Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leie eksklusiv bil en dag eller 3?


Anbefalte innlegg

Hei!

Min søster skal gifte seg i sommer, jeg fikk oppgaven om å fikse en fin bil som de skulle bruke. Hun sa hun ikke ville ha noen limmo, og det kan jeg forsåvidt skjønne!

Også lurer jeg på om det er noen firmaer i buskerud eller på østlandet som leier ut en ekslusiv bil i en helg eller en dag?

 

Tenkte litt på disse modellene:

 

Bmw 745/760 (bare ikke diesel)

Mercedes S 350-600

Rolls Royce nesten alle modeller

Bentley

Jaguar

 

Sportsbiler

Bentley Continental

Morgan aero 8

Porsche

Ferrari

Tvr

Aston Martin

Lamborghini

 

 

noen som veit om noe så si ifra :):D tusen takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er bare å google litt...

8830802[/snapback]

Eller lese første post hvor det helt klart står at limo ikke er ønskelig ;)

 

En ide er kanskje å kontakte eventuelle entusiastklubber i ditt område. Sikkert mange som stiller opp noen timer med go'bilen sin nyvasket og strøken for en tusenlapp eller to.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

I forhold til Morgan kan du jo kanskje kontakte Roadster Square i Oslo? Det er så vidt jeg vet de som forhandler Morgan, og det skader vel ikke å spørre? :)

 

Er vel Knut Christian Hallan som driver stedet, og han virker i alle fall som en hyggelig fyr.

 

Roadster Square har vel en del andre godsaker.

 

Verdt et forsøk. :)

Lenke til kommentar

Det primære problemet med en TVR er at den trolig vil gi øyeblikkelig sladd i første sving, og sende brud og brudgom rett mot en fjellvegg, baklengs i 210 kilometer i timen.

 

Men 911 har vel bakseter? Eneste problemet er jo det at både brud og brudgom da må være mindre enn 150 centimeter høye, og veie mindre enn tyve kilo. Til sammen.

 

Eldre Royce passer nok bedre da. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det primære problemet med en TVR er at den trolig vil gi øyeblikkelig sladd i første sving, og sende brud og brudgom rett mot en fjellvegg, baklengs i 210 kilometer i timen.

 

Men 911 har vel bakseter? Eneste problemet er jo det at både brud og brudgom da må være mindre enn 150 centimeter høye, og veie mindre enn tyve kilo. Til sammen.

 

Eldre Royce passer nok bedre da. :p

8835884[/snapback]

 

Eller som porsche har sagt selv om de baksetene; de er kun beregnet på personer som er 12år eller yngre, og jeg betviler sterkt at søsteren til trådstarter er så ung ;)

 

 

Men jeg ville nok ha gått for en rolls royce, det er nok et godt valg i et bryllup, eventuelt kan eldre jaguarer være fine biler i en slik anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...