Gå til innhold

Kom med sex-vitser her!


Juden

Anbefalte innlegg

Hvordan imponere en kvinne?

- Gi henne vin

- Gi henne mat

- Ring henne

- Gi henne en klem

- Hold rundt henne

- Gi henne komplimenter

- Overraske henne

- Smil til henne

- Le med henne

- Gråt med henne

- Handle med henne

- Gi henne gaver

- Gi henne smykker

- Kjøp blomster til henne

- Hold henne i hånden

- Skriv kjærlighetsbrev til henne

- Fortell henne hvor høyt du elsker henne

- Gå til verdens ende med henne

 

Hvordan imponere en mann?

- Møt opp naken

- Ta med øl

9428405[/snapback]

Hehe, den var litt bra.. Er liksom mer lettvindt.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

11 gåter om menn...............

************************************

1. Hvorfor blir menn smartere når de har sex ?

(Fordi de er koblet til et geni)

 

2. Hvorfor blunker ikke kvinnen under forspillet ?

(Fordi de ikke rekker det)

 

3. Hvorfor trengs det 1 million sædceller for å befrukte 1 egg ??

(Fordi menn ikke stopper for å spørre etter veien)

 

4. Hvorfor plasserte Gud menn på jorden ?

(Fordi en vibrator kan ikke klippe plenen)

 

5. Hvorfor har ikke kvinner en manns hjerne ?

(Fordi de ikke har en penis å putte den i)

 

6. Hva har elektriske tog og kvinnebryster til felles ?

(De var ment for barn, men mannfolk ender ofte opp med å leke med dem)

 

7. Hvorfor masturberer menn ?

(For da har de sex med noen de liker)

 

8. Hvorfor har menn fått større hjerner enn en hund ?

(Så de ikke hopper på en kvinnes legger under et coctailparty)

 

9. Hvorfor lagde Gud mannen først, deretter kvinnen ?

(Man lager alltid en kladd før man gjør det skikkelige arbeidet)

 

10.Hvorfor tisser mannen gult, mens sæden er hvit ?

(Så han kan forstå om han kommer eller går)

 

11.Hvor mange menn trengs for å ta ned et toalettsete ?

(Det er ingen som vet det, da det aldri har hendt)

 

:tease:

Lenke til kommentar
11 gåter om menn...............

************************************

1. Hvorfor blir menn smartere når de har sex ?

(Fordi de er koblet til et geni)

 

2. Hvorfor blunker ikke kvinnen under forspillet ?

(Fordi de ikke rekker det)

 

3. Hvorfor trengs det 1 million sædceller for å befrukte 1 egg ??

(Fordi menn ikke stopper for å spørre etter veien)

 

4. Hvorfor plasserte Gud menn på jorden ?

(Fordi en vibrator kan ikke klippe plenen)

 

5. Hvorfor har ikke kvinner en manns hjerne ?

(Fordi de ikke har en penis å putte den i)

 

6. Hva har elektriske tog og kvinnebryster til felles ?

(De var ment for barn, men mannfolk ender ofte opp med å leke med dem)

 

7. Hvorfor masturberer menn ?

(For da har de sex med noen de liker)

 

8. Hvorfor har menn fått større hjerner enn en hund ?

(Så de ikke hopper på en kvinnes legger under et coctailparty)

 

9. Hvorfor lagde Gud mannen først, deretter kvinnen ?

(Man lager alltid en kladd før man gjør det skikkelige arbeidet)

 

10.Hvorfor tisser mannen gult, mens sæden er hvit ?

(Så han kan forstå om han kommer eller går)

 

11.Hvor mange menn trengs for å ta ned et toalettsete ?

(Det er ingen som vet det, da det aldri har hendt)

 

:tease:

9437647[/snapback]

 

 

Haha jaja.. vell.. vi er ikke så simple å fæle tror jeg.. men den var bra :D Sett masse annet bra her også da

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Per og Erik var tvilllinger. Per eide en gammel elendig båt og tilfeldighetene ville det slik at Eriks kone døde samme dag som pers båt sank. Noen dager senere traff per en gammel tante som trudde han var Erik. "Så leit å høre om tape ditt". Per trudde hun mente båten, og svarte; "Nja, faktisk er jeg bare glad kvitt henne. hun var gjennområtten fra dag en. Underdelen var fullstending revet fra hverandre, og hun luktet gammel fisk. Hun lekk hele tiden, og hadde en stor sprekk bak og et ganske stort forran. Hver gang jeg brukte henne ble hullet større og større.. Jeg går ut fra at det som tok knekken på henne var da jeg leide inn 4 karer som ville ha det litt morro.Idiotene forøskte å komme inn i henne samtidig, så hun sprakk hun på midten. Men det er ekke farlig, får bare begynne å sjekke annonsenefor å finne en ny.

Lenke til kommentar
En dame ligger naken på stranden og soler seg. Det tar ikke lang tid før noen surfere får øye på henne og begynner å surfe går nærmere for å surfe der de kan se hun bedre. Damen blir lei av dette og setter opp et skilt hvor hun skriver: "surf itte her!!"

(ja, hun hadde en eller annen dialekt fra ett eller annet sted...og faen for en dårlig vits)

8820048[/snapback]

 

Kansje litt lenge sida denne blei posta, men: der ho skriver "Surf itte her". les litt grundig: "Sur fitte her." :p da blei den plutselig litt betre ;-)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ja vel da.

 

Ei jenta sa til dansekavaleren sin:

- Huff, så vermt det er i kveld?

- Det junne jeg si som har lange underbukser, og ikke du som en slik tynn liten hvit truse! sa kavaleren.

I pausen fortalte jenta dette til to venninner. Og da dene ene fikk seg en dans med samme kavalere, sa hun:

- Huff, så varmt det er i kveld!

- For meg så, som har lange underbukser, men ikke så mye for deeg som bare en lett, liten blå truse! sa kavaleren.

Ryktet som denne synske fyren gikk virere, og så var det ei som ville sette ham på alvorlig prøve. Hun var innom toalettet og tok av seg trusa, og så sørget hun for å få seg en dans med ham.

Da de hadde tatt noen svingomer, sa også hun:

- Huff, så varmt det er her i kveld!

- Ja, særlig for meg som har lange underbukser, men du kan vel ikke klaga, som ikke har så mye som en truse på deg, sa kavaleren.

- Åssen kan du vite det da? sa jenta.

- Jeg bruker "Blankis" skokrem, sa kavaleren.

 

Ingen roser uten torner, sa katten, han voldtok pinnsvinet.

 

Sognepresten skrev alltid prekenen ferdig dag før så den lå klar allerede på lørdagen. Klokkeren, som hadde et horn i siden til presten, fant på å gjøre ham et pek, og en lørdan fjernet han siste arket fra prekenen.

Søndagen kom, prekenen kom, og presten var på høyden i talen som endte slik:

- Da sa Adam til Eva ... hm .. ja ... hm ... jeg tror sannelig at det mangler et blad her!

 

Bedre din i min enn vår i lufta, sa jenta.

 

Men de vil da vel ikke skille fra deres mann bare fordi de har oppdaget at hushjelpen bruker undertøyet deres, fru Hansen? Det er da en bagatell! sa sakføreren.

- Noen bagatell er det da visst ikke, når det er min mann som har oppdaget det! sa fru Hansen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hoppet over en side, så jeg vet ikke om denne ble skrevet tidligere. Uansett...

 

Et ungt par var på stranda og koste seg, og etterhvert fant de ut at de skulle trekke seg tilbake til mer private omgivelser - ut i den nærliggende skogen. Under akten kom det en veps som krøp inn i jentas vagina, da ble det full fart på begge to!

 

De ankom legevakten, og der var det en lege som foreslo å lokke vepsen ut med følgende metode: smøre inn snabben med litt honning. Mannen stiller seg tvilende til dette forslaget, så legen tilbyr seg å utføre dåden.

 

Klærne var snart av, og snabben innsmurt med honning og ført inn i åpningen. Etterhvert la mannen merke til at det hele utviklet seg fra "lokking" til et velkjent tempo, og mannen spurte hva som foregikk.

 

- Endring i planene. Jeg skal pinadø drukne den lille jævelen! kom det fra legen.

 

---

 

En mann hadde problemer med stemmen sin, da den var så kraftig. Kona hans hadde funnet seg i dette lenge, men nå var det nok, om ikke han gikk til legen og fikk dette sjekket. Og joda, han måtte jo det, for han var jo glad i kjerringa si.

 

Hos legen ble det konstatert at hans kjempemessige lem trakk på strupebåndet, slik at stemmen ble unaturlig høy. Dette kunne selvfølgelig fikses med et enkelt inngrep: forminske penisen.

 

Etter inngrepet ble stemningen merkbart bedre i hjemmet - kona forlot mannen ikke, og alt var bra. Men etter en stund begynte det å dabbe av, for kona begynte å savne den store penisen. Så mannen tok turen innom legen.

- Er det mulig å sette tilbake den delen som ble fjernet? Kona savner den, skjønner du, sa mannen ydmykt.

- <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>DET ER IKKE MULIG!</span>

 

hahahaha dem var bra :p

Lenke til kommentar

Et ektepar gikk på bar og fruen skulle handle drinker. Hun spurte mannen sin om det var greit om hun overrasket han med en spesiell drink. Det var i orden svarte han. Litt etter kommer hun tilbake med en shot baileys med krem, en shot med sour mix og en øl. Instruksjonene var at han skulle helle i seg baileys'en og la den godgjøre seg i munnen før han heller i seg sourmix'en.

 

Baileys'en går først inn i munnen, og etter litt godgjøring i munnen så heller han i seg sour mix'en.

 

0,1 sek etterpå eksploderer omtrent munnen hans da sourmix'en får kremen til å skille seg og danner en tykk hvit guffe.

0,2 sekunder etterpå blir ansiktet hans grønt da han kjemper for å få den brunhvite klumpete guffa ned til tross for brekningene som kommer raskere enn et maskingevær som fyrer av på full guffe.

 

Det tar han nesten 30 sekunder for å svelge det hele og komme seg til orde igjen da han utbryter: Hva kaller du denna guffa?

 

 

 

 

Blowjob revenge...

Lenke til kommentar

Som dere vet er vi nordlendinger i enkelte tilfeller veldig løs i praten både med tanke på ordvalg og bruk av banningsord.

 

En ung frøken fra nord-norge var på en leksjon om den menneskelige anatomien. Freidig som frøkenen var sa hun akkurat det som passet henne når foreleseren spurte klassen om ting. Dette så foreleseren seg lei på, og spurte etter en stund:

"Du som er så freidig i praten, kan du ikke fortelle oss hva rasshølle ditt gjør når du har en orgasme?"

"Kan æ vel", svarte frøkenen fra nord-norge. "Han e heime å passa ungan".

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

There once was this little bread shop not to far from the school.

Working behind the counter every day after school was a very voluptuous,

nice looking, long legged blond girl. She always wore short skirts and

no panties underneath.

 

One day a boy stopped in after school to get some raisin bread for his

mother on the way home from school. The raisin bread was kept on the top

shelf behind the counter so the girl had to climb a ladder to get to it.

When the young boy looked up, he was so amazed and thrilled at the sight,

 

he had to tell all of his friends at school.

 

From then on, everyday after school, all of the boys would stop in and

get one loaf of raisin bread at a time, day after day after day. It got

to be so regular, that the girl just stayed on the ladder until she was

sure that all of the boys had gotten their bread.

 

School was cancelled one day so the boys didn't stop by for their bread.

Not knowing there was no school, the girl was already at the top of her

ladder waiting the arrival of the young boys to buy their raisin bread.

 

In the store cam an elderly man who looked up and noticed the girl on the

ladder with no panties underneath.

 

Without looking down, the girls say, "I know, it's raisin right?"

 

To which the man replied, "No, but it sure is a twitchin'"

Lenke til kommentar

Det var en gang en mann som var ute og gikk i ørkenen med en kamel.. Han hadde gått seg vill og plutselig kjente han at han ble så innmari kåt. Han tenkte hvis han lagde et slott kunne han nå opp til kamelen. Han gjorde dette og da endelig slottet ble ferdi gikk kamelen et skrit fram. Han prøvde flere ganger, men kamelen gikk et skritt fram.. Plutselig så han en dame som kom mot han. Og etter en stund så han at hun var kjempe fin.. Hun kom til han og sa .- Jeg gjør hva som helst for litt vann.. - Hva som helst spurte mannen. Mannen hadde en flaske vann og ga til jenta. - Hva må jeg gjøre da spurte hun. Du må holde kamelen mens jeg lager et slott..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...