Gå til innhold

Ny maskin fra rock med GeForce 8700M GT 512MB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"noen norsk nettbutikk så selger en det gfx i"? hæh?

8850204[/snapback]

Herregud, ikke mobb..

8850239[/snapback]

Var absolutt ikke meninga å mobbe. Hadde jeg skjønt hva det som sto der betydde hadde jeg ikke brydd meg om å kommentere det, jeg er ikke så überpirkete av meg, men når jeg ikke skjønner det må det vel være lov å spørre?

 

Beklager veldig hvis det ble oppfatta som mobbing.

Lenke til kommentar
Norsk tastatur er som sagt valgmulighet der.

 

Men garanti og rettigheter kan det være verre med.

8851512[/snapback]

 

Denne maskinen har 17" skjerm noe som gjør at den kriger med maskiner som dell xps, alienware aurora o.l. Jeg har sett gjennom ganske mange 17" og det er ikke mange som kan gi såpass bra specs til den prisen. Det at den må bestilles fra utlandet er vel egentlig det eneste problemet vil jeg tro. + dette med garantier. Det følger vel med en 3 års garanti. Hvis maskinen må til rep betyr vel dette at du kan sende maskinen på rep i norge og sende regninga til rock?? noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Er nok ikke så rart du ikke har sett så mange med sånne specs, da dette skjermkortet (som jo er kronen på verket) er flett nytt....

 

Kommer nok kraftigere maskiner også senere! XPS kommer nok ikke til å finne seg i å bli tilsidesatt!

 

Når det er sagt så er vel fremdeles 7950GTX sannsynligvis et kraftigere skjermkort når man kun ser på ytelsen enn 8700M GT kortet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ganske syk laptop, sammenlignet med Dell's XPS 17XX serie så får man mye mer for pengene hos Rock.

 

Hadde det bare ikke vært for at det var 17" så hadde jeg nok valgt denne fremfor IFL90+.

Blir nesten litt glad for å se at det kommer en "utfordrer" til Dell's XPS serie, ikke minst til Alienware. xD GO ROCK! :w00t:

 

Jotun: Det kommer hele tiden kraftigere maskiner. :p

 

Edit: leif.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

er litt snakk om denne maskinen ser jeg, men er det noen som bestiller? =P hadde jo litt lyst å se ytelses forskjeller på 8600GT og 8700GT ^_^

 

Ikke det, er ikke ute etter en 17" laptop selv, så denne blir nok uaktuell, men alltid artig å se utelses forskjeller på skjermkort =]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...