Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den store testikkel - tråden


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Etter alle svarene er jeg redd!

Jeg vil ikke gå til legen, for hvis jeg får et negativ svar, kommer livet mitt til å bli ødelagt! :(

8820725[/snapback]

 

Du er nok sikkert ikke steril. Faktisk så tåler testiklene mer enn man tror. Uansett, jeg skal også til legen for å skjekke, så bli med på bølgen :)

Lenke til kommentar

Nå oppstår vel ikke klamydia spontant heller, vel? :p (Men skader nok ikke å sjekke uansett, skal ikke tulle med slike viktige ting).

 

Syklister har rykte på seg å bli steril siden de sitter mye på sykkelen..

8820640[/snapback]

Har de det? Har vanskelig for å tro det..

8820651[/snapback]

Jeg har også hørt om det, men kan være relatert til at sykkelsetet klemmer på underlivet. Det er nok ikke bra, men er neppe slik at man blir steril om man bruker den daglig, er nok mer konkurranseryttere som tross alt sitter på en helt annen måte, og er gjerne halve dagen på setet. Sørg for at du ikke sitter oppå testiklene, så hjelper det nok fælt. Endret av Dradd
Lenke til kommentar

FYsj da...

 

Men har egentlig lurt på en ting , har vært med et par damer som ikke helt vi da, altså, det er helt 110% frivillig, men bare sånn kosing og små driver, fingser osv.. Etter mange timer så får jeg vondt i ballene av en eller annen grunn :p

 

Noen som vet grunn? Er sikkert tid for "tømming" da :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Har fått noen fotballer og slag i testiklene før, men er ganske sikker på at det går bra med dem:) Det eneste er at jeg blir skikkelig kvalm når noen får inn et godt slag.. Er dette vanlig?

8838111[/snapback]

 

Blir også kvalm hvis jeg får et skikkelig slag i pungen, så vil nok tro det er normalt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*

Når jeg kjenner etter klumper på testiklene, føler jeg liksom en liten klump i enden av begge testiklene. Er dette det man kaller for bitestikkelen?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Lurer på om begge testiklene skal føles helt like ut når du kjenner på dem?. På den ene testikkelen kan jeg føle en liten klump på størrelse med en liten druesten ca en halv centimeter ifra der bitestikkelen er festet. hva kan dette være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...