Gå til innhold

Sortere sanger alfabetisk i WMP11

Vipera

Anbefalte innlegg

Skrevet

I WMP11 sortere jeg sangene mine etter Artist. Å når man trykker på en artist får man opp en liste over alle sangene av den artisten. Men disse er sortert etter album(med et lite bilde av albumet på siden).

Noen som vet om det går ann å fjerne denne "album sorteringen" slik at sangene bare er listet i alfabetisk rekkefølge slik de var i tidligere versoner.

PS: Uten å måtte manuelt sette alle sammen inn i samme album. Siden det sliter litt hvis man bruker automatisk updatering av sangnavn/artist/album

Takker på forhold for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WMP er stort sett elendig når det gjelder behandling av filer og kan knapt nok holde orden på en liten spilleliste. Det DU trenger, er Amarok. Du kan lese mer om det på nett, men det krever nok at du booter opp Kubuntu.

Skrevet
WMP er stort sett elendig når det gjelder behandling av filer og kan knapt nok holde orden på en liten spilleliste. Det DU trenger, er Amarok. Du kan lese mer om det på nett, men det krever nok at du booter opp Kubuntu.

8849009[/snapback]

WMP = Windows

Vil det si at AmaroK nå er kodet for Windows også? Link?

Skrevet

8849009[/snapback]

WMP = Windows

Vil det si at AmaroK nå er kodet for Windows også? Link?

8872539[/snapback]

Nei, Amarok kommer nok ikke til Windows med det første, gitt ... Det var derfor jeg mente han burde boote opp Kubuntu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...