar til med en real utdritelse. Spawner som kinser på ett punkt og ser masse folk på dette punktet, overbevist om at dette er fienden begynner jeg å skyte vilt, en faller, to faller, hele 5 faller før serveren kicker meg. Ble for slau til å spille BF2 mer den uken
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 mitt verste øyeblikk var da eg og en venn spilte 2 player tales of symphonia, og vi skulle ta en boss (luna). Halvvegs uti fighten fant vi ut at vi hadde stilt healeren til å ikke gjøre noe som helst, og vi hadde ikke savet på evigheter. heldigvis tok vi bossen, men FOR et slit. det var også det morsomste øyeblikket mitt.
Sp0nge Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Sjedd par ganger når eg spella WoW før og raida 25-manns, at eg wipa heile raide, morro å høre 24 folk skrike på TeamSpeak "WHAT THE FUCK MAN!!!". Og når eg sletta lvl 60 warrior med nokså bra gear, 1500kr ut vinduet:/
Niram Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Warrior'n kunne du lett fått tilbake! Er bare å kontakte GM, så gjenoppretter de sletta chars. for deg Går lett en 2-3 ganger, da gidder de sannsynligvis ikke mer! Hehe..
Tweaky Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Står i UBRS med den gamle guilden min (BWL/AQ guild). Vi hadde allerede wipet en del ganger av tåpelige grunner. Når vi står i gropa hvor du skal ta Rend greier jeg ved hjelp av tab-targetting og pulle en av spectatorene med en frostbolt. Fikk meg en rimelig stor WHOPS opplevelse der.
Phantom3D Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Har ikke vært spillenerd på en stund, men skal bli igjen. Min største tabbe var på Need 4 speed drifing. var norgesmester noen år tilbake. Poenget var å få så lange drifter som mulig, traff man veggen mister man poengene. Når man har driftet 9 runder i strekk (10 var maks) og har godt over millijonen i score så er det kjedelig å få en teit "kontra" som såvidt dulter litt bortiveggen!! Det gjorde jeg, heldigvis ikke i ett mesterskap!
Lygre Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Da jeg kjøpte Perfect Dark Zero, Heist og etlannet rømme-fra-et-fengsel-spill til xbox.
vikingkylling Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Er enig i Perfect Dark Zero. Var en tabbe å kjøpe det, ja. Civilization: Var ganske ny, så da en fiende samlet en stor hær og marsjerte mot hovedstaden min var jeg lur og bygde en hel hær av forsvarsfolk jeg plassserte i ring utenfor byen...
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ingen skade skjedd, men var på TF2 i kveld. Var på rødt lag i kveld, autobalanse greia dytter meg over til blått lag, noe jeg ikke legger merke til i farten. Går ut av rommet der vi spawner, ser bare en hel haug av blåinger, skyter som faen på alle før en rød scout kommer og knocker meg med balltreet. Litt flaut hehe
vikingkylling Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Tomb Raider: Anniversary Stod høyt oppe på en klippe og nøt synet, før jeg tok sats og presterte et perfekt svalestup rett ned i vannet mange meter nedenfor - eller det vil si, jeg trodde det. Jeg feilberegnet litt og landet med hodet først på en stein på stranda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå