Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hva slags hund er det? Minner meg litt om en slags blanding av schæfer

 

2/3 schæfer, resten er labrador og alaskan malamut. labradoren ser man ingenting av. Halen, delvis fargene, størrelsen (spesielt benlengden) og øynene er veldig malamut. Han er 7,5 måneder og er litt større enn en fullvoksen schæfer, oppfører seg jo som en valp da så det blir festlige øyeblikkk med den kombinasjonen.

 

Fikk meg tegnebrett til PCen så tegnet noen av bildene jeg hadde liggende

 

final.jpg

tegning-1.jpg

Lenke til kommentar
Hva slags hund er det? Minner meg litt om en slags blanding av schæfer

 

2/3 schæfer, resten er labrador og alaskan malamut. labradoren ser man ingenting av. Halen, delvis fargene, størrelsen (spesielt benlengden) og øynene er veldig malamut. Han er 7,5 måneder og er litt større enn en fullvoksen schæfer, oppfører seg jo som en valp da så det blir festlige øyeblikkk med den kombinasjonen.

 

Fikk meg tegnebrett til PCen så tegnet noen av bildene jeg hadde liggende

 

final.jpg

tegning-1.jpg

 

Wow, det er skikkelig bra :O kjempefine bilder :)

Lenke til kommentar

Oj, jeg fikk til :) Savner veldi gamlehunden.. Triste saker å måtte la kjæledyrene sovne inn :(

 

Men må man nødt til å legge til en link for å legge ut bilder? Kan jeg ikke laste de opp direkte fra PC'en? Dette bildet av hunden lå jo på facebook, så jeg kunne ta det derfra, men vist jeg vil legge ut bilde av katten, må jeg liksom først legge det ut på fks. facebook, ogsåå her?? :hmm:

Lenke til kommentar
Oj, jeg fikk til :) Savner veldi gamlehunden.. Triste saker å måtte la kjæledyrene sovne inn :(

 

Men må man nødt til å legge til en link for å legge ut bilder? Kan jeg ikke laste de opp direkte fra PC'en? Dette bildet av hunden lå jo på facebook, så jeg kunne ta det derfra, men vist jeg vil legge ut bilde av katten, må jeg liksom først legge det ut på fks. facebook, ogsåå her?? :hmm:

 

 

Det står "vedlegg" under rubrikken der du skriver et innlegg,der kan du laste opp et bilde og så velger du fila i "administrer vedlegg" etterpå.

Lenke til kommentar

Frøya liker å ligge i forskjellige ting:

post-58847-1229619817_thumb.jpg

post-58847-1229619828_thumb.jpg

 

Virma jakter katt, Frøya bryr seg lite om det. Først under kjøkkenbordet, full konsentrasjon - deretter under stubordet, oppgitt over at hun ikke får lov til å røre katten.

post-58847-1229619935_thumb.jpg

post-58847-1229620017_thumb.jpg

post-58847-1229620028_thumb.jpg

 

Enda en runde kattejakt:

post-58847-1229620093_thumb.jpg

post-58847-1229620112_thumb.jpg

 

Er humøret rett så behøver det ikke være stressende gjensiding erting de holder på med, de kan tolerere hverandre:

post-58847-1229620170_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...