Gå til innhold

Holocaust fant aldri sted?


Sherra

Anbefalte innlegg

Beviser for Holocaust er der, og det er overveldende mange av dem og, problemet er ikke mangel bevis, problemet er mangel på historisk retningssans fra fornekterne. Der er de eneste som har kokt sammen en bøtte med falske beviser og forvrenget sanningen for sin egen vinnings skyld.

 

Ingen av partene, værken jøder eller allierte, hadde noe stort å vinne på å koke sammen en så omfatende sak som holocaust. Det er viktig å huske på at Holocaust ikke bare er Auschwitz, men alle dødsleirene i Polen (og de få som fantes i Tyskland). Det er en veldig omfatende del av historien, og det skal ufattelig mye til får å lage en historie som er så vanntett som Holocaust er.

 

Så trådstarter, nei, ta det med ro, du er ikke blitt hjernevasket på skolen. Bare ha en smule sunn fornuft i hodet så du ikke blir hjernevasket av fornekterne, de er sorten du bør passe deg for.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg innser jo at jeg ikke har noen beviser for at holocaust virkelig har skjedd.

8806647[/snapback]

 

Dra med hvite busser til Birkenau, se selv. Tror du vil forandre mening når du hører "guiden" som var der og opplevde det, forteller om stedet og hva som skjedde med dem..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Joda , Cannibal Holocuast skjedde....det ble jo tross alt filmet....LOL !!

 

Seriøst....fæle greier med de leirene , lignende skjedde jo i Yugoslavia også....at man aldri lærer :(

Lenke til kommentar

Dere som ikke tror holocaust fant sted kan bare gå å ***** seg(!) Jeg misliker dere så utrolig mye :( :( Skal ikke søke om medlemskap i vigrid da?? At det virkelig går ann å mangle så mange hjerneceller er utrolig?? Send meg en PM så kan vi få deg inn på psykiatrisk avdeling. :)

Endret av jaktogfiske
Lenke til kommentar

Paa den andre siden saa burde man ikke komme unna med en lögn bare fordi man forteller en grusom en.

Jeg synes det er bedre, jo mer kritisk man stiller seg ovenfor det man blir fortalt.

Men i slike tillfeller er det viktig aa legge frem gode argumenter samtidig som man viser respekt for de som, aller aller mest sansynlig, har mistet familie og venner..

Lenke til kommentar

Vel å benekte Holocaust er i mine øyne som å benekte WW2, det var en sentral del av krigen og krigsmaskinen Tyskland.

 

Men noe som i mine øyne er meget rart er hvordan den russiske "holocaust" ikke har fått oppmerksomhet omtrent i det hele tatt, vi synes ikke synd på russere pga det dem gikk igjennom.

 

Jeg har lest tall som går opp imot 10 millioner som døde i straffeleirer i russland, har også lest tall som er enda høyere. Har sett bilder som viser forhold som er minst like gale som i Tyskland sine "camps".

 

Mitt spørsmål er hvorfor dette aldri har fått noen oppmerksomhet (hvertfall ikke i den grad som det jødene fikk.)

Lenke til kommentar

Holocaust fant aldri sted, jødene fant bare ut at de skulle drepe seks mill. av sine egne, bo i skittene leire, sulte seg ut og få skuespillere i naziuniformer til å denge litt på de.

 

For å overbevise verden slik at de kunne ta den over (selv om de nesten utryddet seg selv) tok jødene disse bildene.

Og alt det du ser bilder av var selvfølgelig av fri vilje:

 

holocaust.jpg

 

holocaust_ccamp.jpg

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ser du nå hvor tåpelig det virker å benekte holocaust?
Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar
Vel å benekte Holocaust er i mine øyne som å benekte WW2, det var en sentral del av krigen og krigsmaskinen Tyskland.

 

Men noe som i mine øyne er meget rart er hvordan den russiske "holocaust" ikke har fått oppmerksomhet omtrent i det hele tatt, vi synes ikke synd på russere pga det dem gikk igjennom.

 

Jeg har lest tall som går opp imot 10 millioner som døde i straffeleirer i russland, har også lest tall som er enda høyere. Har sett bilder som viser forhold som er minst like gale som i Tyskland sine "camps".

 

Mitt spørsmål er hvorfor dette aldri har fått noen oppmerksomhet (hvertfall ikke i den grad som det jødene fikk.)

9045107[/snapback]

 

Men straffeleirene gikk vel ikke på bestemte "menneskeraser", i den hensikt av å utrydde dem?

 

Uansett, er enig i at det har vært lite fokus på mange massakrer rundt om i verden. Og som du sier, russerne hadde til de grader egne svin på skogen.

 

En annen ting jeg tenker på, er hvor liten pes USA fikk for atombombinga i Japan. Var jo ikke akkurat lite folk som strøyk med (veldig lite i forhold til utryddelsene fra tyskernes side, men allikevel!) :hmm:

Lenke til kommentar
Men noe som i mine øyne er meget rart er hvordan den russiske "holocaust" ikke har fått oppmerksomhet omtrent i det hele tatt, vi synes ikke synd på russere pga det dem gikk igjennom.

 

Jeg har lest tall som går opp imot 10 millioner som døde i straffeleirer i russland, har også lest tall som er enda høyere. Har sett bilder som viser forhold som er minst like gale som i Tyskland sine "camps".

 

Mitt spørsmål er hvorfor dette aldri har fått noen oppmerksomhet (hvertfall ikke i den grad som det jødene fikk.)

9045107[/snapback]

Svaret på det kan være ganske enkelt :)

Fordi Sovjetunionen gikk over på alliert side i kampen mot Tyskland.

 

Mange folk som ikke hadde et så godt øye til Sovjet før fikk plutselig sansen for dette landet mot slutten og etter krigen. Det var jo på mange måter Sovjetunionen som beseiret Tyskland mot slutten, og fikk naturligvis derfor heltestatus.

 

Derimot. Mange som var hardbarka kommunister, inspirert av den russiske revolusjonen, gikk vekk fra dette ståstedet etter Moskvaprosessene i 1936-38 og 2. verdenskrig.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Hvis du i det hele tatt tviler på at holocaust aldri har skjedd så er du enten jævla dum i hodet, eller skada!

Seriøst, jeg blir så jævla forbanna når jeg leser det her.

Noen folk er bare seriøst dumme, hvordan skal det gå når de blir foreldre?

 

Hvis du tviler anbefaler jeg sterkt å ta turen til Polen!

Da ser du hva de nassejævlene gjorde.

 

Ps. Om dere lurer på hvorfor jeg er så sikker på dette er blandt annet fordi jeg har snakka med flere som har vært i konsentrasjonsleir, det gir inntrykk!

Lenke til kommentar

Det er lett å bli litt revet med ja, men det var et lite konstruktivt inlegg, uansett hvor mange ganger du understreker at du er seriøs.

Når det er sagt, mener jeg dette ikke er noe å diskutere, alle beviser tilsier at holocaust har funnet sted.

 

 

Men noe som i mine øyne er meget rart er hvordan den russiske "holocaust" ikke har fått oppmerksomhet omtrent i det hele tatt, vi synes ikke synd på russere pga det dem gikk igjennom.

 

Jeg har lest tall som går opp imot 10 millioner som døde i straffeleirer i russland, har også lest tall som er enda høyere. Har sett bilder som viser forhold som er minst like gale som i Tyskland sine "camps".

 

Mitt spørsmål er hvorfor dette aldri har fått noen oppmerksomhet (hvertfall ikke i den grad som det jødene fikk.)

 

Svaret på det kan være ganske enkelt

Fordi Sovjetunionen gikk over på alliert side i kampen mot Tyskland.

 

Mange folk som ikke hadde et så godt øye til Sovjet før fikk plutselig sansen for dette landet mot slutten og etter krigen. Det var jo på mange måter Sovjetunionen som beseiret Tyskland mot slutten, og fikk naturligvis derfor heltestatus.

 

Derimot. Mange som var hardbarka kommunister, inspirert av den russiske revolusjonen, gikk vekk fra dette ståstedet etter Moskvaprosessene i 1936-38 og 2. verdenskrig.

 

Stemmer det, jeg har ikke annet å tilføye enn; "seierherrene skriver alltid historie".

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar

Og ikke glem at de er langt flere.

10mill av hvor mange? (Dette er vel og merke ikke i forsvar av fangeleirene, de hadde det like ille om ikke værre i disse leirene!!

6 millioner jøder av iallefall færre.

Det er jo snakk om at en hel folkerase/religion holdt på å bli utryddet mot 10% av et annet lands forbrytere/politisk uenige (!) som ble utryddet.

Lenke til kommentar
Vel å benekte Holocaust er i mine øyne som å benekte WW2, det var en sentral del av krigen og krigsmaskinen Tyskland.

 

Men noe som i mine øyne er meget rart er hvordan den russiske "holocaust" ikke har fått oppmerksomhet omtrent i det hele tatt, vi synes ikke synd på russere pga det dem gikk igjennom.

 

Jeg har lest tall som går opp imot 10 millioner som døde i straffeleirer i russland, har også lest tall som er enda høyere. Har sett bilder som viser forhold som er minst like gale som i Tyskland sine "camps".

 

Mitt spørsmål er hvorfor dette aldri har fått noen oppmerksomhet (hvertfall ikke i den grad som det jødene fikk.)

9045107[/snapback]

 

 

Ja, veldig rart. Men du må nok gange tallene dine med et sted mellom 10 og 20 for å få komme fram til sannheten om de forskjellige regimenes morderiskhet

 

Slo forøvrig opp "holocaust" på nettet og fant ut at ordet kommer av gresk og "holos" - fullstendig, total + "kaustos" - brent, brennoffer; fullstendig ødeleggelse. Jeg leser også at ordet fra begynnelsen av det 17. århundre, antok betydningen stor nedslakting eller massakre. Så ordet var vel da en tidlig utgave av et synonym for "folkemord".

http://www.google.com/search?q=define:holocaust

 

Hitler gikk inn for den totale ødeleggelse av jødene. Ikke bare gikk han inn for å utrydde alle europeiske jøder, men han hadde også samtaler med muslimske ledere i midtøsten for å utrydde alle jøder også i midt-østen. Så vi aner jo her hvordan de paranoide fantasiene om jødene helt tar av. Paranoide fantasier som ikke minst har blitt skapt og oppretthold opp gjennom historien av fremtredende religiøse ledere som Martin Luther.

 

Noe av det samme foregår i Nord-Korea i dag, der regimet har en ideologi som går ut på at 1/3 av befolkningen har spiren i seg til kontrarevolusjon, og at denne spiren må utryddes i tre slekstledd.

 

Mer interessant enn å se på folkemord, er det imidlertid å se på regimers morderiskhet i det hele tatt. For folkemord gir ikke er sant tall på hvor mange mennesker som forskjellige politiske regimer har myrdet. Det ville være interessant å få best mulige tall på ikke bare folkemord, men også hvor mange mennesker ulike stater har myrdet opp gjennom historien, enten det har vært mord på enkeltpersoner eller forsøk på å uttrydde motstandere eller helle folk eller folkegrupper. Mord da i den juridiske betydningen av overlagt drap.

 

Statsviteren Rudolph J Rummel som i reaksjon på slakteriet i Korea-krigen bestemte seg for å forske på staters eller politiske regimers morderiskhet.

 

Hans tall inkluderer ikke de som har falt i strid som en følge av kriger som regimer har deltatt i, og heller ikke de som har blitt drept som en følge av den politikk som regimer har fulgt, der det ikke kan påvises at regimet har hatt til hensikt å drepe disse personene. Hans tall er også konservative ved at de ligger i det nedenfor midten av høyeste og laveste estimat.

 

Han har da kommet til at mens Hitlers og hans nasjonal-sosialistiske regime myrdet 21 millioner mennesker, så myrdet internasjonal-sosialistiske diktaturer 148 millioner mennesker i det forrige århundret.

 

Men påtross av at kommunistisiske diktaturer myrderet mange ganger så mange som Hitler, og også mange ganger så mange som det falt i strid i løpet av samtlige kriger i det forrige århundre, så er det fortsatt slik at mens det er på kanten av loven å fornekte Hitlers holocaust - i Frankrike er det forbudt - så er det nærmest en norm og en regel å fornekte kommunismens holocaust.

 

Og veldig få vet også om det. Mange lever i fullstendig uvitenhet om dette, mens vi har blitt informert om Hitler. Og fornektelsen den finner man jo også uttrykt i den norske wikipediaens artikler om de største massemorderne i menneskehetens historie som Mao og Lenin. Mao myrdet nesten 70 millioner mennesker, mens Lenin myrdet 4 millioner mennesker ifølge Rummel (hvis jeg husker tallene helt rett).

Lenke til kommentar

Denne konspirasjons teorien er vel den med tynnest grunnlag. Jeg tror vi kan si med sikkerhet at holocaust fant sted, i og med at tidligere nazister har uttalt seg.

Dette er vel bare en tanke som ble satt ut av tyskere for aa skape tvil og kansje klare og dytte det vekk, men det fungerte ikke.

 

Det er snakk om ett stort antall mennesker som ble drept, noe slikt er ikke lett aa skjule. Jeg synes det blir for dumt aa fornekte.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt mange hevde at Holocaust aldri fant sted. Leirene ble bygget av jødene, som ville bruke historiene til å vinne folks medfølelse og på sikt bruke dette til å overta verdensmakten. Kan dette være riktig? Jeg innser jo at jeg ikke har noen beviser for at holocaust virkelig har skjedd. Kan vi alle ha blitt hjernevasket på skolen?

8806647[/snapback]

 

Holocaust-fornektelse - dokumentar med autentiske opptak av hva britene møtte i Tyskland etter krigen. Vi vil alle ha nytte av at mange ser og sprer den, slik at vi da kan slippe slike debatter.

Endret av Nyx
Lenke til kommentar

Oldefaren min var Norsk Offiser og ble sendt til fangeleiren i Polen.. Han fortalte mange historier om at han så at små barn ble drept, folk ble stilt opp på rekker og skutt en etter den andre. Han greide å rømme eller noe sånt (husker ikke helt), uansett kom han seg hjem uskadd, bare med grått hår av en eller annen grunn. Anyways, jeg tror ikke han ville ha funnet det opp ihvertfall.

Lenke til kommentar
Leirene ble bygget av jødene, som ville bruke historiene til å vinne folks medfølelse og på sikt bruke dette til å overta verdensmakten.

 

For det første, hvor i all verden har du lest dette?! Kan du vennligst oppgi kilden til denne påstanden, dvs. referere til én eneste anerkjent revisjonist("Holocaust-fornekter") som har påstått noe slikt? Selvsagt kan du ikke det, fordi dette er en stråmann(http://www.fallacyfiles.org/strawman.html); en type argumentasjon som de som tror på "Holocaust" må ty til fordi de ikke er istand til å argumentere imot revisjonister på en saklig og rasjonell måte.

 

Den forrige Holocaust-tråden som var her ble ødelagt nettopp pga. slike usakligheter, ikke "personangrep" som moderator påstår. Legg merke til at jeg postet et seriøst innlegg kun 3 innlegg før moderator bestemte seg for å stenge tråden og legg også merke til at det allerede nå har begynt å fylle seg opp med usakligheter og personangrep i denne tråden uten at moderator gjør noe med det. Det samme kommer sannsynligvis til å skje med denne tråden som med den forrige: snørrunger som ikke kan stave spammer tråden med gjentakelser, usakligheter, stråmenn og "du er nazi"-argumenter slik at signal-to-noise forholdet faller mot null, og til slutt blir tråden stengt fordi "ingen" angivelig er interesserte i debatten lenger.

 

Så kort sagt, Sherra, hvis du virkelig er interessert i å lære mer om dette temaet og har et åpent sinn, så er ikke slike fora som dette rette stedet å spørre. De som har satt seg inn i temaet holder seg som regel langt unna denne typen debatter. Mitt råd til deg er derfor å først sette deg skikkelig inn i det som er revisjonistenes argumenter og så kontrollere det opp mot det tradisjonelle Holocaust-historikere påstår. Det første jeg vil anbefale deg å gjøre er å se denne filmen:

 

http://tinyurl.com/yu8j5r .

 

Den inneholder ikke så mange konkrete argumenter, men viser en del klipp fra tyske konsentrasjonsleire under krigen som garantert vil gi deg "food for thought". Den neste filmen du burde se er denne:

 

http://www.onethirdoftheholocaust.com/

 

Den inneholder massevis av gode argumenter og er en fin introduksjon til revisjonistenes synsvinkel.

 

Når du har gjort dette kan du kontrollere det du har lært opp mot motpartens argumenter og gjøre deg opp din egen mening, se f.eks. en av de større anti-revisjonist sidene på nettet:

 

http://www.nizkor.org

 

Når du så har gjort dette anbefaler jeg deg å stille spørsmål på et moderert forum, som f.eks. forumet på http://www.codoh.info . Der vil du få informative svar relativt kjapt, så lenge du har et åpent sinn og opptrer saklig og holder en sivilisert tone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...