Gå til innhold

Aldersgrense på alkohol i Mexico


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg tar med meg selv om det er en liten risiko for å bli tatt

8935886[/snapback]

Etter jeg ble 16, så har jeg alltid hatt med meg noe alkohol eller tobakk når jeg har vert i utlandet. Etter jeg ble 18. har jeg hver gang hatt med meg godt over kvota mi, men aldri blitt stoppet.

 

Men selv om sjangsen er liten for å bli stoppet, så er den der, og en gang må det smelle...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Jeg lurer på hva aldersgrensen på alkohol i Mexico er. Skal dit i desember en gang ;)

 

 

Ingen butikkselgere bryr seg om du er under 18 år i Mexico. Du kommer normalt inn på utesteder også, selvom du er under 18. Cash is king der nede (ikke det at du må betale ekstra, men de er mer intressert i å tjene penger på deg, når de vet at nabo-sjappa uansett kommer til å selge deg drikke).

 

Jeg lurer på hva aldersgrensen på alkohol i Mexico er. Skal dit i desember en gang ;)

 

 

Ingen butikkselgere bryr seg om du er under 18 år i Mexico. Du kommer normalt inn på utesteder også, selvom du er under 18. Cash is king der nede (ikke det at du må betale ekstra, men de er mer intressert i å tjene penger på deg, når de vet at nabo-sjappa uansett kommer til å selge deg drikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...