Gå til innhold

Nikon D40 eller Canon 400D?


Anbefalte innlegg

Kjøpte D40 Kit på Expert i går; 3.990,- LØP Å KJØP! Har ikke rukket å prøve det så mye enda, men førsteinntrykker er veldig bra. Tok noen testbilder og sammenligna med bilder jeg har tatt tidligere (med et Ixus-kamera) og forskjellen var enorm. Kameraet virker veldig solid og har høy kvalitetsfølelse. Anbefales.

8865366[/snapback]

er det et generelt tilbud hos expert, eller en spesifikk expert-butikk? hvis det er én butikk som har tilbudet så må du si hvilken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte D40 Kit på Expert i går; 3.990,- LØP Å KJØP! Har ikke rukket å prøve det så mye enda, men førsteinntrykker er veldig bra. Tok noen testbilder og sammenligna med bilder jeg har tatt tidligere (med et Ixus-kamera) og forskjellen var enorm. Kameraet virker veldig solid og har høy kvalitetsfølelse. Anbefales.

8865366[/snapback]

 

Jeg kjøpte D40 kit på elkjøp for en uke siden til 4495,- :mad: . Har elkjøp prisgaranti så jeg får igjen mellomlegget hos de? Ellers har de jo 30 dagers returrett da.

Lenke til kommentar

Tilbudet hos Expert gjelder, så vidt jeg vet, alle Expert Bonus butikkene. Så annonsen like før jeg skulle ut å kjøpe kameraet hos Lefdal (til 4.499,-) - Heldigvis! Det står "begrenset antall" i annonsen, men de hadde mange igjen hos Expert Bonus på Alnabru i går :-)

Lenke til kommentar
Tilbudet hos Expert gjelder, så vidt jeg vet, alle Expert Bonus butikkene. Så annonsen like før jeg skulle ut å kjøpe kameraet hos Lefdal (til 4.499,-) - Heldigvis! Det står "begrenset antall" i annonsen, men de hadde mange igjen hos Expert Bonus på Alnabru i går :-)

8865812[/snapback]

Hvor så du det tilbudet? Avis? Trenger bevis til å ha med til Elkjøp.

Lenke til kommentar
står i kundeavise ja! var nede og kjøpte meg kamera hos expert, og så det i avisa som lå ved kassa.

 

8867079[/snapback]

Bra, da får jeg dra på Expert og hente en avis og dra til Elkjøp og kreve mellomlegget tilbake.. Takk!

Lenke til kommentar
står i kundeavise ja! var nede og kjøpte meg kamera hos expert, og så det i avisa som lå ved kassa.

 

8867079[/snapback]

Bra, da får jeg dra på Expert og hente en avis og dra til Elkjøp og kreve mellomlegget tilbake.. Takk!

8867128[/snapback]

 

Elkjøp har ikke prisgaranti, det er lefdal. Smarteste du kan gjøre er å steg1) returnere produkt til elkjøp 2) skaffe tilbud fra expert 3) dra til lefdal, kjøpe der og snu i døra også vise tilbudet og få 150% finnerlønn.

 

Om du viser tilbudet FØR du kjøper får du kun mellomlegget, om du viser den etter får du 150% av mellomlegget..

Lenke til kommentar

Apropos Flashback... Er det noen som vet om det er kunden eller butikken som skal sende inn? Eller spiller det ingen rolle? En bekjent kjøpte D40x på Expert, og der skulle de fakse inn skjemaet til Nikon. Min far kjøpte seg også D40x her om dagen (på FotoVideo Bergen), men der ville de at han skulle sende det selv. Han insisterte derimot på at de skulle gjøre det, noe de motvillig gikk med på. Får håpe de gjorde det...

Lenke til kommentar
Apropos Flashback... Er det noen som vet om det er kunden eller butikken som skal sende inn? Eller spiller det ingen rolle? En bekjent kjøpte D40x på Expert, og der skulle de fakse inn skjemaet til Nikon. Min far kjøpte seg også D40x her om dagen (på FotoVideo Bergen), men der ville de at han skulle sende det selv. Han insisterte derimot på at de skulle gjøre det, noe de motvillig gikk med på. Får håpe de gjorde det...

8868621[/snapback]

 

Det greieste spør du meg er vel å fylle ut skjemaet i butikken og få dem til å fakse det med en gang sammen med kvittering. Tviler på at butikken nekter deg å låne faksen etter å ha kjøpt speilrefleks...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg driver også å stiller meg spørsmålet: EOS 400D / Nikon D40... :hmm:

 

Jeg har forsket litt, og i dag var jeg innom FotoVideo. Jeg testet litt et Nikon kamera der nede, og syns D40 var helt ok! Når jeg kom hjem, kom jeg over dette forumet. 3999 på Expert var søren ikke dårlig. Jeg snudde brått når jeg så dette, og tok første buss til Alnabru. D40 var såklart utsolgt. Ikke bare på Alna, men også i hele Oslo og Akershus...

 

Hvor lenge har dette tilbudet vært egentlig?? Det er så ergelig at jeg ikke visste dette før. Hadde jeg reist kl. 1, hadde de helt sikkert hatt kameraet inne... Møkka-postbud som ikke leverer sakene sine...

 

Vær så snill, ser noen NOE lignende tilbud en gang, så si i fra! Jeg bor i Oslo, men har SL kort, så kommer meg over hele Akershus. Dette var nok århundredes tilbud som gikk i fra meg... Jaja, sånn er det :blush::cry:

Endret av STKP
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg driver også å stiller meg spørsmålet: EOS 400D / Nikon D40... :hmm:

 

Jeg har forsket litt, og i dag var jeg innom FotoVideo. Jeg testet litt et Nikon kamera der nede, og syns D40 var helt ok! Når jeg kom hjem, kom jeg over dette forumet. 3999 på Elkjøp var søren ikke dårlig. Jeg snudde brått når jeg så dette, og tok første buss til Alnabru. D40 var såklart utsolgt. Ikke bare på Alna, men også i hele Oslo og Akershus...

 

Hvor lenge har dette tilbudet vært egentlig?? Det er så ergelig at jeg ikke visste dette før. Hadde jeg reist kl. 1, hadde de helt sikkert hatt kameraet inne... Møkka-postbud som ikke leverer sakene sine...

 

Vær så snill, ser noen NOE lignende tilbud en gang, så si i fra! Jeg bor i Oslo, men har SL kort, så kommer meg over hele Akershus. Dette var nok århundredes tilbud som gikk i fra meg... Jaja, sånn er det :blush:  :cry:

8869895[/snapback]

Regner med at du skrev feil, men det er/var Expert som har D40 til 3999,-

Lenke til kommentar

Klart det var Expert... Forandra det nå...

 

Er det mange her på forumet som har fått kloa i dette tilbudet? Hvor lenge har tilbudet pågått? Har det vært hele uka? Å, jeg er så irritert! Jeg har så lyst på kamera. Det er så kjedelig å få vite om sånt når det er forseint... :roll::(

Lenke til kommentar

@ STKP:

 

Undersøk med Ekjøp om de har kameraet inne - og si at du har lyst til å handle hos dem men ser at expert annonserer med pris på 3.999,- Ha med deg dokumentasjon på det - kampanjeavis el. Elkjøp har da en regel på at du får varen til den laveste prisen. Om ikke de har endret rutiner nylig, da... Men sjekk med dem så vet du! =)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg driver også å stiller meg spørsmålet: EOS 400D / Nikon D40... :hmm:

 

Jeg har forsket litt, og i dag var jeg innom FotoVideo. Jeg testet litt et Nikon kamera der nede, og syns D40 var helt ok! Når jeg kom hjem, kom jeg over dette forumet. 3999 på Expert var søren ikke dårlig. Jeg snudde brått når jeg så dette, og tok første buss til Alnabru. D40 var såklart utsolgt. Ikke bare på Alna, men også i hele Oslo og Akershus...

 

Hvor lenge har dette tilbudet vært egentlig?? Det er så ergelig at jeg ikke visste dette før. Hadde jeg reist kl. 1, hadde de helt sikkert hatt kameraet inne... Møkka-postbud som ikke leverer sakene sine...

 

Vær så snill, ser noen NOE lignende tilbud en gang, så si i fra! Jeg bor i Oslo, men har SL kort, så kommer meg over hele Akershus. Dette var nok århundredes tilbud som gikk i fra meg... Jaja, sånn er det :blush:  :cry:

8869895[/snapback]

 

Hei. Japan Photo på Manglerud selger til 3999,- til og med i morgen lørdag. Har vært en sånn åpningskampanje der i 2 dager. Tror de også har en del utstyr nedsatt, men spørsmålet er om de har flere D40 igjen.. Stå opp kl 10 i morgen og ring dem så de kan holde av ett :)

Lenke til kommentar

Hvis trådstarter ikke har kjøpt kamera enda, så har Expert kjempe tilbud på nikon D40 med FlashBack til 3990kr, altså 1000kr mindre enn de fleste andre butikker.

 

Ellers så ville jeg ha gått for EOS 400D, hvorfor? Har akkurat kjøpt det selv og utrolig digg. Neida, jeg tror det er viktig å se på hva du vil ha i et kamera, det jeg ser som noe negativt med nikon sitt kamera er at det ikke er fokus motor i kamerahuset som de dyrere modellene har, og man må gå for dyrere linser som har fokusmotor innebygd.

 

Tok meg 2måneder å bestemme meg ;)

 

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...