Gå til innhold

Hva gjorde du på 18-årsdagen din?

Olum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fylt 18 enda så jeg trenger litt tips til hva jeg skal gjøre når den tid kommer. Hva gjorde du den dagen du fylte 18?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg feiret med et heidundrandes kalas med familie og venner. Som stort sett alle bursdager går ut på. Bare litt saftigere gaver, og lappen noen uker senere. Fordømte oppkjøringskø.

Gjest Slettet+1242
Skrevet (endret)

Spiste spagetti ala capri (sånn hermetikkgreier) hos en kompis, vorsa samme sted og så fest :p

Endret av Slettet+1242
Skrevet
Spiste spagetti ala capri (sånn hermetikkgreier) hos en kompis, vorsa samme sted og så fest :p

8806128[/snapback]

Den smaker helt forferdelig! Glad søstern er kokk og lagde skikkelig mat :)

Skrevet

Kjøpte et par sixpacks kvalitetspils, hadde besøk av den daværende kjæresten, og fikk besøk av mine beste venner i tillegg på kvelden. Utrolig koselig. Satt oppe til kl. 6 på morgenen.

Skrevet

Hadde huset fullt, fest seff.

Ble drita full, og spydde i lange baner klokka 10 om kvelden :)

Kannke fylle 18. uten et smell.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Hva jeg gjorde på min 18 årsdag? Satt på Pc'en og nerda vel.

Neida, ble nok feiring på byen. Kanskje litt for mye.

Skrevet (endret)

Drakk meg drita full på sprit hjemme med noen kompiser, så ut på byen og loke videre....Der jeg fikk driker (litt for mange)

Endte med at jeg spydde på fortauet ikke så mange meter fra kebab shappa...

Endret av Best0
Skrevet

Kinda vokst fra bursdagsfeiringer... er ikke like gøy som før av en eller merkelig grunn. Samme hvor "spesielle" og "store" de er. :shrug:

Skrevet

Du er 19 og har vokst fra bursdager? Høres da fryktelig kjedelig ut. Kanskje du mener at du har "vokst fra" de på samme måte som man "vokser fra" julen i tenårene. Det er liksom ikke fullt så spennende å rive opp pakke på pakke.

Det er nå det begynner å handle om det sosiale og ikke antall pakker man får. Nyt heller en samlet familie/vennegjeng og god mat. Det er det det handler om for meg i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...