Happytreeangi Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Noen som lengter etter Diablo III? http://gamer.no/video/1605 Jeg vet selvfølgelig at det ikke er d3 men sånn ca rundt i midten av traileren syns jeg det lignet noe sinnsykt Ka dokker trur? Noe tøfft på gang?
M@R7!N Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Minnet mer om Titan quest, som er en veldig god diablo lookalike Ser konge ut.
Bruktbilen Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) det er noe slikt jeg så for meg en D3 ville se ut 8853178[/snapback] Uheldigvis, jeg også. Egentlig så vil jeg ikke ha d3, jeg kommer bare til å bli skuffet fordi jeg har så ekstremt høye forventninger. Kommer det i 3d så må historien være genialt bra, likt transportsystem selvsagt, samme quests, like radikalt balanserte endgame chars siden spillet må være online, med de samme duelmulighetene. Bortsett fra det siste så har vi titanquest, og jeg blir bare så skuffet hvis det blir å ligne på alle andre spill som titanquest og neverwinter nights 2. Har alt for høye krav siden jeg har spilt serien så lenge Edit: Holder de den samme faste 3. persons synsvinkel så får jeg en orgasme. Endret 13. juni 2007 av Bruktbilen
iMarius Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Er enig med Bruktbilen.. Jeg stiller også høye krav til et hack&slash-spill ala diablo-serien. Skal mye til før jeg orker å spille hvis ikke førsteinntrykket er bra nok. Traileren var såpass spennende at jeg kommer til å teste det ut ihvertfall. På gamespot står det at spillet kommer i tredje kvartal i år..
Happytreeangi Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Jaok, jeg trur jeg kommer til å teste det, kommer sikkert en demo på gamer.no
Muvule Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Så spennende ut ja, men med sånne spill så blir jeg fort redd for at de ikke greier å lage en god nok historie/univers. Et eksempel på dette kan være Two worlds. Det har all mulig fancy pancy grafikk og funksjoner, men historien var ikke nok til å interessere meg i mer enn noen få timer. Etter å ha spilt igjennom diablo serien mange ganger, er det alltid historien som slår meg som det beste. Det er her styrken til blizzard "alltid" har vært. Deres fortellerteknikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå