Gå til innhold

Kom med sex-vitser her!


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En mann og en kone holder på og koser seg litt i sengen...som alltid med lyset av etter mannens ønske. Men det går litt vilt for seg og kjerringen greier å sparke bori i lysbryteren og lyset går gå. Hun ser da at mannen bruker en dildo på hun i steden for the real deal og spør: "kan du forklare den dildoen der?!!"

"å joda, det kan jeg, men kan du forklare de 3 barna våre?"

 

 

En dame ligger naken på stranden og soler seg. Det tar ikke lang tid før noen surfere får øye på henne og begynner å surfe går nærmere for å surfe der de kan se hun bedre. Damen blir lei av dette og setter opp et skilt hvor hun skriver: "surf itte her!!"

(ja, hun hadde en eller annen dialekt fra ett eller annet sted...og faen for en dårlig vits)

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Dette er vel kanskje ikkje sex-vitsar, menmen:

 

 

To svensker gikk og trippet i byen, og havnet til slutt på et horehus.

– Hva får vi for 250 kr? lurer svenskene

– For det kan dere suge hverandre!, sier hora og kaster dem ut.

15 minutt senere kommer jaggu svenskene tilbake.

– Hvor skal vi betale?

 

En liten gutt rotet seg bort, og kom inn i damegarderoben på et offentlig bad. Med det samme de så ham begynte damene å skrike, de grep håndklær for å dekke seg til og løp i dekning. Gutten så forbauset på dem...

 

– Hva er i veien, har dere aldri sett en liten gutt før?

 

– I går ble jeg voldtatt av en svenske.

– Hvordan vet du at det var en svenske?

– Fordi jeg måtte hjelpe ham...

 

En mann solet seg naken på stranda og tenkte at han skulle kjøpe seg røyk. Byen var noen hundre meter borte og da han var komt halvveis møtte han på en politimann.

- Du får ikke gå naken, folk kan se deg her!

- Hvis jeg står som en statue når folk går forbi, går det greit da?

- Hmm... La gå da.

Mannen fortsatte til byen og kjøpte seg en pakke røyk og en lighter og fortsatte tilbake. Da han var komt halvveis møtte han på tre damer, og sto som en statue.

Se her! En automat, sa den første.

Den første fikk en pakke røyk og den andre fikk en lighter. Da det var den tredjes tur, funket ikke "automaten," men etter litt styr med spaken kom det noe ut.

- Se her hva jeg fikk! Hudkrem!

 

 

Det er alle for denne gong.

 

Edit: Kom med fleire! Sex-vitsar er morosamme. :whistle:

Endret av Armenosos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HVOR MANGE GANGER

 

– Sist natt elsket jeg med min kone fire ganger, skrøt franskmannen. Og denne morgenen lagde hun deilige pannekaker til meg og fortalte meg hvor mye hun forgudet meg.

 

– Ah, sist natt elsket jeg med min kone seks ganger, svarte italieneren, og i morges lagde hun meg en nydelig omelett og fortalte meg at hun aldri kunne elske en annen mann.

 

Når nordmannen fortsatt satt stille spurte franskmannen selvtilfreds om hvor mange ganger han elsket med sin kone...

 

– En gang, svarte han.

– Kun en gang? gryntet italieneren arrogant. Og hva sa hun til deg i morges?

– Ikke stopp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
HVOR MANGE GANGER

 

– Sist natt elsket jeg med min kone fire ganger, skrøt franskmannen. Og denne morgenen lagde hun deilige pannekaker til meg og fortalte meg hvor mye hun forgudet meg.

 

– Ah, sist natt elsket jeg med min kone seks ganger, svarte italieneren, og i morges lagde hun meg en nydelig omelett og fortalte meg at hun aldri kunne elske en annen mann.

 

Når nordmannen fortsatt satt stille spurte franskmannen selvtilfreds om hvor mange ganger han elsket med sin kone...

 

– En gang, svarte han.

– Kun en gang? gryntet italieneren arrogant. Og hva sa hun til deg i morges?

– Ikke stopp.

8823518[/snapback]

hahahahhahahahahhaha! Tidenes!

Lenke til kommentar

Hvordan er sexlivet ditt? spør plutselig Torbjørn. Ikke så bra, svarer Anders.

 

Hver eneste gang jeg og Torill har sex, mister hun interessen midtveis i akten. Det er utrolig frustrerende. Jeg vet hva du mener, sier Torbjørn. Jeg hadde det samme problemet, men jeg fant en løsning på det: Under puta har jeg gjemt en startpistol! Når hun begynner å miste interessen, drar jeg fram pistolen og fyrer av et skudd. Smellet skremmer henne så fælt at hun blir opphisset igjen, og etterpå kan hun simpelthen ikke få nok! Det var neimen ikke dumt, sier Anders. Jeg tror jammen jeg skal prøve det! Dagen etter sitter de atter i baren igjen, og Torbjørn er naturligvis spent på å få høre hvordan det gikk hjemme hos Anders natta før. Ikke så bra, sier Anders. Vi lå og nøt en 69 da hun etter en stund mistet interessen som vanlig. Så, jeg dro fram startpistolen fra under puta og fyrte av jævelskapen. Ja... og hva skjedde? spør Torbjørn. Jo, det skal jeg si deg... Hu beit meg i pikken, dreit meg i trynet og en naken mann kom ut av skapet med henda i været.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor gir vi jakken til dama når det er kaldt?

 

Fordi hun ikke skal bite av deg pikken når hun suger deg   ;)

8826735[/snapback]

Les topic

"Kom med sex-vitser her!

8828853[/snapback]

 

Det var en vits da! :hrm: Kinda

 

Dessuten har både Goscinny og Savage-Garden gjort det, så det så ;)

Endret av Rallahr
Lenke til kommentar
HVOR MANGE GANGER

 

– Sist natt elsket jeg med min kone fire ganger, skrøt franskmannen. Og denne morgenen lagde hun deilige pannekaker til meg og fortalte meg hvor mye hun forgudet meg.

 

– Ah, sist natt elsket jeg med min kone seks ganger, svarte italieneren, og i morges lagde hun meg en nydelig omelett og fortalte meg at hun aldri kunne elske en annen mann.

 

Når nordmannen fortsatt satt stille spurte franskmannen selvtilfreds om hvor mange ganger han elsket med sin kone...

 

– En gang, svarte han.

– Kun en gang? gryntet italieneren arrogant. Og hva sa hun til deg i morges?

– Ikke stopp.

8823518[/snapback]

hahahahhahahahahhaha! Tidenes!

8823564[/snapback]

 

 

Jeg skjønte den ikke helt! :(

Kan noen forklare?

Lenke til kommentar

Fin Liten Historie

Lille Frank satt i sandkassen da han så sin far kjøre forbi, med tante Anne ved siden av seg i bilen. Bilen parkerte i et skogholt kort unna, og lille Frank løp bort for å se ha hva de holdt på med. Lettere sjokkert løp han hjem og fortalte sin mor...

 

– MAMMAVETDUATTEJEGSÅPAPPAOGTANTEANNE...

 

– Hvis du snakker litt roligere, blir det mye lettere å skjønne hva du sier, formante hans mor mildt.

 

– Jo, asså, jeg så atte pappa og tante Anne kjørte bil sammen og parkerte inni skogen, åsså begynte dem å kline, åsså knappet pappa opp blusen til tante Anne slik at puppene velta ut, åsså klinte dem enda mer mens hun gned ham på tissen, åsså...

 

– Vet du, sier hans mor. Jeg syntes at du skal spare resten av historien til middagsbordet, når pappa er tilstede.

 

Snart sitter de alle tre og spiser middag da moren begynner å snakke til Frank...

 

- Nå, lille Frank syntes jeg du skal fortelle resten av historien du begynte på.

 

– Jo'da, pappa og tante Anne satt i bilen og klinte, mens hu viste frem puppene sine og dro av buksa til pappa og gnei ham på tissefanten åsså gjorde dem akkurat som du og onkel Bill pleide å gjøre når pappa var i militæret!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ørevoksen, Karius og vaginasoppen satt å pratet en dag om hverdagslige ting.

Ørevoksen fortalte om en hvithåret kar som titt og ofte kom og kikket seg rundt, før han brått forsvant igjen.

Karius fortalte om en langhåret kar som brukte å stikke innom og raserte alt innboet.

Vaginasoppen fortalte om en skallet fyr som ikke helt klarte å bestemme seg om en skulle inn eller ut, og rett før han dro så spydde han ned hele kåken.

Den jævelen har jeg også møtt, sa Karius ....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...