Gå til innhold

De kjipeste levlene

Anbefalte innlegg

Skrevet

20-30 er litt kjedelig, 1-20 er greit pga. av de to nye startstedene. 30-40 er også greit ettersom jeg levler nesten bare av å gjøre SM. De verste levlene for min del er 45-58 pga av at det nesten er umulig å finne gruppe til instances, ettersom alle har det så travelt med å komme seg til Outlands.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-10 går vel uansett bort på noen timer, avhengig av klasse, så det er da ikke så alt for fælt. Selv misliker jeg 50-58 ganske sterkt.. Føler det går ganske tregt og det kan bli mye reising om man skal holde på med quester hele tiden.

Skrevet

Liker ikke 1-10 grunnet få abilities og videre svært liten feilmargin. Masse tid som går på dill dall som klassequests eller læring av professions. Til man kommer til mount så er det hele en ganske døv affære uansett egentlig, men da blir det med ett mye kulere også med ZF, Tanaris, Feralas <3.

Kan for øvrig også bli ganske nedtærende med alt annet etter man har tittet innom spillets vakreste sone, Azshara.

Skrevet
40-52.... tar evig lang tid :S synes 1-40 er koselig og 52-70 er som å løpe nedover bakke :Dlvla fra 52 - 60 på en dag spilling med roguen min :p

8858404[/snapback]

BS!!

Syns de beste lvl'ene er 44 (Zul'Farrak) til 52-54 (ST). Dritmorsomme instancer. Lvl'ene fra 56-60 var de verste (før TBC). Evig grinding i Silithus. Var ferdig med alle questene der i 58, så da var det grinding til 60 -.-

8868258[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. Vet ikke hvor lenge jeg har vært strandet på 56 med 'locken...

Skrevet
Ja, hvorfor er det så lite å gjøre i Azshara? Jeg ville gjerne ha questet der.

8877877[/snapback]

Tror Azshara hadde mistet sjarmen sin dersom det var mye quests, npcer, byer osv der.

Skrevet
Ja, hvorfor er det så lite å gjøre i Azshara? Jeg ville gjerne ha questet der.

8877877[/snapback]

Tror Azshara hadde mistet sjarmen sin dersom det var mye quests, npcer, byer osv der.

8880130[/snapback]

i "sjarmen" så legger du bots? :hmm:

Skrevet

Nope, jeg oppfatter Azshara som et gudsforlatt sted slik det er nå (har aldri sett en eneste bot der heller), og det er et tema som passer veldig fint med Azsharas evige høst og mange ruiner.

Skrevet
Nope, jeg oppfatter Azshara som et gudsforlatt sted slik det er nå (har aldri sett en eneste bot der heller), og det er et tema som passer veldig fint med Azsharas evige høst og mange ruiner.

8882138[/snapback]

azshara er jo /love da. Få quests, ok. Men les questene for opplevelsesn skyld du.

Skrevet

8882138[/snapback]

Krydde av boter som farma Felcloth og på de blood elfene der både når jeg spilte på Al'akir og Stormrage. Men Azshara er jo kos da, skulle ønske vi hadde muligheten til å queste litt der.

Skrevet (endret)

Jeg holdt på å krepere av kjedsomhet mens jeg grinda meg fra 54-58 for å slippe inn i Outlands. Nei, jeg hadde det IKKE morsomt med å raide. Jeg bare sprang til og fra en by full av undeadzombier og drepte dem/ble drept...sånn 100000000000 ganger. I Eastern Plaguelands. Trodde aldri jeg skulle komme til 58.

Så gjorde jeg det etter en ukes tid, da. Kasta meg gjennom porten. Nå nærer jeg et nytt, dypt hat til Hellfire Peninsula. Det er Outlands svar på the barrens!! *HYYYYL springe og gjømme seg*

Sånn det er nå nekter jeg å starte noen nye horde-chars, for jeg vet jeg må slite meg gjennom Barrens og Thousand Needles, med sine uendelige rekker "Kill xxxx lions and return to me"-quests.

Endret av Bitex
Skrevet

Er selv lvl 55 nå og det går SEINT! Helt umulig å finne grupper til instance osv. Kan ikke vente til å dra til Outlands!! *klikker

Skrevet (endret)

Du må bare gjøre som meg. Stikk til EPL, drep utallige zombier i byen sånn midt på kartet cirka. Hat spillet. You'll get there..eventually. De respawner fort og er 58-60 så du får brukbar XP for dem.

Drit i instancer, du får bedre questrewards allerede tidlig i Outlands enn i de største instancene i azeroth.

Endret av Bitex
Skrevet
Er selv lvl 55 nå og det går SEINT! Helt umulig å finne grupper til instance osv. Kan ikke vente til å dra til Outlands!! *klikker

8886475[/snapback]

ikke gjør instancer på lvl 55 hva skal du med det? på lvl 58 får du quest greens som overgår det meste du snubler over hele veien opp og giejnnom MC! gee, go level.

Skrevet

34-40 er møkkakjedelig. Ingen gode plasser og queste på. Når man har kommet seg opp til lvl 40 er det plutselig mange nye morsomme steder og dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...