Gå til innhold

Nordens beste vokalist!

Juden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er nordens beste vokalist?

Kom med favoritten din og begrunn det!

Jeg går for Morten Harket, siden han er kjent over hele verden og har en fantastisk stemme. Han kan synge hva som helst!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lett; Mikael Åkerfeldt. :)

Begrunnelse: hva skal man si? Mannen har en massiv stemme, han kan brøle som satan selv og han synger bedre enn de fleste pop-stjerner.

Endret av Ferr
Skrevet

Mannlig: Lars Lillo-Stenberg.

Han har en særegen stemme jeg har vært forelska i siden begynnelsen på nittitallet eller noe slikt.

Kvinnelig: Sissel Kyrkjebø.

Hun har en herlig og behagelig stemme, enten om hun synger sanger / har stemmen til Ariel i "Den lille Havfruen", om hun synger "Se Ilden Lyse" på Lillehammer under OL, eller om hun synger duett med Warren G. på "Prince Igor".

Skrevet (endret)
Lett; Mikael Åkerfeldt.  :)

Begrunnelse: hva skal man si? Mannen har en massiv stemme, han kan brøle som satan selv og han synger bedre enn de fleste pop-stjerner.

8823533[/snapback]

ja han har en okey stemme. Men vist du e ute etter en massiv stemme gå for Glen Benton greit nok han er ikke fra norden, men han har en syk stemme

Endret av nocturno_culto
Skrevet
Lett; Mikael Åkerfeldt.  :)

8823533[/snapback]

Bedre enn alle pop-stjerner, så er vi enige! :)

Skrevet (endret)

Radka Toneff. Stemme med mer særpreg skal du lete lenge etter. Hun synger ræven av alle metal-artister som her er nevnt, men så er jo Jazz en mer krevende sjanger....

Endret av HenHau
Skrevet

Hans Erik Dyvik Husby aka Hank von Helvete:

Stemmen han skaper en stemning og gir meg mange gode barndomsminner i tillegg elsker jeg musikken Turboneger lager, så det får vell bli han. Ingen over ingen ved siden av

Skrevet

Clean: Mathias Blad (Falconer), har en mektig særegen stemme som er vanvittig fet.

Growl: Mikko Kotamäki (Swallow the Sun), ubeskrivelig, får frysninger gjennom hele ryggen, rangerer han over Åkerfeldt når det gjelder growling

Skrevet
jeg stemmer for Shagrath aka. Stian Thoresen.

fantastisk stemme :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shagrath.jpg

8824244[/snapback]

Joiner den :wee:

Skrevet

André Forsmo i The Allseeing I, fordi vokalen hans er så jævla ekstrem og konge, og passer perfekt i bandet. Garm på ein god andreplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...