Gå til innhold

Når har man et liv?


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du skal helst ha høyereverdige interesser, respektverdige venner og være sosial mer enn ikke. så snart du er vanlig og ikke skiller deg ut på noe som helst av sære måter og kamuflerer deg inne blant alle a4-menneskene går det greit, da har du et liv.

Lenke til kommentar

Yess dette har jeg og andre personer fundert på lenge...

 

Og jeg er en person som vanligvis bruker altfor mye tid foran dataen, dvs hver kveld...

 

Da lurer jeg på hva gjør folk med ett liv til disse tider? Ser TV det er jo skammkjedelig... Og har jeg ikke ett liv når jeg snakker med folk på msn? :p

Lenke til kommentar

Man har et liv om man:

- drikker seg full hver helg.

- kjører moped.

- ikke leser bøker.

- driter i alt skolearbeid.

- røyker eller snuser.

- stemmer FRP fordi "da får vi jo liksom billig sprit og bensin og sånn."

 

Om man spiller WoW spiller det selvfølgelig ingen rolle om man gjør alt nevnt ovenfor, man er en taper uansett.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Broren min er et fint eksempel på å ikke ha et liv. Han spiller WoW hele dagen uansett når han kan. Det eneste annet han gjør i livet sitt er å sove og å dra på skolen en gang i blandt. Han spiller vel gjennomsnittlig 10-12 timer pr dag og de siste 3 årene har han kun hatt 3 forskjellige personer hjemme hos seg noen gang, og de 3 spiller selvfølgelig WoW de og. Han har aldri gjort noe annet enn WoW på både fredagskvelder og lørdageskvelder de siste 2 årene og han har spist alle måltider hvor han ikke blir tvunget til å spise ved middagsbordet foran pcen sin.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Skal da mye til for å ikke ha et liv. Det kan da være sånn at man til vanlig sitter på pcn når det ikke skjer så mye spennende i uken,og finner på ting med venner i helgene. Man har fortsatt et liv.

 

WOW er ikke nødvendigvis tilsvarende å ikke ha et liv. Jeg spilte det en del før og hadde fortsatt et greit sosialt liv. Men spiller man mer enn 3-4 timer daglig syns jeg det blir litt mye.

 

Kjenner jo en kar som sitter minst 8-9 timer daglig og sier nei når noen spør om han vil bli med ut og gjøre noe annet,er man sånn vil jeg si man ikke har et liv.

Lenke til kommentar
Du kan ikke, under noen omstendighet, stille et slikt spørsmål i OT-baren og forvente korrekte svar.

8801013[/snapback]

Flytt den til Politikk og Samfunn for all I care.

 

Broren min er et fint eksempel på å ikke ha et liv. Han spiller WoW hele dagen uansett når han kan. Det eneste annet han gjør i livet sitt er å sove og å dra på skolen en gang i blandt. Han spiller vel gjennomsnittlig 10-12 timer pr dag og de siste 3 årene har han kun hatt 3 forskjellige personer hjemme hos seg noen gang, og de 3 spiller selvfølgelig WoW de og. Han har aldri gjort noe annet enn WoW på både fredagskvelder og lørdageskvelder de siste 2 årene og han har spist alle måltider hvor han ikke blir tvunget til å spise ved middagsbordet foran pcen sin.

8801030[/snapback]

Jeg misunner broren din.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Man har et liv om man:

- drikker seg full hver helg.

- kjører moped.

- ikke leser bøker.

- driter i alt skolearbeid.

- røyker eller snuser.

- stemmer FRP fordi "da får vi jo liksom billig sprit og bensin og sånn."

 

Om man spiller WoW spiller det selvfølgelig ingen rolle om man gjør alt nevnt ovenfor, man er en taper uansett.

8800991[/snapback]

 

 

-Jeg hater det meste som har alkohol i seg, så jeg holder meg unna det.

-jeg har lappen for bil, men har ikke tatt meg bryet med å kjøpe en ennå.

-jeg elsker å lese bøker og historier.

-jeg gikk ut som beste i klassen de to siste årene på Videregående, og var blant top 3 i første året.

-avskyr røyk og snus.

-den ene gangen jeg har stemt så langt, så stemte jeg faktisk FRP, men det gjorde jeg bare fordi jeg trengte noe å stemme på..

 

I tillegg så spiller jeg WoW, WC3, CS og diverse andre små spill..

 

Tilbringer store deler av dagen forran pc-en der jeg driver med diverse ting (bla. spiller selvfølgelig)

 

Men jeg har også flere venner, og snakker med de regelmessig. er ofte på dataparty sammen med andre, der vi som regel ser film og hører på musikk.

 

Har en lærlig plass som IKT-Driftsoperatør, og er så godt som sikkret stilling der jeg jobber, når lære tiden er over.

 

har jeg da et liv, eller ha jeg ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...