Gå til innhold

Futurama Quiz(regler i første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keiserrekken fra My Three Suns har vel ingenting med Watrerfall familien å gjøre?

 

Må stiller meg i rekken med de andre her: hva er det egentlig du spør etter?

Er dette noe av det Old Man Waterfall forteller i "A Taste of Freedom"? I så fall har han vel en haug med unger med sine tre-fire koner, regner med at det er en av disse.

 

Om du lurer på hvem som erstatter Freeman som "standard forsvarer" er det vel den høna.

Lenke til kommentar

Vel, man kan ikke gå rundt å spør spørsmål som "Hva heter Bender til mellomnavn?" hele tiden. Av og til trenger man noen litt vanskeligere.

 

Hint:

Denne karakteren heter Waterfall til etternavn (:p) og hun er barnebarnet til Old Man Waterfall.

 

 

Enda et hint:

Fornavnet begynner på F.

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Ikke for å påpeke noe spesielt, men du driver høyst sannsynlig å gir hint til meg, som har google dette for lengst, og han over, som har sette kommentatorsporet.

 

Tror det gjelder å finne balansen mellom å holde tråden i live og å stille vanskelige spørsmål. Når tråden blir hyppigere brukt kan man øke vanskeligheten. Men dette er bare tanker.

Lenke til kommentar
Hvis du har sett Futurama skikkelig skal det egentlig ikke være noe vanskelig, men siden du tydeligvis ble litt småsur når du ikke klarte det, får du bare komme med et nytt spørsmål.

 

Svaret var Frida, for de som bryr seg.

Ble på ingen måte sur, da tror jeg du må ha missforstått.

Jeg synes bare det er en artig tråd, og jeg renger med at den blir artigere jo flere som deltar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...