Gå til innhold

Colin McRae: Dirt får gode kritikker!


Anbefalte innlegg

Første anmeldelsen jeg har funnet av dette spillet (VG Nett):

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=199603

 

"Og det skader ikke at vi snakker om det peneste bilspillet i manns minne, rent visuelt"

 

"Med «Colin McRae: DIRT» har derimot Codemasters gjennomført en av de mest dramatiske snuoperasjonene i bilspillenes historie."

 

Og folk her inne har klagt på demoen, at det er ingen kjørefølelse og ikke imponerende grafikk... Syns demoen var veldig underholdende og dette skal i hvertfall i mitt hus. Selv med rattet funket spillet fantastisk!

 

Ser også at Official Xbox Magazine har gitt spillet 9/10, men har ingen link til anmeldelsen.

 

Hva tror dere, blir Colin McRae: Dirt et av årets heteste bilspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikkje vekk ifrå at spelet kjem på ein delt 1. plass saman med Forza 2. Det gjer det såfall her.

 

Reint visuelt, var ikkje demoen så veldig imponerande. Men kan godt være at dei har shina opp spelet sidan den gong.

 

 

 

EDIT; Går det forresten an å spele saman med andre online i DiRT? Såvidt eg har lest, er det berre å køyre mot andre sine tider (i sanntid) som er med. Men dette gjeld vel berre i "WRC" og Hillclimb modus? I buggy m.m køyrer ein vel mot faktiske folk?

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Codemasters har tatt seg i nakken og ser ut til å virkelig ha gjort noe riktig med Dirt.

Dette blir for arcade for mitt vedkommende, men var likevel morro å teste demoen.

Det som derimot overbeviste meg helt om at dette absolutt er et stort steg i riktig retning for Codemasters og McRae-serien var reaksjonen til fire av mine mindre rally-interesserte venner som umiddelbart omfavnet spillet og nærmest kranglet om å få kjøre.

 

Rally for meg er fortsatt RBR mens Forza 2 blir nok min underholdning i mange måneder fremover.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Jepp. Gamereactor har gitt det 9/10. IGN ga det 9/10 i den britiske utgaven og 8,4 i USA. Og som du sa OXM ga det også 9/10.

 

Er vel MP i spillet?

8833204[/snapback]

Ikke egentlig. På Live kan man komme inn på servere med opptil 100 personer hvor man stemmer over banevalg (ingen hoster, så det er ikke mulig å gjøre fininnstillinger). Så kjører man alene på rallyetappene med realtime oppdatert plassering og tider. I tillegg til en linje på venstre side av skjermen som gir en grafisk representasjon for hvor langt alle bilene er kommet.

 

Ikke ordentlig MP per se. Og ingen LAN eller SC.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Ikke ordentlig MP per se. Og ingen LAN eller SC.

8833553[/snapback]

Ikkje i buggy delen heller? Eller rallycross delen?

 

Fy faen så ubrukeleg. Det er rett og slett ikkje godt nok.

Om det er tilfellet, undrast eg kvifor spelet får meir enn 5/6 av 10.

Dette er 2007 -- og for oss som har nytta oss av XBox live no i snart 2 år, er såfall vant med dette.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Jepp. Har hengt masse på Codies forumet og kan med 100% sikkerhet bekrefte at dette er sant.

 

Det er greit nok at dette er 2007, men det er også Codemasters et relativt lite studio som ikke har allvereb med ressurser. De har rett og slett ikke råd til å lage fullverdige spill til den nye generasjonen. Satser på at Dirt gjør det bra slik at de kanskje kan ekspandere...

 

EDIT:

Det vil heller ikke være noe DLC, fordi Codies satser på å gi ut Dirt 2 til neste år... Slik som har blitt sedvanlig i CMR serien.

 

Jeg har forresten brukt Live i mer enn to år og er minst like skuffet som deg (selv om jeg egentlig visste det lenge før det var bekreftet)... Men jeg kommer nok til å kjøpe det uansett fordi det rett og slett er et bra spill. Så satser jeg på ordentlig MP i Dirt 2.

 

Codies har aldri tatt seg tid til å lære å kjenne XBL (har bare hatt problemer med Toca og til en viss grad CMR), håper bare at de gjør det etter suksessen med Dirt.

 

Blir forresten ingen voice support heller.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Codemasters har tatt seg i nakken og ser ut til å virkelig ha gjort noe riktig med Dirt.

Dette blir for arcade for mitt vedkommende, men var likevel morro å teste demoen.

Det som derimot overbeviste meg helt om at dette absolutt er et stort steg i riktig retning for Codemasters og McRae-serien var reaksjonen til fire av mine mindre rally-interesserte venner som umiddelbart omfavnet spillet og nærmest kranglet om å få kjøre.

 

Rally for meg er fortsatt RBR mens Forza 2 blir nok min underholdning i mange måneder fremover.

8833499[/snapback]

QFT.

 

Eneste som er positivt med DiRT demoen, er skademodellen, farts følelsen og grafikken.

 

Fysikken i spillet kan ikke sammenlignes med nr.1 på rally spill fronten; Richard Burns Rally.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...