chokke Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ja, spilte Counter-strike igjen og likte det litt. Men fant ut at jeg hadde ikke noen scripts igjen, og savner da dette . Det jeg hadde var F1: Colt/ak med ammo, armour, HE og 2x flash, defusekit F2: MP5 med ammo, armour og HE F3: AWP/Deagle med ammo, armour, HE F4: USP med ammo og armour F5: scout og usp med ammo og amour F6: Primary ammo, armour, granater, flashx2, smoke og defuse kit F7: secondary ammo med armour Så hvordan få de buyscriptene til å fungere? HUsker jo ikke en skit av kommandoer eller noe lenger. Og jeg vil ha de kjøpt i den rekkefølgen, og for eksempel har jeg ikke råd til en HE-granat har jeg ikke lyst til å kjøpe en flash istedet, men defusekit. Men har jeg råd til to flash vil jeg ikke kjøpe et defuse-kit og en flash. Om dere skjønner. Og kan man spille CS med "windowed mode" sånn at det ikke legger seg ned hver gang jeg gjør noe på den andre skjermen? Endret 12. juni 2007 av chokke
Jooakim Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Med over 7k poster burde du ha lært deg å søke. Er faktisk en tråd om buyscripts på første side i CS-kategorien; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777100 Du kan velge "run in window" i video-options.
chokke Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Ok... så på begynnelsen der før jeg lagde tråden. Uansett. Er det mulig å få vinduet maksimert, altså strukket ut til kantene sånn at den ikke har ramme?
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Sidan me allerede har ein tråd om dette kan dykk fortsetje der. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg