Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den store testikkel - tråden


Juden

Anbefalte innlegg

På den ene testikkelen kan jeg føle en liten klump på størrelse med en liten druesten ca en halv centimeter ifra der bitestikkelen er festet.  hva kan dette være?

9392080[/snapback]

 

 

om den eine tekkstikkelen er større enn den andre, ka kan det bety?

har ikkje det alså :p men hørte ein som insisterte på at han hadde ;)

9399205[/snapback]

 

Jeg har begge deler av dette, og har sjekket det hos legen for ett par år siden, og kan roe dere ned med at det er helt ufarlig. Har lest om så utrolig mange som har lurt på det samme!

 

NB: INGEN har like testikler, de er alle forskjellige. Den ene kan være bitte liten, mens den andre kan være enorm. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
På den ene testikkelen kan jeg føle en liten klump på størrelse med en liten druesten ca en halv centimeter ifra der bitestikkelen er festet.  hva kan dette være?

9392080[/snapback]

 

 

om den eine tekkstikkelen er større enn den andre, ka kan det bety?

har ikkje det alså :p men hørte ein som insisterte på at han hadde ;)

9399205[/snapback]

 

Jeg har begge deler av dette, og har sjekket det hos legen for ett par år siden, og kan roe dere ned med at det er helt ufarlig. Har lest om så utrolig mange som har lurt på det samme!

 

NB: INGEN har like testikler, de er alle forskjellige. Den ene kan være bitte liten, mens den andre kan være enorm. :thumbup:

9399325[/snapback]

 

hmmm..har ikke lest om noen som har lurt på det samme..Link?

 

Som di sier, er det sikkert ufarlig, men jeg bekymrer meg en del for denne klumpen. Jeg har hatt den i snart 2 måneder nå, og den har ikke blitt noe større. (Sannsynligvis har jeg hatt den lengre enn 2 måneder også, dog uten å legge merke til den).

 

Vurderer å gå til lege for å sjekke men har litt legeskrekk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...