Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et instrument med aktive pickuper, og det instrumentet sender ut aktive lydsignaler. hvis jeg skrur ned utgangslyden litt, vil signalene fortsatt være aktive?

Skrevet (endret)
sprøsmålet mitt: hvorfor har amerikanske biler automatgir?

Man kan si at grunnen til at vi i Europa ikke har automatgir er at en automat-kasse veier mer, er dyrere og gir et litt større drivstoff-forbruk. Som flere har sakt er det også mye lettere å kjøre med automat, og når det tom. finnes elektrisk brødkniv i USA kan man vel tenke seg at de heller vil ha automat. ^^ De første automat-kassene kom i 40-årene og man kan vel kanskje også nevne at det var krig i Europa så da var det kanskje mangel på varer etc mens USA hadde overflod av alt. Bare se på størrelsen mellom dem.

Det burde dog ikke være så vansklig å finne en muscle car med manuelt gir siden manuell er litt raskere :p

Endret av Pels
Skrevet (endret)

Hva slags regler gjelder når du skal kjøpe f.eks Paracet i butikk?

Hvor finner jeg reglene som regulerer salg av reseptfrie legemidler i dagligvarehandelen?

Endret av fredrik
Skrevet
Du må være 18 for å kjøpe smertestillende.

What?! Det visste eg ikkje.. Eg har fleire gonger handla smertestillande i butikk utan at dei har spurt om legitimasjon. Eg har og handla alkohol i same butikken, men då er dei over meg som ramner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...