Gå til innhold

Holocaust fant aldri sted?


Sherra

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mange hevde at Holocaust aldri fant sted. Leirene ble bygget av jødene, som ville bruke historiene til å vinne folks medfølelse og på sikt bruke dette til å overta verdensmakten. Kan dette være riktig? Jeg innser jo at jeg ikke har noen beviser for at holocaust virkelig har skjedd. Kan vi alle ha blitt hjernevasket på skolen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk enorme mengder bevis på at holocaust fant sted. For det første hva skjedde med de 6 mill. jødene som forsvant? Gjemte de seg?

Så er det vitneuttalelser fra både overlevende jøder, allierte og russiske soldater og tidligere nazister.

Holocaus-benekting er bare konspirasjonsteorier som ikke en gang er i nærheten av å være sanne.

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=737712&hl=

 

Saken blir tatt ganske nøye for seg her.

8806664[/snapback]

 

den er jo stengt så vi kan ikke svare der.

8807703[/snapback]

 

Stemmer, og tviler på at konklusjonene fra denne blir noe anderledes, har du foresten lest de 20 sidene i tråden?

8808929[/snapback]

 

å jadda seff, med min konsentrasjon og elegante feillesing så har jeg gjort det.

Lenke til kommentar
Kanskje forumet ikke tillater slike spekulasjoner? I så fall tror jeg det har motsatt effekt, hvis de ønsker å få folk til å stole på holocaust slik vi kjenner den fra skolebøkene.

8808213[/snapback]

I og med at vi holdt en tråd i live gjennom 4 uker og 685 poster (ikke medregnet en bunke som ble slettet fordi de inneholdt personangrep med mere) så er det vel litt meningsløst å spekulere i om vi tillater slike diskusjoner. Tro meg, hadde det vært vår policy hadde vi stengt den tvert.

 

Tråden ble stengt fordi at etter kanskje 800 poster så var folk på begge sider gått lei av å gjenta de samme argumentene om og om igjen, og begynte å gå på person istedet for sak. Det er en vanlig teknikk på Internett desverre: Kan man ikke "vinne" en debatt kan man få den stengt, så har man hvertfall ikke tapt.

 

Jeg tviler på at det kommer noen nye argumenter ut av denne tråden, det var folk i den gamle som hadde lest mye om emnet, og selv de begynte å gjenta seg selv.

 

Men så lenge dere holder dere saklige skal dere få en sjanse. Saklig betyr å holder dere til sak. Personangrep blir ikke godtatt. Det blir heller ikke vitsing med temaet, eller rasistiske og/eller støtende bilder eller utsagn. Så er dere advart.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
som i paranoid? hvis jeg fatta deg rett da, men hva har paranoia med å ikke tro holocaust å gjøre?

8810185[/snapback]

Med den overveldende bevismengden det er for holocaust må du minst være paranoid for å tro det ikke har skjedd og at det hele er en jødisk konspirasjon i stedet.

Endret av Polluks
Lenke til kommentar
som i paranoid? hvis jeg fatta deg rett da, men hva har paranoia med å ikke tro holocaust å gjøre?

8810185[/snapback]

Med den overveldende bevismengden det er for holocaust må du minst være paranoid for å tro det ikke har skjedd og at det hele er en jødisk konspirasjon i stedet.

8810301[/snapback]

 

Og dette er ikke å være paranoid? Fikk aldri noen synspunkter da den forrige tråden ble stengt:

 

http://www.ft.com/cms/s/122134be-ed14-11db...0b5df10621.html

http://www.nowpublic.com/germany_pushes_eu...aust_denial_ban

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...