Gå til innhold

Diskusjon og tips rundt albumguider


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne det, men det medfører stress. Slik de er sortert nå, kommer de nyeste øverst.

 

Jeg har tenkt litt på om dette kan gjøres på en annen måte. Hver person som har en albumguide, lager en post. Hvis flere guider, redigeres de inn i samme post. Da må alt OT bort, og det hadde vel vært best å ha en egen diskusjonstråd... det er kanskje litt for sent å gjøre noe med dette nå. Jeg kommer til å fortsette å følge opp, med å lime inn nye guider i startinnlegget. Men jeg orker ikke legge ned mer arbeid i det enn jeg har gjort til nå.

Lenke til kommentar
Men jeg orker ikke legge ned mer arbeid i det enn jeg har gjort til nå.

6613293[/snapback]

Hehe, har selv begynt på en album-guide, så kan støtte deg med det utsagnet, ja :p . Har bare nådd en brøkdel av guiden og likevel føler det som jeg jobber rævva av meg.

 

Har et spørsmål, har jeg lov å legge ut en album-guide selv om jeg ikke har skrevet om alle albummene? Selvfølgelig, skal gjøre meg ferdig med resten av albummene, men i det tilfelle noen hadde på hjertet, så kunne de skrevet om et album eller to.

Lenke til kommentar
Jeg er godt i gang med en albumguide av The Beatles. Sender link til deg når den blir ferdig :)

6608528[/snapback]

Ambisiøst og spennende...

6613044[/snapback]

 

Aner jeg en tanke sarkasme?

6616515[/snapback]

Nope, da mistolker du meg ;)

Beatles er det mest omfattende bandet i historien, og det er skrevet så mye om dem at man har lesestoff for resten av livet hvis man vil gå dypt inn i emnet. Derav er det meget ambisiøst å skrive en albumguide, og du har klart jobben utmerket. Har lagt den til i oversikten, og skal sette meg ned og lese guiden din nå!

:thumbup:

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...