Gå til innhold

Ny shorts, finner bare kjedelige her i byn.


Anbefalte innlegg

Jeg fant et par shortser jeg likte på nettet - bl.a. denne, men jeg er skeptisk til å kjøpe fra nettet - særlig fra USA, da det er kjipt om den ikke passer. Jeg bor i Bergen, så utvalget av butikker er ikke akkurat det største. Jeg har vært innom Carlings, hvor de hadde en som hadde kult mønster, men det var i badebukse-stoff. Stress hadde et par kule, men jeg vil ikke betale 999,- for noe jeg kun bruker om sommeren, og som har lett for å gå i stykker. Base hadde overraskende kjedelige, og de som var litt kule, var i badebukse-stoff. Sessions shortser var også ganske kjedelige, og den ene som var kul, kostet 999,-.

Jeg har ikke vært innom H&M, men jeg vet at deres shorts-utvalg pleier å være bra kjedelig.

 

Noen som har tips til butikker jeg bør stikke innom? Håkki skulle fått seg shortser! :love:

 

Ellers er jeg på jakt etter en Adidas-jakke, da min gamle er ødelagt :(

En lignende slik med striper langs armen. Helst i andre farger!

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg var innom Swag - veldig kule shortser der, men de var veldig breie ved enden. Jeg sier som Xtra; Shorts nummer 1 og 3 var stilige - hvor selges disse? Jeg var innom Robot og Tillsammans, og Tillsammans hadde nesten ingen shortser igjen, uheldigvis - og Robot hadde én kul igjen, men den var ganske så dyr. Finnes det noen europeiske - helst norsk - nettbutikker som selger kule shortser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...