Gå til innhold

Futurama Quiz(regler i første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne du tenker på?

Jepp, og det viser at jeg faktisk hadde rett - and I quote:

In the first episode, the parasitic worms that improved Fry enabled him to play the Holophonor perfectly, which in turn allowed him to win Leela's heart.

Yay! I win!

Skrevet

Egentlig har begge rett, men Nikka har mest rett. I det paralelle universet som Farnsworth lager i en pappeske, så Leela hva Fry hadde gjort, og det gjorde at han vant henner hjerte. Men i "vårt" univers, var det holophonor og Nikka. :)

Skrevet (endret)

Er "I love you Leela" med stjerner jeg tenkte på. Når han spiller Holophonene er det jo egentlig markene som står bak. Så med litt skjønn altså :)

Er vel bare å gunne på

Edit: Merkelig. Setningen min kom ikke med og signaturen mangler.

Endret av cbastus
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

1. "Vaktmester" - I "The Series Has Landed" tar han i mot leveringen til Rover Lunar Park.
  2. Bolighai - I "I Roommate" vil han leie ut en undervannsbolig til Bender og Fry
  3. Lastebilsjåfør - I "Benders Big Score" jobber han som lastebilsjåfør når Leela utfordrer ham i destruction Derby. (Usikker på episodenavnet men det var i alle fall en av de fire filmene som ble lansert som sesong 5)
  4. Bygningsarbeider - I episoden der Fry får superkrefter av mark jobber han på en byggeplass.
  5. Kranfører - I episoden hvor Bender blir folkesanger og drar på turné graver Sal opp en folkevognbuss Fry, Leela og Zoidberg følger etter turnéen i.
  6. Rivningsspesialist - I "A Pharaoh to Remember" river han bygningen Bender tagger på.

Stort sett dreier de fleste av jobbene hans seg om konstruksjon/bygningsarbeid.

Endret av cbastus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...